Opnieuw zoeken
Zoeken sluiten

Budbee Netherlands B.V. Amsterdam

(2.2)
Geverifieerd door de eigenaar

Adres

Johan Huizingalaan 763A, 1066 VH Amsterdam

Vestiging: Bekijk locatie

Over Budbee Netherlands B.V.

Budbee B.V. is er voor het verlenen van technologische diensten, leveringsdiensten, logistieke diensten en vervoersdiensten.
Budbee B.V. is gevestigd in Amsterdam.

Onze bezoekers over Budbee Netherlands B.V. in Amsterdam

  • Telefonische bereikbaarheid
    0%
    bereikbaar
  • Algemene indruk van dit bedrijf
    2.2
    202 beoordelingen
  • Beoordeling service van dit bedrijf
    2.2
    162 beoordelingen
  • Prijs/kwaliteit verhouding van dit bedrijf
    2.3
    126 beoordelingen
  • Totaal:
    2.2
    490 beoordelingen
Bel Places Nummerinformatie

Bel met onze informatiedienst. Wij zoeken telefoonnummers, openingstijden en meer.
Kosten zijn 90ct/min en doorverbonden gesprek.



Meer in de categorie: ICT in Amsterdam

Reviews over Budbee Netherlands B.V. in Amsterdam

  • (2)

    Niet aan te bevelen.Bedrijf niet telefonisch bereikbaar. Volgens foto op verkeerd adres bezorgd

    11 okt. 2022 20:17:52
  • (2)

    Kleding besteld en we zijn de hele dag thuis de bel doet het heel goed zo goed dat we er vaak gek van worden , ik had ook gekozen voor persoonlijk contact maar ben niet opgebeld of niks dan neem ik via de Chah contact op de een zegt ligt bij nummer 13 de ander bij nummer 17 ligt natuurlijk bij hun allebei niet , nu word ik genegeerd en dat terwijl ze weten wie de bezorger is Bilal Maja misschien wilt die de broek zelf houden slechte klantenservice !!!!!

    27 sep. 2022 20:11:50
  • (2)

    Ruim 1,5 week voor de vakantie nog even wat kleding voor mijn dochter besteld bij H&M, levertijd 2-3 dagen, dus ruim op tijd zou je denken. H&M heeft het pakket op tijd aan Budbee overgedragen en vervolgens blijft het stil... Nu een week verder en het wordt wel krap inmiddels, maar geen mogelijkheid contact op te nemen want niet telefonisch te benaderen en zelfs in de chat kunnen ze niets met 'vertraagde levering', dan hoef je het niet eens te proberen... Was altijd best tevreden, maar ben er nu helemaal klaar mee :-(

    4 aug. 2022 13:59:48
  • (2)

    Na 6 dagen nog steeds geen levering en geen contact mogelijk

    26 jul. 2022 18:08:16
  • (2)

    Ook ik had graag minder sterren gegeven als dat kon. Twee dagen achter elkaar het bericht dat het pakket niet afgeleverd kon worden. Bezorger Sulaiman laat de telefoon 1x overgaan en doet daarmee alsof hij een poging heeft gewaagd contact met de ontvanger op te nemen. Zielig.

    Sulaiman, je had overigens ook moeten aanbellen. Dat heb je niet gedaan en dat kon je ook niet doen omdat je niet eens in de buurt van mijn voordeur bent gekomen. Veel bezorgdiensten zijn tegenwoordig van een bedroevende kwaliteit. Budbee is daar zeker één van. Altijd gezeik..

    20 jul. 2022 17:54:48
  • (2)

    Informatie is heel slecht en de bereikbaarheid nog slechter

    18 jul. 2022 16:34:20
  • (2)

    Eerste ervaring met dit bedrijf en laat ik nou dit even zeggen: helemaal mijn tijd en geld verspild. Ik had gisteren mijn pakket via Bol.com besteld en die hadden het netjes verstuurd naar Budbee en Budbee ontving dit om 15 uur. Daarna heb ik niks meer van Budbee gehoord.
    Ik zou hem gisteren tussen 17 en 22 uur ontvangen maar het is nu de volgende dag en heb nog niks ontvangen of iets gehoord van Budbee. De website/app is super gebruikersonvriendelijk. Ik kan mijn pakket ook nergens vinden via een track en tracé methode, er staat steeds dat het niet gevonden is. Ik heb daarom vandaag even de klantenservice te proberen te bereiken, hopen dat ik na een snel telefoontje dit kon oplossen, maar ze hebben niet eens een nummer dat je kunt bellen. Echt belachelijk. Sorry, maar als je als bezorgbedrijf niet telefonisch bereikbaar bent, ben je al minder betrouwbaar.
    Ik heb ze dus een chat moeten versturen, maar ze zeggen dat dat uren kan duren, het is nu 1 uur verder en nog niks gehoord. Heb Bol.com gebeld en zij zeiden dat Budbee niet eens bezorgd op zaterdag, dus nu tot maandag weer wachten, terwijl ik heb betaald om het op vrijdag te laten bezorgen, echt absurd dit. Ik heb ook nu ik wat meer onderzoek naar Budbee gedaan heb, veel negatieve ervaringen van anderen gelezen. Dus nu moet ik tot maandag of zelfs langer wachten tot ik mijn pakketje heb terwijl dit normaal gesproken nooit eerder bij mij gebeurd is met andere bezorgingsbedrijven. Een tip voor anderen: als je niet via Budbee iets hoeft te laten bezorgen, kies het dan ook niet. Ze zeggen wel in 1 dag bezorgd maar dat is niet zo betrouwbaar als ze zeggen. Daarnaast zijn ze zowat niet te bereiken in geval dat iets fout gaat. Als ik 0 sterren kon geven, zou ik dat doen. Dit kan echt wel beter Budbee. Zorg ervoor dat je jezelf telefonisch bereikbaar maakt voor dit soort situaties en niet via een chat waar je uren moet wachten tot een antwoord.

    Ik hoop nu maar dat ik maandag mijn pakket kan ontvangen, maar ik ben daar niet zeker van.

    2 jul. 2022 14:03:56
  • (2)

    Enorm slechte klantenservice (James)

    1 jul. 2022 09:21:49
  • (2)

    Breekt bezorging af en laat klant in het ongewisse. Nieuwe afspraak wordt niet gemaakt.

    10 jun. 2022 17:03:59
  • (2)

    Slechste retourservice. Alleen maar excuses voor het niet ophalen van retour pakketen dagen op rij.

    9 jun. 2022 20:29:32
Gerelateerde bedrijven aan Budbee Netherlands B.V.
Aanverwante rubrieken