Opnieuw zoeken
Zoeken sluiten

Koninklijke PostNL B.V. Den Haag

(3.1)
Telefoonnummer: Toon telefoonnummer
Bel voor bedrijf zoeken
Bel nu
(90 ct/min) en doorverbonden gesprek
1822 - Places Nummerinformatie
Claim nu Geen website vermeld:Voeg toe Places Website:Website bekijken

Adres

Loire 1, 2491 AN Den Haag

Vestiging: Bekijk locatie

Over Koninklijke PostNL B.V.

Het uitoefenen, al dan niet op grond van daartoe door de Staat der Nederlanden verleende concessies, van activiteiten in de ruimste zin op het gebied van het vervoer van postzendingen en goederen, en het verrichten van geldhandelingen, alsmede het ten behoeve en in opdracht van derden aanbieden van producten en diensten.

Onze bezoekers over Koninklijke PostNL B.V. in Den Haag

  • Telefonische bereikbaarheid
    4%
    bereikbaar
  • Algemene indruk van dit bedrijf
    2.8
    52 beoordelingen
  • Beoordeling service van dit bedrijf
    3.3
    39 beoordelingen
  • Prijs/kwaliteit verhouding van dit bedrijf
    3.4
    33 beoordelingen
  • Totaal:
    3.1
    124 beoordelingen
Bel Places Nummerinformatie

Bel met onze informatiedienst. Wij zoeken telefoonnummers, openingstijden en meer.
Kosten zijn 90ct/min en doorverbonden gesprek.



Meer in de categorie: Post en koerier in Den Haag

Reviews over Koninklijke PostNL B.V. in Den Haag

  • (2)

    Heel slecht bedrijf, ze hebben mijn adres verkeerd in hun systeem gemaakt, 11 keer naar de klantenservice gebeld, ze deed niks. Ze zeiden alleen mijn pakket moet terug naar de afzender in het buitenland!

    24 nov. 2023 09:25:53
  • (2)

    wacht al 4 maanden op mijn pakket.

    9 dec. 2022 10:35:06
  • (2)

    Telefoonnummer is vervallen en dus niet bereikbaar

    15 nov. 2022 13:53:29
  • (2)

    Doorgaans gaat het allemaal best okee maar als je wel een probleem hebt, succes dan, je hebt het nodig en dan nog is het niet genoeg. 28 juni is mijn pakket bij ze binnen gekomen. Eenmaal bij inklaring stop de informatie in de Track and Trace. Van PostNL krijg ik te horen zat ze maximaal 30 dagen een pakket mogen vasthouden. Inmiddels zijn we zo'n 90 dagen verder.
    Ik krijg geen mail met een betaalverzoek. Ik krijg geen mail met het verzoek meer informatie te verstrekken; ik krijg niets. Geen pakket, geen mail. Contact opnemen is ook onmogelijk Zeker omdat ik ontvanger ben heb ik gewoon geen poot om op te staan. De verzender vertikt het om zelf contact op te nemen dus mijn 320 euro ben ik kwijt.

    28 sep. 2022 14:39:23
  • (2.7)

    Na 10 weken nog steeds geen pakket ontvangen ,uiteindelijk via post klantenservice advies gehad om onderzoek te laten instellen ,dat moet ik aanvragen via de afzender terwijl het pakje in Loire ligt ,lijkt mij beter als post nl hier even de moeite neemt wat het probleem is ,geld hebben ze al binnen .dus ja wat kan het hun nog schelen .

    19 aug. 2022 12:04:57
  • (2)

    Slecht bedrijf wacht al meer als een week op mijn pakjes krijgen van mij een score 0

    3 mei. 2022 09:57:59
  • (2)

    Laten pakketen weken liggen om ze vervolgens af te leveren zonder BTW factuur. Het zijn gewoon smokkelaars. Ze hebben geen. Capaciteit dus trappen ze werk door.

    14 apr. 2022 20:14:02
Gerelateerde bedrijven aan Koninklijke PostNL B.V.
Aanverwante rubrieken