Opnieuw zoeken
Zoeken sluiten

CE Repair Branded Services B.V. Mijdrecht

(3.6)
Telefoonnummer: Toon telefoonnummer
Bel voor bedrijf zoeken
Bel nu
(90 ct/min) en doorverbonden gesprek
1822 - Places Nummerinformatie
Claim nu Geen website vermeld:Voeg toe Places Website:Website bekijken

Adres

Nijverheidsweg 19C, 3641 RP Mijdrecht

Vestiging: Bekijk locatie

Over CE Repair Branded Services B.V.

Installatie en reparatie van en groothandel en kleinhandel in electronische- en electronicaproducten

Onze bezoekers over CE Repair Branded Services B.V. in Mijdrecht

  • Telefonische bereikbaarheid
    11%
    bereikbaar
  • Algemene indruk van dit bedrijf
    2.9
    25 beoordelingen
  • Beoordeling service van dit bedrijf
    3.8
    19 beoordelingen
  • Prijs/kwaliteit verhouding van dit bedrijf
    4.4
    15 beoordelingen
  • Totaal:
    3.6
    59 beoordelingen
Bel Places Nummerinformatie

Bel met onze informatiedienst. Wij zoeken telefoonnummers, openingstijden en meer.
Kosten zijn 90ct/min en doorverbonden gesprek.



Meer in de categorie: Groothandel in elektrische apparatuur in Mijdrecht

Reviews over CE Repair Branded Services B.V. in Mijdrecht

  • (10)

    Op de Samsung televisie, van 2 1/2 maand oud, was plots aan de linkerzijde een verticale roze streep te zien.

    Na contact met de verkopende winkelier (Expert in Pijnacker) en Samsung is binnen 4 dagen een afspraak met CE Repair.

    Geheel volgens de opgegeven voorkeur van het tijdstip van het monteursbezoek, kwam de uitermate vriendelijke en beleefde monteur, na eerst gebeld te hebben dat hij in aantocht was.

    De monteur vertelde wat hij ging doen ( het panel vervangen), werkte snel en netjes, monteerde de eerder verkeerd geplaatste ophangbeugels correct, liep alle instellingen door en gaf nog wat gebruikerstips.

    Kortom: zeer tevreden met de service van CE Repair (en Samsung)..

    7 mrt. 2017 10:52:55
  • (2)

    Koop geen LG TV's! De kwaliteit en klantenservice is om te huilen!

    Vorig jaar juni heb ik in de aanbieding bij een grote winkelketen een zeer mooie LG 55 inch tv gekocht met vele functies voor een goede prijs. In eerste instantie was ik erg blij met deze tv die veel waar bood voor zijn geld. Na enige tijd kwam ik erachter dat genoemde TV een erg traag Smart menu had en de tv hierdoor wel eens vastliep. Desalniettemin was ik erg blij met de aankoop en wilde ik hier nog jarenlang van genieten.

    Vorige week echter zaten er plotseling strepen op het beeld en leek het scherm te zijn gebarsten. Let op: het voorste paneel vertoont geen enkele schade. Bovenstaand heb ik geconstateerd nadat ik de avond ervoor tv had gekeken en hierna de tv netjes had uitgezet. Dit moet een productfout zijn, anders kan dit niet zijn ontstaan.

    De dag na de constatering van genoemd feit heb ik direct contact opgenomen met LG en hebben zij een serviceverzoek ingediend bij hun reparatiebedrijf CE Repair. Dit bedrijf heeft contact met mij opgenomen en na het toesturen van een foto van mijn tv wilde men niet eens komen en zou het een zogenaamde inslagschade zijn.

    De schade kreeg men bovendien niet vergoed van LG. Hierop heb ik contact opgenomen met de klantenservice van LG die er toch voor gezorgd hebben dat CE de week erop zou langskomen om de tv na te kijken. Bovenstaand is uiteindelijk gelukt na zeer veel moeite van mijn kant.

    De monteur kwam binnen en wist niet wat hij moest doen en moest meermaals met CE bellen om vragen te stellen. Binnen 10 minuten was de monteur klaar en hij zei dat er iets tegen de tv aan moest zijn gekomen. Op mijn verhaal dat dit onmogelijk was gaf hij aan dat hun dit ook niet vergoed krijgen vanuit LG.

    Dinsdagavond kreeg ik uiteindelijk vanuit LG de mededeling dat de tv niet onder garantie gerepareerd wordt.


    16 feb. 2016 11:53:53
  • (2)

    Dit bedrijf weet niet wat ze doen ze komen de afspraken niet na en zijn zeer klantonvriendelijk. Tevens wist de monteur die langskwam überhaupt niet wat hij moest doen en moest hij meermaals met kantoor bellen. Bij het weggaan gaf de monteur aan mij te begrijpen en dat dit vaker voorkomt echter dat men dit niet vergoedt krijgt van LG. Met andere woorden ik heb dus gelijk, maar uiteindelijk trekt CE een andere conclusie. Ik vind het schandalig dat oa LG nederland gebruik maakt van deze partij. Er wordt totaal niet naar het verhaal van de klant geluisterd en men trekt een eigen conclusie. Dit terwijl er vanuit mijn kant meerdere bewijzen zijn aangedragen om mijn verhaal te ondersteunen.


    11 feb. 2016 09:59:43
Gerelateerde bedrijven aan CE Repair Branded Services B.V.
Aanverwante rubrieken