Opnieuw zoeken
Zoeken sluiten

Loodgietersbedrijf Broeren B.V. Etten-Leur

(4.7)
Telefoonnummer: Toon telefoonnummer
Bel voor bedrijf zoeken
Bel nu
(90 ct/min) en doorverbonden gesprek
1822 - Places Nummerinformatie
Claim nu Geen website vermeld:Voeg toe Places Website:Website bekijken

Adres

Voorsteven 11, 4871 DX Etten-Leur

Vestiging: Bekijk locatie

Over Loodgietersbedrijf Broeren B.V.

De uitoefening van het sanitair installatiebedrijf, het loodgieters- en dakbedekkingsbedrijf, aanleg van centrale verwarmingsinstallaties onderhoud en reparaties van sanitaire- en verwarmingsinstallaties.

Onze bezoekers over Loodgietersbedrijf Broeren B.V. in Etten-Leur

  • Telefonische bereikbaarheid
    64%
    bereikbaar
  • Algemene indruk van dit bedrijf
    4.6
    25 beoordelingen
  • Beoordeling service van dit bedrijf
    4.9
    18 beoordelingen
  • Prijs/kwaliteit verhouding van dit bedrijf
    4.8
    16 beoordelingen
  • Totaal:
    4.7
    59 beoordelingen
Bel Places Nummerinformatie

Bel met onze informatiedienst. Wij zoeken telefoonnummers, openingstijden en meer.
Kosten zijn 90ct/min en doorverbonden gesprek.



Meer in de categorie: Loodgieter in Etten-Leur

Reviews over Loodgietersbedrijf Broeren B.V. in Etten-Leur

  • (2)

    Klantgerichtheid kennen ze niet hier. Bel je om een afspraak te maken voor het verhelpen van een lekkage, is het antwoord dat ze het gaan plannen en terug bellen. Als je na twee dagen stilte nog maar eens belt, is het antwoord hetzelfde: we gaan het plannen en u hoort nog van ons. Op de vraag of ze kunnen aangeven wanneer ze hun planning dan maken, is het antwoord 'dat weet ik niet, u hoort het wel'. Ik hoor helemaal niks meer... Gauw een ander zoeken!

    8 jul. 2021 16:41:23
  • (4)

    Helaas, geen positieve beoordeling. Gevraagd om zelfgekochte wastafelkraan (geen goedkoop dingetje) te vervangen. Jongen kwam, deed zijn best, gaf aan zijn dag niet te hebben, aansluiten mislukt. Koud water lekte, warm niet gelukt. Ik moest maar een ander slangetje kopen. Gevraagd of hij de oude slangetjes had geprobeerd. Antwoord ja, waarheid: nee, die zaten gewoon nog aan de oude kraan weggezet in de doos. Of ik maar een nieuw slangetje ging kopen dan kwamen ze later wel terug. Weggegaan. Te verbluft geen slangetje meer gekocht, rekening te lang laten liggen. niet slim, oke. Wilde de jongen niet afvallen. Uiteindelijk gebeld. Antwoord: we kunnen er niks aan doen als het aan de kraan ligt. Eeehhhh....waar zijn loodgieters dan voor? Toch maar betaald, maar geen aanrader dus.

    28 feb. 2020 08:35:54
  • (2)

    Dit is een bedrijf wat totaal geen gevoel voor een (nieuwe) klant heeft!

    Bel je met ?s morgens met de telefoniste met de vraag of ze kunnen komen, aangezien ik een storingsmelding op mijn cv-ketel heb en dus geen warm water.

    Fa. Broeren: "We zitten helemaal volgepland tot 27 juni en we werken tot 16.30?.

    Ik: ?Is het mogelijk om wellicht na 16:30 even langs te komen, want ik heb geen warm water??

    Fa. Broeren: ?Nee?.

    Ik: ?Waarom niet??

    Fa. Broeren: ?Waarom wel??

    Ik: ?Omdat ik geen warm water heb en dat is erg vervelend. (ik zat vantevoren erover te denken, om een onderhoudscontract voor mijn cv-ketel bij hun af te sluiten).

    Fa. Broeren: ?Dan zoek je toch gewoon een ander die de storing verhelpt!?........

    Een tip! Misschien door na werktijd wèl een half uurtje langs te komen en de storing te verhelpen, kun je iemand overtuigen om voor jouw bedrijf te kiezen. Dit lijken wel een stel ambtenaren die op klokslag 16.30 stoppen met werken!

    14 jun. 2017 17:20:22
  • (2)

    Dit is typisch een bedrijf wat totaal geen gevoel voor de klant heeft!
    Bel je met de vraag of ze kunnen komen aangezien we een kleine van een jaar hebben met 40 graden koorts en geen watervoorziening meer hebben ivm geklapte koppeling...
    "Bent u al klant?" "Nee? We helpen alleen onze eigen klanten in de vakantieperiode."
    Een tip! Misschien door goede service te verlenen kun je de klant overtuigen om voor jouw bedrijf te kiezen?

    Telefoontje naar concullega Able en binnen een half uur was de storing verholpen!! En op zondag! Dat is "SERVICE" met hoofdletters!

    14 aug. 2016 23:40:18
  • (9.3)

    Men doet wat men zegt!

    18 mei. 2016 15:30:06
  • (9.3)

    Diverse werkzaamheden verricht in de afgelopen jaren. Altijd keurig punctueel op tijd en op afspraak en laten werk netjes achter. Ik vind het prettig dat ze hun werk goed plannen. Nooit enig probleempje mee gehad. Kan het bedrijf dus warm aanbevelen.

    15 aug. 2014 16:23:58
Gerelateerde bedrijven aan Loodgietersbedrijf Broeren B.V.
Aanverwante rubrieken