Opnieuw zoeken
Zoeken sluiten

BCC (Elektro-Speciaalzaken) B.V. Cuijk

(6)

Onze bezoekers over BCC (Elektro-Speciaalzaken) B.V. in Cuijk

  • Telefonische bereikbaarheid
    13%
    bereikbaar
  • Algemene indruk van dit bedrijf
    4.7
    12 beoordelingen
  • Beoordeling service van dit bedrijf
    7
    8 beoordelingen
  • Prijs/kwaliteit verhouding van dit bedrijf
    7.1
    7 beoordelingen
  • Totaal:
    6
    27 beoordelingen

Openingstijden

  • Maandag
    13:00 - 18:00
  • Dinsdag
    09:30 - 18:00
  • Woensdag
    09:30 - 18:00
  • Donderdag
    09:30 - 18:00
  • Vrijdag
    09:30 - 21:00
  • Zaterdag
    09:30 - 17:00
  • Zondag
    Gesloten
Bel Places Nummerinformatie

Bel met onze informatiedienst. Wij zoeken telefoonnummers, openingstijden en meer.
Kosten zijn 90ct/min en doorverbonden gesprek.



Meer in de categorie: Elektrische apparaten in Cuijk

Reviews over BCC (Elektro-Speciaalzaken) B.V. in Cuijk

  • (2)

    Ik bestel hier nooit meer: high prices, low service!

    Een week terug heb ik iets besteld op een dinsdag. Dit zou op donderdag geleverd worden.
    Hierover heb ik gebeld met de klantenservice en werd zeer onbeschoft te woord gestaan en uiteindelijk doorverwezen naar DHL, omdat daar het probleem zou liggen.
    DHL gebeld, maar product was door BCC niet bij DHL geleverd.
    Dag erna weer gebeld met klantenservice van DHL. Deze keer geven ze aan dat het klopt dat het niet is geleverd bij DHL, omdat het product niet op voorraad zou zijn. Een ander verhaal dan de dag ervoor met een sneer "je had het helemaal niet kunnen bestellen....". Zeer irritant, want ik kan er niets aan doen dat BCC iets aanbiedt op de website, wat niet op voorraad is.
    Uiteindelijk aangegeven dat ik mijn geld terug wil en de bestelling wil annuleren. Dit zou worden verwerkt...
    ... we zijn nu een week verder en helaas blijkt dat ze de annulering niet hebben doorgevoerd, omdat er door BCC wel een track&trace code is aangemaakt bij DHL, zonder dat zij het product kunnen leveren. Het gaat om een bestelling van ongeveer ?400. Ik wil mijn geld terug, zodat ik elders kan kopen. Helaas kunnen ze voor mij geen oplossing en moet ik maar afwachten. Ze geven aan dat ze achterlopen bij de klachtenafhandeling, maar dat zie ik inmiddels niet als mijn probleem! Ik ben er klaar mee en wil per direct een fatsoenlijke oplossing.

    3 jan. 2018 21:18:15
  • (10)

    De beste service die ik ooit heb gehad in een winkel. Ook leuk om te zien dat deze verkopers echt plezier hebben in hun werk.

    27 okt. 2017 10:23:03
  • (8.7)

    Deskundig een zeer plezierig personeel. Meer adviseurs dan verkopers. Lekkere koffie.

    28 sep. 2016 10:04:36
Gerelateerde bedrijven aan BCC (Elektro-Speciaalzaken) B.V.
Aanverwante rubrieken