Opnieuw zoeken
Zoeken sluiten

Installatiebedrijf Vosse B.V. Haarlem

(2.3)
Telefoonnummer: Toon telefoonnummer
Bel voor bedrijf zoeken
Bel nu
(90 ct/min) en doorverbonden gesprek
1822 - Places Nummerinformatie
Claim nu Geen website vermeld:Voeg toe Places Website:Website bekijken

Adres

Maus Gatsonidesweg 8, 2031 AG Haarlem

Vestiging: Bekijk locatie

Over Installatiebedrijf Vosse B.V.

Gasfittersbedrijf, waterfittersbedrijf en loodgietersbedrijf alsmede de verkoop van aanverwante artikelen

Onze bezoekers over Installatiebedrijf Vosse B.V. in Haarlem

  • Telefonische bereikbaarheid
    20%
    bereikbaar
  • Algemene indruk van dit bedrijf
    2.3
    46 beoordelingen
  • Beoordeling service van dit bedrijf
    2.5
    36 beoordelingen
  • Prijs/kwaliteit verhouding van dit bedrijf
    2.2
    34 beoordelingen
  • Totaal:
    2.3
    116 beoordelingen
Bel Places Nummerinformatie

Bel met onze informatiedienst. Wij zoeken telefoonnummers, openingstijden en meer.
Kosten zijn 90ct/min en doorverbonden gesprek.



Meer in de categorie: Loodgieter in Haarlem

Reviews over Installatiebedrijf Vosse B.V. in Haarlem

  • (2)

    Maken werk maar half af maar brengen wel alles in rekening. Een excuus kan er niet af. Het draait enkel maar om geld, geld en geld. Een onbeschofte bejegening hoort ook gewoon bij. De eigenaar is niet aanspreekbaar en stelt er blijkbaar een plezier in klanten te sarren. Onprofessioneel, onbetrouwbaar, duur en matige kwaliteit. Oplichters.

    2 nov. 2023 12:05:41
  • (2)

    Ga niet met dit bedrijf in zee.! Ze zijn bij mij 5 minuten komen kijken bij een probleem met mijn riolering en beloofd contact op te nemen om de reparatie in te plannen. Vervolgens krijg ik geen contact meer maar sturen ze wel een rekening van 1 uur + voorrijkosten. Er is geen enkele moeite gedaan om mij met het probleem te helpen en ook is er geen fatsoenlijk overleg mogelijk.

    21 apr. 2021 11:21:17
  • (2)

    Kreeg een brief voor aanbod CV onderhoud, omdat ze dit bij de vorige eigenaar ook altijd hadden gedaan. Monteur komt, loopt naar boven en zegt dat hij er niet aan wil werken. Krijg een rekening van 120 euro. Denkend dat het misverstand is, div malen gebeld en gemaild, zonder reactie..vervolgens incassobureau boeder op de stoep. dit zijn 1e klas oplichters die dit al jaren dien.

    14 feb. 2021 12:13:57
  • (2)

    Superslecht. Gaat hun alleen om het geld

    3 sep. 2020 07:44:21
  • (2)

    Het zijn echte oplichters. Willen niet met je in gesprek als je een klacht hebt. Factureren allerlei zaken die niet afgesproken zijn verwijzend naar een mailtje met voorwaarden waar je zelf geen akkoord op hebt gegeven. Doe geen zaken met ze. Monteurs zijn niet capabel, sturen daarna een ander bedrijf om het op te lossen en krijg je achter nog een extra rekening van 175 euro voor het oplossen. Ondanks dat je gevraagd hebt of er een rekening zou komen en het antwoord was nee krijg je toch een factuur. Je kan niet met ze in gesprek en je krijgt gelijk een aanmaning. DOE GEEN ZAKEN MET ZE!!!!!!! GA ER MET EEN GROTE BOOG OMHEEN!

    26 apr. 2020 12:38:39
  • (2)

    Leuk om te zien dat niemand tevreden is met hun, daar word ik wel prettig van:) Dit is echt een oplichter bedrijf laat nooit hun een opdracht doen thuis of ergens anders. Als ze eenmaal je huis binnenkomen dan ben je al gelijk honderden euro kwijt en dan moet je nog uurloon extra betalen en alle andere kosten. Ik waarschuw jullie echt voor deze bedrijf.

    22 apr. 2020 15:28:06
  • (2)

    Ze hebben alles verpest in mijn keuken geen positief iets te zeggen over hun krijg je nog een rekening van 2500 maar moet het nog betalen ook mooi in zee geen met hun nooiiiit

    18 apr. 2020 13:36:31
  • (2)

    Dit bedrijf levert vaak slecht werk en laat mensen vervolgens zitten.
    Ik won mijn zaak na 1 jaar bij de geschillencommissie, maar bleef echter wel met een grote schadepost zitten.
    Oplichters. Google maar ol tros radar !!

