Opnieuw zoeken
Zoeken sluiten

Hagemeijer B.V. Gorinchem

(3.3)
Geverifieerd door de eigenaar
Telefoonnummer: Toon telefoonnummer
Bel voor bedrijf zoeken
Bel nu
(90 ct/min) en doorverbonden gesprek
1822 - Places Nummerinformatie

Adres

Gildenweg 119b, 4204 GE Gorinchem

Vestiging: Bekijk locatie

Over Hagemeijer B.V.

Exploitatie van een rijwielhandel, rijwielherstelbedrijf, in- en verkoop en handel van rijwielen, bromfietsen, snorfietsen en onderdelen. Het leasen van fietsen, brom-, snorfietsen en onderdelen; De exploitatie van een webwinkel in cadeau- en feestartikelen vanuit de rijwielhandel; Het voeren van management over (groeps)maatschappijen.

Onze bezoekers over Hagemeijer B.V. in Gorinchem

  • Telefonische bereikbaarheid
    11%
    bereikbaar
  • Algemene indruk van dit bedrijf
    3.1
    39 beoordelingen
  • Beoordeling service van dit bedrijf
    3.1
    30 beoordelingen
  • Prijs/kwaliteit verhouding van dit bedrijf
    3.7
    30 beoordelingen
  • Totaal:
    3.3
    99 beoordelingen
Bel Places Nummerinformatie

Bel met onze informatiedienst. Wij zoeken telefoonnummers, openingstijden en meer.
Kosten zijn 90ct/min en doorverbonden gesprek.



Meer in de categorie: Fietsenwinkel in Gorinchem

Reviews over Hagemeijer B.V. in Gorinchem

  • (2)

    Vandaag gebeld door Mevr Hagemeijer die vertelde dat ik haar op marktplaats gezet had als oplichters. Heb op 13 November 91,15 Euro overgemaakt voor een Yamaha fs1 hoge uitlaat. Geen terugkoppeling geen mailadres, telefoon niet bereikbaar. Mijn geld was inmiddels teruggestort volgens haar man. Ik heb haar verteld dat als er binnen 2 weken geen geld terug gestort was op mijn rekening ik haar bedrijf opnieuw op marktplaats zal zetten en aangifte zal doen bij de Politie.

    27 nov. 2023 17:01:06
  • (2)

    Bestelling geplaatst nog steeds niet ontvangen ook geen reacties op emails.

    16 mrt. 2022 12:01:20
  • (2)

    Kansloos!

    Hagemeijer beschikt al 1 maand over mijn geld en de kans om mijn bestelling te versturen of annuleren. Omdat mail, google berichten en een formele klacht via betaalplatform Mollie niet wordt gelezen/beantwoord, via deze weg het verzoek per omgaande terug te storten. Bestelling 20223481 (Praxis Ering voor mijn specialized turbo levo) mag bij deze als geannuleerd worden beschouwd.

    7 dagen na bestellen/betalen heb ik een mail gestuurd met vraag om status, geen antwoord.

    2 dagen later maar gebeld, krijg ik schaamteloos de melding "Enig idee hoe druk wij zijn, dat zijn alle fietsenmakers - en dat staat ook gewoon op onze site hoor"

    Wanneer kan ik mijn bestelling verwachten? "Dat weten wij ook niet maar we bellen u"
    En wanneer? "Ik hoop deze week"
    Ah ok... en ik moet dan gewoon afwachten? "Ja"

    Glashelder! Op de homepage vond ik later een knullig tekstje over vertraagde bezorging, niet over orderverwerking en/of -verzending. Dit staat niet op de productpagina's en "op voorraad" verraadt niets. In het bestelproces geen melding. Ik zoek geen contact maar een tandwiel - die nog steeds voorradig staat.

    Op deze manier een webwinkeltje runnen leidt tot ergernis en klachten, die vind je dan ook overal. In minder dan de helft van de tijd had ik in elk europees land kunnen bestellen en ontvangen.

    5 mrt. 2022 15:18:14
  • (2)

    Online bestelling geplaatst via hun webshop. Na een week nog geen statusupdates gekregen en hiervoor even gemaild. Op geen enkele mail antwoorden ze. Mijn laatste mail ging over annulatie van mijn bestelling conform hun eigen voorwaarden, maar geen reactie en ook geen terugbetaling gekregen. Heeft vrij veel weg van pure oplichting. Als ik binnen de week geld niet terug heb, zal klacht neergelegd worden bij de politie vrees ik.

    13 dec. 2021 20:28:35
  • (2)

    Wederom zéér onvriendelijk NIET geholpen door een onbeschofte medewerkster. Laat je niet uitpraten, valt je continu in de rede en weet het altijd beter. DHL SERVICE point??? NOT. Ga ook een klacht indienen bij DHL hierover. Of dat mens weg of het servicepoint weg. Dit kan echt niet. En waarom kan ik geen 1 geven trouwens?? TIP van de week: doe eens aan zelfreflectie met al die negatieve reviews. Ben duidelijk niet de enige!!!!!

    4 nov. 2021 10:18:45
  • (2.7)

    Buitengewoon onprofessioneel. Op de website staat een actuele voorraad maar die blijkt niet te kloppen. Vervolgens krijg je het product gewoon niet. Houden je niet op de hoogte. Op de mail zijn ze ronduit onbeschoft. Pas op je geld mensen

    12 jul. 2021 15:37:56
  • (10)

    Goede service
    Fijne mensen

    25 aug. 2020 15:57:59
  • (2)

    Opgelicht! Ineens veel te veel moeten betalen voor een reparatie waar ik totaal niet om gevraagd had!

    14 aug. 2020 10:26:05
  • (9.3)

    GOEDE ZAAK

    6 jun. 2019 00:14:45
  • (2)

    Héél erg onaardig! Ik kom met mijn nieuwe fiets langs (fiets niet daar gekocht) met een vraag over mijn bagagedrager. Ik krijg meteen minachtige informatie waar ik helemaal niet om gevraagd heb. Hij wilde meteen weten waar ik mijn fiets gekocht had en kreeg meteen te horen dat het een hele oude model was, nou wat dan nog?! Dat mijn fiets leuk is om een klein rondje op te fietsen maar meer niet. Ik had daar dus een fiets moeten kopen volgens hem. Dan had ik wél een goede fiets volgens hem. Nou, ik ben enorm afgezeken terwijl ik alleen maar met een hele simpele vraag kwam. Hij zei me dat een nieuwe bagagedrager incl servicekosten 250 euro zou zijn en dat mijn fiets dat niet waard was en hij er ook geen zin in had om te doen, zonde van mijn tijd zijn zijn woorden. En als ik het aan iemand anders zou vragen, dan zouden ze me uitlachen...
    Met een kutgevoel naar huis, hele hoop bulls**t dus. Naar een andere fietsenmaker in de buurt geweest en die kon mij meteen antwoord geven op mijn vraag. Het kon dus wel opgelost worden. Nooit naar Hagemeijr dus!

    1 mei. 2019 15:44:30
Gerelateerde bedrijven aan Hagemeijer B.V.
Aanverwante rubrieken