Opnieuw zoeken
Zoeken sluiten

Centraklima B.V. Spijkenisse

(3.4)
Telefoonnummer: Toon telefoonnummer
Bel voor bedrijf zoeken
Bel nu
(90 ct/min) en doorverbonden gesprek
1822 - Places Nummerinformatie
Claim nu Geen website vermeld:Voeg toe Places Website:Website bekijken

Adres

M. Beenstraat 16, 3201 KB Spijkenisse

Vestiging: Bekijk locatie

Over Centraklima B.V.

Installatie, onderhoud en reparatie van centrale verwarmingen, airconditioningapparatuur, e.d.

Onze bezoekers over Centraklima B.V. in Spijkenisse

  • Telefonische bereikbaarheid
    0%
    bereikbaar
  • Algemene indruk van dit bedrijf
    3.4
    19 beoordelingen
  • Beoordeling service van dit bedrijf
    3.4
    18 beoordelingen
  • Prijs/kwaliteit verhouding van dit bedrijf
    3.5
    17 beoordelingen
  • Totaal:
    3.4
    54 beoordelingen
Bel Places Nummerinformatie

Bel met onze informatiedienst. Wij zoeken telefoonnummers, openingstijden en meer.
Kosten zijn 90ct/min en doorverbonden gesprek.



Meer in de categorie: Centrale verwarming in Spijkenisse

Reviews over Centraklima B.V. in Spijkenisse

  • (2)

    Was al jaren bij deze bedrijf. Altijd agressief en "know it all"gedrag. Laatste onderhoud vorig jaar (ze zeggen 1x per 2jaar! maar tarif verandert niet). Vandaag andere monteur heeft gezegd dat hij kan de ketel niet goedkeuren omdat hij niet gesloten is. Ik heb dit opgezocht en inderdaad, open ketels zijn gevaarlijker dat gesloten ketels.
    Gelijk een CO melder gekocht totdat mijn ketgel gesloten is!!!

    Bewrae!!

    7 okt. 2022 18:27:45
  • (10)

    Vakkundig en ervaren !

    25 sep. 2022 02:19:52
  • (10)

    De servicemonteur van Centraklima is uitmuntend. Heel vriendelijk en beleefd. Kijkt alles tot en met na. Hij laat alles heel verzorgd achter.

    15 nov. 2019 11:49:03
  • (10)

    Doen er niet druk over en leveren wat er beloofd en verwacht word. Vakmensen !

    5 mei. 2019 06:12:14
  • (2)

    Zeer slecht in hun communicatie en totaal geen service. Je meldt een storing optijd en ze komen gewoon niet . Terwijl je er al 12 jaar klant bent.

    25 aug. 2018 19:15:53
  • (2)

    Eind december is centragas warmtetechniek langs geweest voor onderhoud en het afsluiten van een nieuw servicecontract. Tijdens deze afspraak is de volle gereedschapskoffer van de rand van de vlizo trap op het hoofd van mijn vrouw gevallen, hierdoor kreeg zij direct een bloedneus en schaafwonden op haar voorhoofd, gelukkig was het niet veel ernstiger. Tijdens en direct na dit ongeval heeft de aanwezige monteur mijn vrouw op zeer professionele en accurate manier geholpen en bijgestaan (complimenten voor de monteur). De monteur heeft hierna direct foto's gemaakt van het letsel op het hoofd van mijn vrouw, de kapotte opbergdozen en de schade aan de wand welk veroorzaakt is door de koffer. Tevens heeft de monteur contact gehad met zijn werkgever hoe en wat te doen nu. De monteur heeft na dit telefoongesprek aan mijn vrouw medegedeeld dat zij alles op kantoor in orde gaan maken en dat zij binnenkort een mailtjes kan verwachten inclusief de foto en eventueel voor aanvullende informatie. Tevens heeft de monteur dit netjes op papier genoteerd en ondertekend. Echter na ca. 1,5 maand nog geen mail te hebben ontvangen en diverse afspraken bij de tandarts (waar helaas is gebleken dat door de klap op haar hoofd een tand horizontaal is gebroken) telefonisch contact gezocht met centragas. Tijdens dit telefoongesprek met de directeur van centragas kwam na voren dat ik fout zit omdat ik eerder had moeten reageren tevens omdat überhaupt hij niks van enige schade die zou zijn ontstaan het bestaan van af weet. Dit schoot bij mij in het verkeerde keelgat waardoor het gesprek een iets andere wending kreeg en klap op de vuurpijl ontkent de directeur dat er überhaupt iets heeft plaatsgevonden. De emoties liepen bij mij op en heb hierdoor de telefoon op de haak gegooid en direct juridisch advies ingewonnen, hieruit kwam dat op het moment dat de monteur het heeft vermeld op de door hem en door mijn vrouw getekende documenten, het bedrijf een zorgplicht heeft om de schade te melden en dit af te wikkelen. Met deze nieuwe informatie heb ik teruggebeld naar centragas en dit willen vertellen, zodat zij alsnog de papieren erbij zouden pakken en dit netjes verder af zouden willen handelen, maar tijdens het vertellen van deze info heeft de directeur de verbinding verbroken. Ik belde hierdoor nogmaals en vroeg of hij de verbinding had verbroken, hierop antwoorden hij 'vervelend he als iemand dat doet he, vervelend he'. Ik heb in mijn hele leven nog nooit een professioneel iemand zo kinderachtig horen gedragen. Het gesprek heeft hierdoor ook niet lang meer geduurd maar het kwam er in grote lijnen aan het einde op neer, dat ik maar naar me advocaat moet gaan als ik er iets mee wil bereiken.

    Wordt vervolgd ...........

    2 feb. 2017 17:11:19
Gerelateerde bedrijven aan Centraklima B.V.
Aanverwante rubrieken