Opnieuw zoeken
Zoeken sluiten

Koninklijke PostNL B.V. Den Haag

(2.7)
Telefoonnummer: Toon telefoonnummer
Bel voor bedrijf zoeken
Bel nu
(90 ct/min) en doorverbonden gesprek
1822 - Places Nummerinformatie

Adres

Prinses Beatrixlaan 23, 2595 AK Den Haag

Vestiging: Bekijk locatie

Over Koninklijke PostNL B.V.

Het uitoefenen, al dan niet op grond van daartoe door de staat der Nederlanden verleende concessies, van activiteiten in de ruimste zin op het gebied van het vervoer van postzendingen en goederen, en het verrichten van geldhandelingen, alsmede het ten behoeve en in opdracht van derden aanbieden van producten en diensten.

Onze bezoekers over Koninklijke PostNL B.V. in Den Haag

  • Telefonische bereikbaarheid
    5%
    bereikbaar
  • Algemene indruk van dit bedrijf
    2.6
    364 beoordelingen
  • Beoordeling service van dit bedrijf
    2.7
    240 beoordelingen
  • Prijs/kwaliteit verhouding van dit bedrijf
    2.9
    198 beoordelingen
  • Totaal:
    2.7
    802 beoordelingen
Bel Places Nummerinformatie

Bel met onze informatiedienst. Wij zoeken telefoonnummers, openingstijden en meer.
Kosten zijn 90ct/min en doorverbonden gesprek.



Meer in de categorie: Post en koerier in Den Haag Meer uit de keten: PostNL in Den Haag

Reviews over Koninklijke PostNL B.V. in Den Haag

  • (2)

    Slechte bezorgers die melden niet thuis terwijl we er wel zijn

    5 jul. 2023 17:01:13
  • (2)

    Een regelrechte ramp. Ik wacht sinds 1 juni op een pakket. En er is nog bezorgtijd bekend. Terwijl hier dagelijks een post.nl bus pakketjes komt leveren in dit appartementen complex. Telefonisch niet te bereiken, het is NIET DRUK! De vrachtwagenchauffeurs die normaal van 7.00 tot 20/21 uur HEBBEN EEN NIEUW ROOSTER EN WERKEN NU VAN 12.00 uur tot 18.00 uur.

    8 jun. 2023 20:12:54
  • (2)

    Probeer al meer dan 1 uur de klantenservice te bereiken. Als na een half uur contact is wordt dit automatisch na nog eens een half uur verbroken. Moet dan weer via chat de klacht opnieuw doorgeven. Ik ben geen jojo. Als ik bel wil ik fatsoenlijk geholpen worden en ook een antwoord krijgen op mijn vraag. Ik ben niet van plan om nog eens tig keren te proberen om te bellen.

    26 apr. 2023 15:53:12
  • (2)

    Geen ervaring, krijg ze niet aan de lijn. Bah bah

    10 feb. 2023 12:23:38
  • (2)

    Pakje lenzen nooit aangeboden, geen bericht in brievenbus, geen e-mail (ik heb een Post.nl account) alle pakjes voor mij gaan regelrecht retour afzender nadat ik één keer met streng Islamitische heren te maken heb gehad, Zij weigerden een pak op de stoep te zetten en gooide het 20 kg wegende pak voor mijn voeten op straat. Dat pak kon ik zelf niet optillen en ik heb geen hulp om dat te doen.

    Sindsdien gaat alles dat voor mij bestemd is en door Poast.nl bezorgd moet worden regelrecht retour afzender.

    3 feb. 2023 13:55:07
  • (2)

    Slecht bereikbaar/niet bereikbaar. Wat een drama met pakketjes

    13 jan. 2023 12:28:57
  • (2)

    Men reageerd niet, lang wachten op verbinding en slecht te woord staan

    20 dec. 2022 12:32:55
  • (2)

    Stembiljet gemeente verkiezing niet ontvangen en zo goed als niet mogelijk om hier snel een klacht over in tedienen. Alleen track & trace kun je klacht indienen en met gewone post moet dat met social media zoals twitter, facebook ectr ect wat ik niet heb. Dus blijft alleen een brief schrijven over want via postnl App gaat niet!!!!!

    13 mrt. 2022 09:56:31
  • (2)

    Slecht, slecht en nog 100000 x slechter.
    Als je een klacht hebt (en die zijn er met mij duizenden) moet je eerst ik weet niet meer wat allemaal doorspitten en dan wordt je nog afgescheept of de verbinding wordt verbroken.
    Je klacht wordt uiteindelijk niets mee gedaan.
    Wil je een leidinggevende aan de lijn kunnen ze niet doorverbinden.
    Het telefoonnummer van het hoofdkantoor is (bijna) niet te vinden. Daar zitten waarschijnlijk alleen maar figuren die het niets interesseert en de klant (= hun boterham) laat stikken.
    Schande, dat het zover heeft moeten komen met een ooit goed staatsbedrijf. Nu alleen maar zakkenvullers

    29 dec. 2021 11:42:31
  • (2)

    ronduit schandalig post nl, ik begrijp niet dat zij marktleider zijn. pakjes komen te laat tijden worden aangepast pakjes raken kwijt en dan ook nog eens niet telefonisch te bereiken!!!
    bah, waardeloos

    1 dec. 2021 09:57:20
Gerelateerde bedrijven aan Koninklijke PostNL B.V.
Aanverwante rubrieken