Opnieuw zoeken
Zoeken sluiten

Nationale Postcode Loterij N.V. Amsterdam

(3.7)
Geverifieerd door de eigenaar
Telefoonnummer: Toon telefoonnummer
Bel voor bedrijf zoeken
Bel nu
(90 ct/min) en doorverbonden gesprek
1822 - Places Nummerinformatie

Adres

Van Eeghenstraat 70, 1071 GK Amsterdam

Vestiging: Bekijk locatie

Over Nationale Postcode Loterij N.V.

Nationale Postcode Loterij gevestigd in Amsterdam houdt zich bezig met het inzamelen van gelden ten behoeve van instellingen van algemeen belang, zulks door het - met inachtneming van het bij of krachtens de Wet op de Kansspelen bepaalde - organiseren en uitvoeren van loterijen en toegevoegde spelen, alsmede het uitvoeren van andere acties die doelmatig verband houden met het vorenstaande.

Heeft u nog vragen? Neem dan gerust contact op met de Nationale Postcode Loterij.

Onze bezoekers over Nationale Postcode Loterij N.V. in Amsterdam

  • Telefonische bereikbaarheid
    42%
    bereikbaar
  • Algemene indruk van dit bedrijf
    3.7
    93 beoordelingen
  • Beoordeling service van dit bedrijf
    3.9
    52 beoordelingen
  • Prijs/kwaliteit verhouding van dit bedrijf
    3.4
    39 beoordelingen
  • Totaal:
    3.7
    184 beoordelingen
Bel Places Nummerinformatie

Bel met onze informatiedienst. Wij zoeken telefoonnummers, openingstijden en meer.
Kosten zijn 90ct/min en doorverbonden gesprek.



Meer in de categorie: Loterij in Amsterdam

Reviews over Nationale Postcode Loterij N.V. in Amsterdam

  • (4)

    Toen ik telefonisch contact had om de postcodeloterij op te zeggen, viel me op dat mevrouw aan de telefoon bijna op een agressieve manier probeerde mij als lid te behouden. Toen ik heel duidelijk zei: nee het is echt klaar, deed mevrouw zeer onvriendelijk. Wat mij betreft vind ik dit zeer onprofessioneel en ben ik door dit gesprek echt niet meer van plan om te overwegen om lid te worden.

    5 jan. 2019 09:52:24
  • (2)

    Zo hoe de Nat. Postcode loterij functioneert, laat veel te wensen over. Wil ik met het hoofdkantoor bellen om mijn klacht neer te leggen, kost me dit 0.90 per minuut. Ook al zo klantonvriendelijk.
    De SERVICE is bar en boos. Vraag waar blijft mijn prijs, oh 25 jan. niet dus, wanneer over 2 dagen, niet dus. dan volgt oh op 2 febr. niet dus, belletje, ja de 4e , niet dus, weer belletje, heus de 6e . Ook dat niet, op 7 febr, komt er slecht één prijs pas binnen. Aan de Telefoon waar blijft de rest, weten ze niet. Waar ligt dat materiaal dan? Waka waka zegt dat alles verzonden is, Vraag wanneer dan, dan weten ze niet. Heeft u nog even geduld? Kan U nog een weekje wachten.
    Het is absurd, dat men zo slecht georganiseerd is. Na de laatste trekking, vertrek ik ook. En daar zal N.P.L N.V. wel heel bij mee zijn. Schaamtevol om zo de leden te bedonderen.

    7 feb. 2018 14:45:45
  • (2)

    Ik had opgezegd middels een brief. Ik heb vervolgens van de Postcode Loterij netjes een brief ontvangen met jammer dat ik afzeg, bla bla bla. Een week later is er toch weer 11 euro geïncasseerd van mijn bankrekening!

    Overleggen ze wel? En/of maken ze daar wel notities? Wat een slechte zaak! Bij Albert Heijn word ik zelfs beter geholpen.

    23 jul. 2015 17:34:20
Gerelateerde bedrijven aan Nationale Postcode Loterij N.V.
Aanverwante rubrieken