Opnieuw zoeken
Zoeken sluiten

GLS Netherlands Sliedrecht

(3.3)
Geverifieerd door de eigenaar
Telefoonnummer: Toon telefoonnummer
Bel voor bedrijf zoeken
Bel nu
(90 ct/min) en doorverbonden gesprek
1822 - Places Nummerinformatie

Adres

Prisma 50, 3364 DJ Sliedrecht

Vestiging: Bekijk locatie

Over GLS Netherlands

Op- en overslag en distributie van paketten en goederen.

Onze bezoekers over GLS Netherlands in Sliedrecht

  • Telefonische bereikbaarheid
    13%
    bereikbaar
  • Algemene indruk van dit bedrijf
    3.4
    81 beoordelingen
  • Beoordeling service van dit bedrijf
    3.1
    53 beoordelingen
  • Prijs/kwaliteit verhouding van dit bedrijf
    3.3
    41 beoordelingen
  • Totaal:
    3.3
    175 beoordelingen

Openingstijden

  • Maandag
    08:30 - 17:30
  • Dinsdag
    08:30 - 17:30
  • Woensdag
    08:30 - 17:30
  • Donderdag
    08:30 - 17:30
  • Vrijdag
    08:30 - 17:30
  • Zaterdag
    Gesloten
  • Zondag
    Gesloten
Bel Places Nummerinformatie

Bel met onze informatiedienst. Wij zoeken telefoonnummers, openingstijden en meer.
Kosten zijn 90ct/min en doorverbonden gesprek.



Meer in de categorie: Post en koerier in Sliedrecht

Reviews over GLS Netherlands in Sliedrecht

  • (2)

    Slechte service..Pakje is niet geleverd ze zeggen niemand thuis maar ik was de hele dag thuis. En ik weet niet wanneer ze wel komen of wat er nu met mijn pakje gebeurt. GLS laat niet horen via de mail. Ook niet dat dat ik er niet was en dat ze op een ander tijdstip terug komen. Deze info moest ik zelf achter komen door te bellen met de verzender.

    19 mrt. 2024 14:17:31
  • (2)

    Zit een week op mijn pakket te wachten. Kon niet bezorgd worden . Ha ha zit heel de week thuis te wachten . Ook geen bericht in de brievenbus dat ze langs zijn geweest .
    Waar blijft het pakket

    16 okt. 2023 10:04:05
  • (2)

    Wanneer komt mijn pakketje zeggen dat het adres niet te bereiken is

    30 nov. 2022 08:37:44
  • (2)

    Geen niet thuis bericht door de brievenbus, terwijl het pakket terug is naar het depot omdat ik zogenaamd niet thuis was. Ik had corona, dus was de hele dag thuis. En dan is ook nog eens het punt waar het pakket zou liggen telefonisch onbereikbaar.

    21 okt. 2022 12:19:02
  • (2)

    onbereikbaar!

    14 jul. 2022 10:30:55
  • (2)

    Vorige week voor het eerst in mijn leven een klacht ingediend omdat ik uitgescholden werd bij de vraag of ze ook kunnen kloppen ipv het pakket direct bij de buren afleveren, waarop 2 dames dreigend even hun verhaal kwamen doen aan mijn deur. Nu, een nieuw pakket, wordt helemaal niet meer afgeleverd en direct als 'geweigerd' terug gestuurd. Lijken wel maffia praktijken met MIJN EIGEN SPULLEN. inmiddels zit ik nu 20 minuten in de wacht bij het 0900 nummer terwijl ik dit type.

    6 jul. 2022 09:34:25
  • (6)

    Track-and-trace goede info: pakje was zomaar retour depot.
    Gebeld of ik het daar kon komen ophalen: erg moeilijk bereikbaar (0900-nummers, plm 1 euro per minuut). Bijzondere omstandigheden: chauffeur trok het niet meer en was teruggekeerd naar depot. Kan gebeuren.
    Pakje bleek inmiddels meegegeven met andere koerier voor alsnog bezorging vandaag.
    Speurwerk (dat ik waardeer) kostte wel wat tijd, waardoor het telefoongesprek bijna 15 euro kostte.

    22 sep. 2021 16:27:42
  • (3.3)

    Zeer slechte service. Bij 'niet thuis' is het pakketje voor de voordeur gezet. Lijkt mij nogal 'niet attent. Bij ontvreemding zou ik geen poot hebben om op te staan, want op de website werd vermeld dat het afgeleverd was.

    10 sep. 2021 09:12:32
  • (8)

    Normaal prima, maar vandaag zijn ze op geen enkele wijze te bereiken en we moeten dringend pakketten versturen !!!

    22 feb. 2021 12:46:29
  • (8)

    Goede service, vriendelijk dame.

    16 jun. 2020 16:14:28
Gerelateerde bedrijven aan GLS Netherlands
Aanverwante rubrieken