Opnieuw zoeken
Zoeken sluiten

Club9 B.V. Uden

(5.5)
Telefoonnummer: Toon telefoonnummer
Bel voor bedrijf zoeken
Bel nu
(90 ct/min) en doorverbonden gesprek
1822 - Places Nummerinformatie
Claim nu Geen website vermeld:Voeg toe Places Website:Website bekijken

Adres

Jagersveld 23A, 5405 BW Uden

Vestiging: Bekijk locatie

Over Club9 B.V.

Het produceren van en handel en detailhandel in bedden, slaapkamermeubilair, slaapkamerartikelen en producten welke met de inrichting van slaapkamers te maken hebben.

Onze bezoekers over Club9 B.V. in Uden

  • Telefonische bereikbaarheid
    50%
    bereikbaar
  • Algemene indruk van dit bedrijf
    5
    4 beoordelingen
  • Beoordeling service van dit bedrijf
    5
    4 beoordelingen
  • Prijs/kwaliteit verhouding van dit bedrijf
    6.6
    4 beoordelingen
  • Totaal:
    5.5
    12 beoordelingen
Bel Places Nummerinformatie

Bel met onze informatiedienst. Wij zoeken telefoonnummers, openingstijden en meer.
Kosten zijn 90ct/min en doorverbonden gesprek.



Meer in de categorie: Webshop en postorder in Uden

Reviews over Club9 B.V. in Uden

  • (4.7)

    Vandaag besteld, morgen in huis. Daar adverteren ze mee. Vergeet het maar. Meer dan een maand na bestelling werd geleverd. Heb door gebrekkige communicatie van hun transporteur (DYNALOGIC) twee dagen thuis moeten wachten op bezorging. De matrassen werden bezorgd met een vuile plastic verpakking waar scheuren in zaten, dus ook vuil op de matrassen.
    Proefperiode: je mag van deze leverancier je matras terugsturen als hij niet bevalt. Binnen 10 werkdagen na retourzending krijg je je geld (na aftrek van 25 euro) terug, zeggen ze. Vergeet het maar!
    Ik wou 1 van de 2 matrassen terugsturen omdat mijn vrouw er niet lekker op lag. Ik heb dit per email aan de "klantenservice" gemeld. Die reageerde niet. Bellen heeft geen zin omdat ze gewoonweg niet opnemen bij die zogenaamde klantenservice. Uiteindelijk kreeg ik dan toch een bericht van hun transporteur dat ze de matras zouden ophalen. Wederom door gebrekkig communiceren twee dagen verkwist met thuis zitten wachten.
    10 werkdagen na het terugsturen van de matras was mijn geld nog niet teruggestort. Weer tevergeefs gepoogd om telefonisch contact met de "klantenservice" te krijgen. Er werd weer niet opgenomen. Op emails wordt niet gerageerd. Pas toen ik een officiële aanmaning stuurde en dreigde met incasso werd er gereageerd. Een aantal dagen later kreeg ik gelukkig mijn geld terug. Of de matras van goede kwaliteit is kan ik na zo'n korte tijd nog niet zeggen, maar ik zal NOOIT meer iets bij deze firma bestellen.

    31 mrt. 2017 16:04:45
  • (2.7)

    Waardeloos.

    Ik heb tot twee keer voor niets een dag zitten wachten op een bevestigde levering. De derde keer kwamen er twee onbeschofte bezorgers een matras omruilen. Ik snapte hier niets van. Ik heb uitgelegd dat dat niet correct was, maar nee hoor... Ons matras ging gewoon weer retour.
    Ik heb het geld teruggevraagd, aangezien ik met dit soort bedrijven helemaal nooit meer iets te maken wil hebben. En ook dat duurde twee keer zo lang als de toegezegde 2 werkdagen. Dus... Heb je niets te doen, ben je altijd thuis en heb je zin om je eens lekker te ergeren aan de onkunde van je medemens... Bestel hier dan vooral een matras.

    21 mei. 2016 08:00:09
Gerelateerde bedrijven aan Club9 B.V.
Aanverwante rubrieken