    24 sep. 2019 22:05:53
  • (2)

    Help mijn afvoer in de keuken zit verstopt was de situatie, vosse gebeld, bedrag besproken van ?150 incl een half uur arbeid. Mochten ze langer bezig zijn hanteren ze een bedrag van ?50 per uur.

    Na een uur word ik terug gebeld door de dame van vosse dat ze dezelfde dag nog tussen 12:00 en 17:00 konden komen. Helemaal top! Vervolgens word ik door een ander bedrijf ( zegwaard ) gebeld, beste mevrouw Pelt ik heb de melding door gekregen van vosse over de verstopte afvoer dus wanneer schikt het u dat er iemand langskomt.. toen begon mijn eerste '' wtf is dit nou weer bel te rinkelen'' . Ik zeg vandaag tussen 12:00 en 17:00 komt er een monteur van vosse als het goed is???!! Nee mevrouw Pelt dat gaat niet meer lukken, ze hebben ons ingeschakeld ( lekker bijdehand ) en wij kunnen niet meer vandaag ( dubbel bijdehand ) dus morgen tussen 8:00 en 12:00.. Ok doe dan maar...

    2 mannen waarvan 1 niet meer toegevoegd heeft behalve dat ie 2 hele lege neusgaten heeft nu, desalniettemin, riool in de kruipruimte ( waar hij niet in hoefde maar vanaf oppervlakte bij kon ) afvoer open geboord, leeg gezogen, en weer dicht gepropt heeft met een spulletje, even in de keuken de kraan flink open laten staan om te zien of het goed doorloopt, beide hebben binnen de 30 minuten ook nog een bak koffie gehad en wat gekletst en weer weg.

    Nu de rekening van vosse... ?223.85. Creatief bedrag dacht ik zo, ik gebeld en gevraagd wat er met mijn ?150 gebeurd is. Toen kreeg ik te horen, we zoeken het op en dan mail ik u, 3 uur later een mail met dit:

    We zijn met 2 man gekomen.

    Beide hebben een half uur besteed aan het ontstoppen en nog een kwartier aan de afvoer veranderen/aanpassen.

    Vandaar:

    ? 150,= incl BTW voor het ontstoppen incl. een half uur arbeidsloon

    ? 12,10 incl. BTW materiaal

    ? 61,75 incl. BTW extra tijd (uurloon is ? 85 incl. BTW per uur)



    De ?150 wist ik, materiaal zal dat dicht maak spulletje zijn, tot zover prima, maar dat zogenaamde extra werk hebben ze maar bedacht zodat er weer 1 met pensioen kan ofzo? Betalen voor 2 man waar er maar 1 iets gedaan heeft, betalen voor meerwerk waar er geen meerwerk is. Al is er meerwerk zou dat ?50 gaan kosten, de dame die ik na de werkzaamheden erover sprak maakte er al ? 75 van en het is nu al ?85 geworden.

    Zegwaard heb ik ook gesproken in de hoop dat zij me kon vertellen dat er al tig mensen zijn opgelicht door vosse en me kon vertellen dat ze monteurs niet mee gaan in dat vosse bedacht heeft dat er meerwerk is, maar helaas zij werken samen met vosse en verdienen dus geld aan hun oplichting...

    Beide bedrijven ( zowel vosse als zegwaard ) doen aan deze oplichterspraktijken en dus never nooit bellen!!

    5 jun. 2019 17:01:29
  • (8)

    Hmmm wijj kunnen ons hierin niet vinden. Onze oude cv ketel deed het niet meer en Vosse is snel gekomen en heeft met ons overlegd wat te doen. Of repareren of vervangen. Wij kozen voor repareren. Ze hebben prima overlegd of er eerst geprobeerd mocht worden om een van de 2 vermoedelijk defecte onderdelen te vervangen of dat ze er eerst 1 mochten doen met risico dat de 2e later toch ook vervangen moest worden met risico op extra montagekosten Wij kozen voor eerst 1 onderdeel . Helaas kwam het 2e onderdeel later toch ook aan de beurt. We hebben gegokt en de extra kosten waren niet te wijten aan Vosse. Nee, prima bedrijf , goede communicatie,fijne monteur,geeft je vooraf duidelijke info en keuzes over de kosten........ aanrader !

    6 mrt. 2019 16:22:10
Gerelateerde bedrijven aan Installatiebedrijf Vosse B.V.
Aanverwante rubrieken