Opnieuw zoeken
Zoeken sluiten

Heinenoord Assuradeuren B.V. Heinenoord

(3.2)
Geverifieerd door de eigenaar
Telefoonnummer: Toon telefoonnummer
Bel voor bedrijf zoeken
Bel nu
(90 ct/min) en doorverbonden gesprek
1822 - Places Nummerinformatie

Adres

Oranjestraat 30, 3274 AK Heinenoord

Vestiging: Bekijk locatie

Over Heinenoord Assuradeuren B.V.

Het als gevolmachtigde van verzekeringsmaatschappijen exploiteren van een verzekeringsbedrijf. Het exploiteren van verzekeringssoftware, het optreden als beursbedrijf, het optreden als bemiddelaar t.b.v. aangesloten intermediair.

Onze bezoekers over Heinenoord Assuradeuren B.V. in Heinenoord

  • Telefonische bereikbaarheid
    12%
    bereikbaar
  • Algemene indruk van dit bedrijf
    3.2
    32 beoordelingen
  • Beoordeling service van dit bedrijf
    3.1
    22 beoordelingen
  • Prijs/kwaliteit verhouding van dit bedrijf
    3.3
    20 beoordelingen
  • Totaal:
    3.2
    74 beoordelingen
Bel Places Nummerinformatie

Bel met onze informatiedienst. Wij zoeken telefoonnummers, openingstijden en meer.
Kosten zijn 90ct/min en doorverbonden gesprek.



Meer in de categorie: Verzekeringen in Heinenoord

Reviews over Heinenoord Assuradeuren B.V. in Heinenoord

  • (2)

    Geeft niet thuis als je probeert te bellen.Geen telefoonnr te vinden

    1 mrt. 2022 15:07:52
  • (2)

    Erg onprofessioneel bedrijf, geen kennis, slecht bereikbaar. Ik ben gelukkig inmiddels geen klant meer.

    2 jun. 2017 13:57:50
  • (4.7)

    Half oktober een schade gemeld maar regelmatig achteraan moeten bellen zowel door ons als door de tegenpartij. Elke keer werd ons gemeld dat we 'bovenop de stapel lagen'. Maar dat bovenop de stapel heeft zo'n 3 maanden geduurd.
    Kortom voor een snelle schadeafhandeling moet je niet bij van Heinenoord zijn

    24 jan. 2017 12:01:47
  • (3.3)

    Heinenoord assuradeuren is een heel slecht bedrijf naar mijn mening.
    Ik zelf heb meerdere maatschappijen gehad en heb nog nooit mee gemaakt wat ik daar heb mee gemaakt.
    Niks ernstigs gelukkigs, maar meer vervelend.

    1 - een 2e motor' scooter '' of auto kopen.
    Als ik telefonisch wil doorgeven dat ik van voertuig wil veranderen.
    Zouden jullie dit met een paar klikjes zo geregeld kunnen hebben.
    Nee helaas moet de consument dit allemaal op zich nemen.
    Stopzetten en opnieuw aanvragen!
    Univé deed alles uit zich zelf hoefde ik niks voor te vragen

    2 - een opzeg termijn van een maand vind ik niet echt nodig.

    3 - wil je de verzekering stop zetten dat is een schorsing bewijs perse nodig?
    Of een verkoop bewijs of etc?
    Is ook de eerste keer dat ik dit mee maakte.

    Al met al, naar mijn mening een bedrijf waar ik nooit meer bij terug zal gaan!

    3 nov. 2016 20:27:13
  • (10)

    Goede vlotte service

    21 jan. 2015 11:50:05
Gerelateerde bedrijven aan Heinenoord Assuradeuren B.V.
Aanverwante rubrieken