Opnieuw zoeken
Zoeken sluiten

Servisair Amsterdam B.V. Schiphol

(3.2)
Geverifieerd door de eigenaar
Telefoonnummer: Toon telefoonnummer
Bel voor bedrijf zoeken
Bel nu
(90 ct/min) en doorverbonden gesprek
1822 - Places Nummerinformatie

Adres

Havenmeesterweg 21, 1118 CB Schiphol

Vestiging: Bekijk locatie

Over Servisair Amsterdam B.V.

Het verrichten van passagiers- en vrachtactiviteiten en alle activiteiten op en rond landingsbanen alsmede het verlenen van alle andere aan luchthavens gerelateerde diensten op luchthavens in Nederland en daarbuiten

Onze bezoekers over Servisair Amsterdam B.V. in Schiphol

  • Telefonische bereikbaarheid
    22%
    bereikbaar
  • Algemene indruk van dit bedrijf
    3.2
    29 beoordelingen
  • Beoordeling service van dit bedrijf
    3.2
    24 beoordelingen
  • Prijs/kwaliteit verhouding van dit bedrijf
    3.2
    19 beoordelingen
  • Totaal:
    3.2
    72 beoordelingen
Bel Places Nummerinformatie

Bel met onze informatiedienst. Wij zoeken telefoonnummers, openingstijden en meer.
Kosten zijn 90ct/min en doorverbonden gesprek.



Meer in de categorie: Opslag in Schiphol

Reviews over Servisair Amsterdam B.V. in Schiphol

  • (2)

    Bagage kwijt op SCHIPHOL? Paniek, want de afhandeling wordt verzorgd door SERVIAIR bv.
    Een bedrijf dat het woord service voert in de naam, maar totaal niet weet wat service is!!!
    Allereerst op het PIR report staat bellen tussen 08:30 en 18:30 met 020 975700. Dit is natuurlijk een cijfer te weinig. Dus probeer dan even het juiste telefoonnummer te vinden.
    Nou bespaar je de moeite.
    Als het stoom nog niet uit je oren komt vanwege het zoekraken van je bagage, dan gebeurt dit wel door de service van SERVISAIR bv
    Schande!!!!

    3 dec. 2014 15:30:38
  • (2)

    Het bedrijf is niet te bereiken, en belt ook niet op het afgesproken moment terug. Bagage is kwijt en we krijgen geen informatie. Slechtste service ooit. Maar ja ze zijn denk ik de enige die de bagage afhandeling doen...heel erg slecht!!

    6 sep. 2014 11:37:29
  • (2)

    Gezien hoe de bagage uit het vliegtuig gehaald werd. Vervolgens weet niemand waar de bagage gebleven is. Meer dan 2 uur gewacht al. Slechtste service ooit!

    20 aug. 2014 04:45:35
  • (2)

    Het bedrijf is niet bereikbaar via de telefoon, er is geen enkele mogelijkheid om contact te krijgen met het bedrijf. Bovendien hebben zij beloofd onze bagage gisteren te leveren en dat is ook niet gebeurd. Ik ben woest.

    26 jun. 2014 09:15:06
Gerelateerde bedrijven aan Servisair Amsterdam B.V.
Aanverwante rubrieken