Opnieuw zoeken
Zoeken sluiten

Renault Nederland N.V. Schiphol-Rijk

(3.4)
Telefoonnummer: Toon telefoonnummer
Bel voor bedrijf zoeken
Bel nu
(90 ct/min) en doorverbonden gesprek
1822 - Places Nummerinformatie
Claim nu Geen website vermeld:Voeg toe Places Website:Website bekijken

Adres

Boeingavenue 275, 1119 PD Schiphol-Rijk

Vestiging: Bekijk locatie

Over Renault Nederland N.V.

Renault Nederland N.V. handelt in automobielen. Renault Nederland N.V. is gevestigd in Schiphol-Rijk.

Onze bezoekers over Renault Nederland N.V. in Schiphol-Rijk

  • Telefonische bereikbaarheid
    3%
    bereikbaar
  • Algemene indruk van dit bedrijf
    3.1
    27 beoordelingen
  • Beoordeling service van dit bedrijf
    3.7
    12 beoordelingen
  • Prijs/kwaliteit verhouding van dit bedrijf
    4
    10 beoordelingen
  • Totaal:
    3.4
    49 beoordelingen

Openingstijden

  • Maandag
    09:00 - 18:00
  • Dinsdag
    09:00 - 18:00
  • Woensdag
    09:00 - 18:00
  • Donderdag
    09:00 - 18:00
  • Vrijdag
    09:00 - 18:00
  • Zaterdag
    09:00 - 18:00
  • Zondag
    Gesloten
Bel Places Nummerinformatie

Bel met onze informatiedienst. Wij zoeken telefoonnummers, openingstijden en meer.
Kosten zijn 90ct/min en doorverbonden gesprek.



Meer in de categorie: Autobedrijf in Schiphol-Rijk

Reviews over Renault Nederland N.V. in Schiphol-Rijk

  • (2)

    Een Renault-verkoper uit Den Bosch had reclame onder mijn ruitenwisser gestopt van mijn Renault (in Vught). Door de regen had dit sporen achter gelaten. Ik heb dit gemeld en mocht een gratis wasbeurt komen laten doen bij de dealer. Ik woon zelf in Eindhoven dus had geregeld dat het in Eindhoven mocht. Ik door de Anac wasstraat gereden voor een basis wasprogramma, dit mocht ik declareren bij Renault. Mail verstuurd met de bon en mijn rekeningnummer.
    Ondertussen had ik dit ook bij Renault zelf gemeld. Zij hadden een dossier aangemaakt en er zou met mij contact opgenomen worden voor verdere stappen. Een week later niks vernomen.
    Daarna zelf weer gebeld, ze hadden een verkeerd dossier aangemaakt. Ik zou de volgende dag gebeld worden, niet gebeurd. Weer zelf gebeld. Zou dezelfde dag gebeld worden, weer niet gebeurd.
    Eindelijk dag later gebeld. Ik zou een maand later mijn geld ontvangen van de wasbeurt. In totaal moet ik 1.5e maand wachten op een declaratie van een wasbeurt. Had andere voorstellen gedaan waardoor ik sneller mijn geld kreeg maar daar wilde ze niet aan. Dat ik zoveel moeite moet doen voor zo'n klein bedrag (wat voor mij meer iets principieels is) is ronduit triest en de service van Renault laat zich in de vestiging en via de klantenservice niet van de beste kant zien!!
    Nu denk je misschien is dit het enige? Maakt hij hiervoor een slechte recensie aan? Nee! Ik heb bij het kopen van mijn Renault al veel valse beloftes gekregen voordat ik hem kocht. Ook heb ik vreemde praktijken gehad mbt het vervangen van mijn modderkuip. Beide gevallen waren bij de Renault dealer in Nuenen.
    Voor mij geen Renault meer bij de dealer!

    27 okt. 2021 14:38:30
  • (9.3)

    Snel geholpen!

    29 mei. 2020 10:16:36
  • (3.3)

    het online contactformulier werkt niet.
    de dame van het callcenter was vriendelijk, maar kon mijn vraag over de trage kaartupdates niet beantwoorden. de kaartupdates lijken een halfjaar achter te lopen op de updates van Tomtom. ik vind dit niet acceptabel. Renault maakt goede sier met het zeggen dat er een Tomtom systeem in de auto zit, maar lopen een halfjaar achter met het doorgeven van de updates.
    Het telefoonnummer van Renault kost daarbij ? 90 cent per minuut.
    Kort gezegd ben ik dus zeer teleurgesteld in de service.
    vgr.
    Ben Kapper

    9 jul. 2018 17:22:55
Gerelateerde bedrijven aan Renault Nederland N.V.
Aanverwante rubrieken