Opnieuw zoeken
Zoeken sluiten

SOS Solutions Eindhoven

(8)
Geverifieerd door de eigenaar
Telefoonnummer: Toon telefoonnummer
Bel voor bedrijf zoeken
Bel nu
(90 ct/min) en doorverbonden gesprek
1822 - Places Nummerinformatie

Adres

Tarasconweg 7, 5627 GB Eindhoven

Vestiging: Bekijk locatie

Over SOS Solutions

Dé Tech-specialist, voor de technologie liefhebbers. Van Raspberry Pi's, Robotica, Domotica tot Media Spelers. Ruim assortiment & Gratis verzending.

Social Media

Onze bezoekers over SOS Solutions in Eindhoven

  • Algemene indruk van dit bedrijf
    8
    5 beoordelingen
  • Beoordeling service van dit bedrijf
    8
    5 beoordelingen
  • Prijs/kwaliteit verhouding van dit bedrijf
    8
    5 beoordelingen
  • Totaal:
    8
    15 beoordelingen

Openingstijden

  • Maandag
    09:00 - 17:00
  • Dinsdag
    09:00 - 17:00
  • Woensdag
    09:00 - 17:00
  • Donderdag
    09:00 - 17:00
  • Vrijdag
    09:00 - 17:00
  • Zaterdag
    Gesloten
  • Zondag
    Gesloten

Betalingsmethoden

Bel Places Nummerinformatie

Bel met onze informatiedienst. Wij zoeken telefoonnummers, openingstijden en meer.
Kosten zijn 90ct/min en doorverbonden gesprek.



Meer in de categorie: Webshop en postorder in Eindhoven

Reviews over SOS Solutions in Eindhoven

  • (10)

    Snelle levering! En zeer klantvriendelijk personeel, bedankt allemaal! Tot de volgende bestelling.

    16 mei. 2018 17:09:25
  • (10)

    Fijne website en snelle levering

    16 mei. 2018 17:04:42
  • (10)

    Super webshop, snelle levering!

    3 mei. 2018 22:57:04
  • (2)

    Verzonden met een ander Postorderbedrijf en zonder dozen/handleidingen

    --Algemeen--
    Op 25-09 mijn inmiddels mijn 3e bestelling geplaatst. 4 dagen later nog niks ontvangen. Vorige bestellingen waren allemaal de volgende dag afgeleverd met PostNL.

    --Verzending--
    Op hun website staat dat ze versturen met PostNL en GLS. Beide diensten leveren de volgende (werk)dag, vertragingen buitengelaten.

    Deze keer was het verzonden met Van Straaten Post. Voor mij een onbekende partij.

    Zonder mijn akkoord verzonden met een andere dienst die voor hun goedkoper is, maar de klant langer moet wachten.

    --Klantenservice--
    Doel van mevrouw aan de lijn is de klant zo snel mogelijk op te laten hangen. Gemeld dat ik mijn bestelling nog niet heb ontvangen en reactie was dat ze het via Van Straaten Post hebben verzonden, geen track en trace. Waarom? Omdat het door de brievenbus past. Als het door de brievenbus past, wordt het standaard met Van Straaten Post verzonden.
    Mijn vorige bestellingen waren allemaal door PostNL bezorgd en betreft zelfde artikelen dus past ook door de brievenbus.

    Wanneer wordt het dan afgeleverd? Dat weten zij niet, Van Straaten Post weet dat ook niet. Dus wachten is enige wat ik kan doen...

    Als klant mag ik verwachten dat als er op de website vermeldt staat dat het verzonden wordt met PostNL/GLS, dat het ook echt gebeurd en niet met een ander bedrijf. Doe je dat wel, moet je de klant eerst om akkoord vragen.

    Pakketje was 30-09 ontvangen. Alles uit de dozen gehaald en zo in de envelop gedaan. Daar heb ik niet om gevraagd. Als ik iets in/bij een winkel koop dan wil ik ook de dozen en handleidingen erbij.
    Ze hebben niet eens de moeite gedaan om de dozen mee te sturen, deze kunnen makkelijk platgevouwen worden en meegestuurd worden zodat het wel in de brievenbus past.

    9 okt. 2017 12:44:23
Gerelateerde bedrijven aan SOS Solutions

Website van SOS Solutions


Website url:
sossolutions.nl
Aanverwante rubrieken