Opnieuw zoeken
Zoeken sluiten

Bestair Technics B.V. Heerhugowaard

(3.9)
Telefoonnummer: Toon telefoonnummer
Bel voor bedrijf zoeken
Bel nu
(90 ct/min) en doorverbonden gesprek
1822 - Places Nummerinformatie
Claim nu Geen website vermeld:Voeg toe Places Website:Website bekijken

Adres

W.M. Dudokweg 27, 1703 DA Heerhugowaard

Vestiging: Bekijk locatie

Over Bestair Technics B.V.

Het aankopen, verkopen, installeren en onderhouden van airconditioning en warmtepomp installaties.

Onze bezoekers over Bestair Technics B.V. in Heerhugowaard

  • Telefonische bereikbaarheid
    17%
    bereikbaar
  • Algemene indruk van dit bedrijf
    3.7
    39 beoordelingen
  • Beoordeling service van dit bedrijf
    3.9
    36 beoordelingen
  • Prijs/kwaliteit verhouding van dit bedrijf
    3.9
    31 beoordelingen
  • Totaal:
    3.9
    106 beoordelingen
Bel Places Nummerinformatie

Bel met onze informatiedienst. Wij zoeken telefoonnummers, openingstijden en meer.
Kosten zijn 90ct/min en doorverbonden gesprek.



Meer in de categorie: Centrale verwarming in Heerhugowaard

Reviews over Bestair Technics B.V. in Heerhugowaard

  • (8)

    Het heeft een jaar geduurd, maar daar kon Voor het overige Bestair weinig aan doen, voordat de de installatie werkte, want het duurde 11 maanden voor er eindelijk krachtstroom kwam. En als je 82 bent dan wil je wel eens warm zitten. Voor het overige alles werkt prima. Alleen mijn zonnepanelen lijken niet meer geteld te worden. Daar komen we nog op terug na nieuwjaar.
    Voor het overige het is duurder dan verwacht en ik moet nog achter de subsidie aan.

    27 dec. 2023 12:20:42
  • (2)

    Wat en pruts bedrijf, echt niet doen !!!!!!
    vanaf het moment dat we het warwater systeem hebben gekocht hebben we te maken gehad met slecht tot geen communicatie van dit bedrijf.
    januari het systeem gekocht, dit zou binnen 6 tot 8 weken geïnstalleerd worden, nou mooi niet, eind juni zou de eerste installatie datum zijn, alles afgesproken en per email bevestigde, wij wachten op de dag, niemand op komen dagen, veel bellen en mailen met bestair.
    eind augustus en nieuwe afspraak gemaakt, weer niemand op komen dagen.
    ondertussen waren we er ook en beetje klaar me en wilde we ge opdracht annuleren en onze geld terug krijgen, toen werd het heel stil aan de overkant, niet meer reageren op onze e-mails, als we belde werden we in de wacht gezet en werd de verbinding na en tijdje verbroken, niet 1 keer kan ik jullie vertellen.
    rechtsbijstand ingeschakeld en samen met en jurist en brief opgesteld en deze naar Bestair gestuurd waarbij we ze 2 weken de tijd geven om de boel te leveren en te instaleren, nou dit help, wel raar als er en naam van en advocaten kantoor op de brief staat er ineens wel reactie komt.
    fijn ik kreeg en telefoon dat de apparatuur woensdag geleverd zou worden, en donderdag en vrijdag met uitloop op zaterdag de installatie gemonteerd zou worden.
    woensdag werd alles keurig geleverd, de garage stond gelijk vol want het is best en installatie.
    donderdag rond en uur of 15:00 kwam er en busje voor rijden, ze gingen alles even inmeten en spullen halen, we hebben ze 3 dagen daarna niet gezien.
    op en maandag rond 12:00 kwam hij weer terug en ging die aan de gang, om 14:00 was die klaar voor de dag en ging weer weg, hij is 2 weken bezig geweest ( met gemiddeld 3 uur werken per dag) met de instaleren van het systeem.
    toen alles was geïnstalleerd vertelde hij dat hij de volgende dag terug zou komen om alles af te maken en schoon te maken, dit was 4 weken geleden, hij moet nog komen, ondertussen liggen alle pijpen die hij door het huis getrokken heeft los en niet gebeugeld, en 2 dagen na zijn laste dag begon het systeem aan alle kanten te lekken, bestair gebeld of ze en monteur konden sturen en we kregen letterlijk het antwoord daar hebben we geen tijd voor, nu helemaal klaar met bestair, ik heb en andere bedrijf ingeschakeld die er wel verstand van hebben, ze hebben 6 lekkages verholpen, alle leidingen op de juiste manier gebeugeld, ook het buiten unit was niet vast gezet en stond gewoon los op het dak.
    Het elektra (die niet juist was aangesloten) opgeruimd en het systeem op de juiste manier ingeregeld

    aan het eind van de rit heeft dit 11 manden geduurd, veel geld, veel telefoontjes en emails en heel veel frustratie.
    wat hebben we? een warmtepomp die half afgemonteerd is, de helft die wel aangesloten is is ook verkeerd aangesloten, waarbij we en andere bedrijf er bij moesten halen om de problemen op te lossen.

    NIET MET DIT BEDRIJF IN ZEE GAAN !!!!

