Opnieuw zoeken
Zoeken sluiten

Kleermakerij de Gouden Tulp Amsterdam

(4.4)
Geverifieerd door de eigenaar
Mobiel: Toon telefoonnummer
Bel voor bedrijf zoeken
Bel nu
(90 ct/min) en doorverbonden gesprek
1822 - Places Nummerinformatie

Adres

Belgieplein 110, 1066 SC Amsterdam

Vestiging: Bekijk locatie

Over Kleermakerij de Gouden Tulp

Kledingmaakwerk en kledingreparatiebedrijf

Onze bezoekers over Kleermakerij de Gouden Tulp in Amsterdam

  • Telefonische bereikbaarheid
    0%
    bereikbaar
  • Algemene indruk van dit bedrijf
    3.8
    24 beoordelingen
  • Beoordeling service van dit bedrijf
    4.7
    19 beoordelingen
  • Prijs/kwaliteit verhouding van dit bedrijf
    4.8
    16 beoordelingen
  • Totaal:
    4.4
    59 beoordelingen
Bel Places Nummerinformatie

Bel met onze informatiedienst. Wij zoeken telefoonnummers, openingstijden en meer.
Kosten zijn 90ct/min en doorverbonden gesprek.



Meer in de categorie: Kleding in Amsterdam

Reviews over Kleermakerij de Gouden Tulp in Amsterdam

  • (2)

    Wat een vreselijke onbeschofte man.
    Eerst niet open op een dag dat hij open zou moeten zijn.
    De volgende dag in onbegrijpelijk Nederlands schreeuwen om een code.
    Mij uitschelden omdat ik geen techniek had. Toen discriminerend dat ik een vrouw was. Daarna dat hij mij pakje niet had. Toen ik de mail van DHL liet zien was dat niet waar. Daarna ging hij weer zoeken en vond hij mijn pakketje. Hij slingerde dat naar mijn hoofd en zei hij JIJ NIET MEER HIER KOMEN. alsof ik dat zou willen. ik ben helemaal in schok .

    16 apr. 2024 14:58:44
  • (2)

    Wat een ongelooflijk onbeschofte man.
    Eens maar nooit meer.
    Op maandag twee keer aan de deur geweest. briefje op de deur met de tekst 9.10 uur gesloten tot 13.30 uur. Kan gebeuren maar na 13.30 uur nog niemand aanwezig. Op dinsdag was de eigenaar wel aanwezig, Er volgde een heel onprettig gesprek in een taal die ik niet begreep en toen ging hij schreeuwen dat hij mijn pakje niet had. Ik liet heb mijn bericht van DHL zien maar dat mocht niet baten. uiteindelijk heeft hij mijn pakje gevonden en schreeuwde hij mij na dat ik nooit meer mocht komen. Alsof ik dat zou doen. Ik was gewoon in schok.

    16 apr. 2024 14:48:43
  • (2)

    Very unpleasant experience with the employee who was extremely rude, to the point of throwing me out. After kicking my son out of the shop for not having an ID (bringing him to tears in the process), I came back to pick up my parcel, witnessing another customer who picked up his parcel without any requests for ID. After I asked the employee to be a bit friendlier in his approach to customers (especially when they are children), he got agitated and started yelling and even shushed me (!) at some point, continuing to yell even when I kept repeating I just wanted to pick my parcel and leave. At least I got my parcel, but I am never coming back to that shop. Few years ago I had a similarly unpleasant argument with the same person, because he wouldn't take my retour package even though they are listed as an DHL location. Awful service, which also doesn't represent the DHL in a good light.

    19 jun. 2023 18:00:32
  • (2)

    Vreselijke zaak, stinkt naar sigaret en de eigenaar is ontzettend chagerijnig en agressief. Zou hier geen enkele dienst of service laten verrichten.

    4 aug. 2022 10:14:27
  • (8.7)

    Een echte vakman!

    7 okt. 2021 21:13:57
  • (8.7)

    Meneer is een echte vakman! Heb er vaak broeken laten inkorten en zelfs jurken/rokken wat betreft vorm en stijl laten herkenningen’ , een topper!!

    7 okt. 2021 21:11:38
  • (2)

    De meest vreselijke ervaring bij het ophalen van mijn pakket. Meneer vroeg om mijn gegevens, naam, adres en postorderbedrijf . Toen ik het verkeerde postorderbedrijf noemde en aangaf dat het toch om een ups pakketje ging. Begon meneer te schreeuwen en uit te schelden in het turks. Hevig te zwaaien met zijn handen en gaf aan dat ik weg moest gaan als ik niet de juiste informatie kon geven, ik moest morgen terug komen. Dit alles gebeurde “voor” dat meneer überhaupt was begonnen met zoeken naar mijn pakket. Toen ik weigerde weg te gaan maakte hij een zwaai bewegen alsof hij me een mep wou geven. Geheel ontdaan dat ik was , toch geeist dat ik mijn pakket wou en eerder niet zou vertrekken. Toen hij het pakket eenmaal had gevonden gooide meneer het pakket op de toonbank en zei ‘ jij oprotten hier en jij nooit meer terug komen’. En dit alles om het fout doorgeven van het postorderbedrijf Ik zal dit ophaalpunt niet meer gebruiken.

    8 jul. 2021 12:46:56
  • (10)

    Een broek laten inkorten. Zo goed gemaakt, het lijkt alsof ik het zo gekocht heb!

    1 aug. 2019 12:28:10
Gerelateerde bedrijven aan Kleermakerij de Gouden Tulp
Aanverwante rubrieken