Opnieuw zoeken
Zoeken sluiten

TomTom International B.V. Amsterdam

(3.2)
Geverifieerd door de eigenaar

Adres

De Ruijterkade 154, 1011 AC Amsterdam

Vestiging: Bekijk locatie

Over TomTom International B.V.

Ontwikkeling en levering van computer soft- en hardware

Onze bezoekers over TomTom International B.V. in Amsterdam

  • Telefonische bereikbaarheid
    31%
    bereikbaar
  • Algemene indruk van dit bedrijf
    3
    227 beoordelingen
  • Beoordeling service van dit bedrijf
    3
    156 beoordelingen
  • Prijs/kwaliteit verhouding van dit bedrijf
    3.8
    115 beoordelingen
  • Totaal:
    3.2
    498 beoordelingen
Bel Places Nummerinformatie

Bel met onze informatiedienst. Wij zoeken telefoonnummers, openingstijden en meer.
Kosten zijn 90ct/min en doorverbonden gesprek.



Meer in de categorie: Software in Amsterdam

Reviews over TomTom International B.V. in Amsterdam

  • (2)

    SLECHT BEDRIJF.REAGEREN NIET OP MAIL.WEL TIG KEER MAIL GESTUURD OVER UPLOADEN TOMTOM.50 EURO BETASLD MAAR UPLOADEN LUKT NIET.MAAR GEEN REACTIE HOE WE DIT OPLOSSEN.IK WIL MIJN GELD TERUG!WE ZIJN AL BEZIG VANAF AUGUSTUS 2020.

    10 jan. 2021 11:42:41
  • (8)

    Heb TomTom 6250 vrachtauto bij U gekocht, in advertenties staat Gratis verzending, Dus Niet 3,50 € betaald. gr Erwin

    9 jan. 2021 15:12:54
  • (3.3)

    Ik heb een TomTom type start 60. Nu kan ik alles op de website vinden behave hoe ik kan constateren of de accu stuk is van mijn TomTom en hij aangeeft geen kaart beschikbaar. Ik ging er vanuit dat mijn TomTom kaart levenslang was, of wordt ik nu gedwongen een nieuwe kaart te kopen?
    Ik kan of wil wel een nieuwe kaart kopen maar kan nergens vinden of het probleem dan opgelost is, ik vertrouw het allemaal niet zo.
    Als de accu en de kaart aan vervanging toe zijn kan ik net zo goed overgaan op de aanschaffen van een ander navigatie apparaat. Gezien de slechte ervaring met TomTom en het antwoord hierop weet ik niet of het weer een TomTom wordt.

    Met vriendelijke groet,
    Jan Versluijs

    16 dec. 2020 10:40:15
  • (2.7)

    Ik heb 2 tomtoms gekocht in de USA.I was niet mogelijk voor mij ze te updaten.Ik heb minstens 10 tomtoms gekocht in de jaren en kon altijd op telefonische help rekenen. het was niet mogelijk om van de USA kaart naar de benelux of europa map te switchen.Het kon de kaart niet vinden.Voor de andere tomtom heb ik 2x een kaart van de b enelux gekocht maar ik kon niet bepalen hoe te downloaden.Na vele uren met de tomtoms te hebben gespeeld besloot ik ze beide terug te sturen..Ik had de magnetische mount al eerder gekocht en hou het.Zodra ik een tomtom kant en klaar kan kopen met de laatste maps met USA en benelux er op koop ik het.Ik heb geen tijd uren met een GPS te verknoeien.Ik heb altijd met plezier uw GPS gebruikt maar dit is een disaster.Ik heb nu Garmen gekocht het is onderweg naar mij.By the way Uw phone is altijd in gesprek zelfs in de middle van de nacht. Ik hoop dat U antwoord
    paulkoke@hotmail.com paul kok,29 valley road ,wappingers Falls NY 12590 (845)297-5756

    16 dec. 2020 02:18:44
  • (2)

    In de advertenties van Tomtom mis ik een tekst waar in staat dat het telefoon nummer nergens te vinden is.
    Is wel makkelijk als je nog nog eens moet besluiten om zo'n ding te kopen.
    Ik heb er 2 maar NOOIT meer.
    We hebben maling aan onze klanten.

    14 dec. 2020 11:27:50
  • (5.3)

    Het is heel triest te moeten constateren, dat afspraken door TomTom niet worden nagekomen. Bovendien blijkt, zoals andere reviewers ook al hebben aangegeven, dat TomTom telefonisch niet bereikbaar is en een probleem over betaling daardoor niet kan worden opgelost. Hopelijk trekt TomTom zich iets aan van de vervelende opmerkingen en service. Ik ben reuze benieuwd !!!!

    5 nov. 2020 17:09:04
  • (2)

    Ik probeer telefonisch contact op te nemen met het bedrijf TomTom. Dat blijkt onmogelijk.. Via de telefoon wordt ik verwezen naar de website. Werken er alleen robots bij TomTom?
    Ik kan mijn vraag niet kwijt op de website. Gebruikelijk is ook dat er een aparte lijn is voor perscontact. Trieste zaak

    26 okt. 2020 16:29:36
  • (2)

    een firma wie totaal onbereikbaar is vele malen kut kut kut kut

    20 okt. 2020 17:56:31
  • (2)

    Ik kan me niet voorstellen dat iemand positief is over dit bedrijf, zullen wel werknemers van bedrijf zelf zijn. Amerikaans, dus dan weet je het wel , niks telefonische ondersteuning. Via account ook niks te bereiken. Wilde updates plaatsen, maar teveel mb, gestopt met update, ben ik alles kwijt, moet ik nieuwe kaart updaten, lukt niet. Telefonisch niet te bereiken, wat een klote bedrijf dat Tom Tom gebeuren. Ik flikker die tom tom weg en ga wel via Google navigeren. Ook niet alles denk ik, ook amerikaans, dus vaak waardeloos.

    3 okt. 2020 12:22:48
  • (2)

    Servicedesk praktisch niet bereikbaar!

    27 jul. 2020 11:03:52
Gerelateerde bedrijven aan TomTom International B.V.
Aanverwante rubrieken