    26 dec. 2023 21:44:49
  • (2)

    Alles wat mis kon gaan is mis gegaan.

    - sales heeft dingen beloofd die niet waar zijn. Naderhand kan ik zeggen dat de sales persoon zeer onkundig was en niet weet wat hij doet. Totaal iets anders geleverd gekregen.

    - levering op moment die niet zijn aangekondigd (levering apparatuur). Buiten unit was van airco niet voor een warmte pomp. Echt alles was een zooi.

    - installatie diverse keren aangekondigd niemand gekomen. Na diverse escalaties iemand gekomen. Dit zijn externe installateurs, zeer kundig maar spreken geen Nederlands en zijn in mijn ogen geen representatief plaatje.

    - installatie bestaat uit meerdere delen en meerdere dagen, dit is totaal niet helder gemaakt. Mensen hebben een baan en moeten zich hierop aanpassen!

    - installatie verantwoordelijkheid wordt externe partij voor aangewezen, er is een lekkage geweest en heeft enorm lang geduurd voordat dit was opgelost. Uiteindelijk iemand van Bestair zelf voor gekomen. Water lekkage, dak beschadigd, muren vuil.

    - Buiten module maakt veel lawaai!

    - Afstelling wordt door iemand anders gedaan en de tijd tussen alle afspraken ligt enorm ver uit elkaar. Al die tijd geen verwarming gehad!

    - Installatie is onjuist uitgevoerd waardoor diverse dagen de thermostaat in de boiler 24 uur aan heeft gestaan op maximale stand.

    - Door Bestair medewerker uitgescholden (had niet door dat ik mee luisterde met collega zijn telefoon gesprek). Vond mij lastig, wilde gewoon een werkend systeem voor 16K!

    - Planning zeer onkundig, onoverzichtelijk, chaotisch en totaal niet duidelijk wat een klant kan verwachten.

    - Eigen personeel is zelfs ook negatief over het beleid (verschillende monteurs).

    - Totaal geen vertrouwen in het systeem. Aangegeven dat mijn broer een soort gelijk systeem heeft maar veel minder gebruik. Geen reacties op mails of telefonische bereikbaarheid.

    Denk goed na voordat je met Bestair in zee gaat.

    2 sep. 2023 21:46:48
  • (2)

    We hebben via de rechter ons geld moeten terug eisen.
    Ze hadden schade aangebracht op onze lichtstraat en we hebben 1 jaar (!) moeten wachten tot ze het, via de rechter, hebben moeten betalen.

    In dat jaar hebben ze ons welgeteld 1x gebeld nadat ik iedereen in de organisatie een mail had gestuurd, van de directie, tot sales tot HR.

    Ze durfde ons 75 euro te bieden voor een schade van 4000 euro. Brokkenpiloten zijn het.

    4 aug. 2023 08:50:53
  • (2)

    Ik heb aan bestair opdracht gegeven (Ordernummer 232705) voor airco installatie en het totale bedrag overgemaakt. Later heb ik mijn opdracht binnen wettelijke bedenktermijn geannuleerd. Terwijl ze opdracht annulering geaccepteerd hebben betalen ze mijn geld al 3 maanden niet.

    29 jun. 2023 19:00:41
  • (2)

    Ik heb aan bestair opdracht gegeven (Ordernummer 232705) voor airco installatie en het totale bedrag overgemaakt. Later heb ik mijn opdracht binnen wettelijke bedenktermijn geannuleerd. Terwijl ze opdracht annulering geaccepteerd hebben betalen ze mijn geld al 3 maanden niet.

    29 jun. 2023 19:00:28
  • (10)

    Wij hebben nu een jaar airco, door de combi van onze zonnepanelen, hebben we 20 euro gasrekening voor warmwater!
    Topadvies!

    19 jun. 2023 22:04:09
  • (2)

    Ga niet in zee met Bestair!
    Ik heb een airco laten plaatsen door deze firma. De unit die ik heb aangekocht werd mij verkocht als een “ZUG-serie single unit by LG” die in de prijslijst van Bestair stond voor €2869 (excl montagekosten en buitenunit). De uiteindelijke prijs werd door de verkoper vastgelegd op €3300 voor binnenunit, buitenunit en montage met “uitzonderlijk hoge korting”.
    Na montage heb ik de typenummers opgezocht en bleek het een “LG PC09SQ / PC09SK 2,5kW Inverter” te zijn die ik bij verschillende bedrijven kon aanschaffen voor een prijs tussen de €650 en €800. Montagekosten bij andere bedrijven varieerden van €250 tot €600. Hetgeen een totaal van €900 tot €1400 zou zijn; de duurste optie was dus €1900 minder dan bij Bestair!
    Daarnaast is er tijdens de montage een lek opgetreden waardoor er ook nog eens schade is ontstaan aan de nieuw geplaatste keuken.
    Ik heb verschillende keren contact proberen te zoeken met BestAir om uitleg te vragen, maar mails werden niet beantwoord en telefonisch contact werd verbroken met de mededeling “wij kunnen u niet helpen”.
    Ik heb mijn due diligence nagelaten voor dit “project” door tijdsdruk en daarvoor betaal ik nu de hoofdprijs: €8300 meer dan het had kunnen zijn. Nogmaals: Ga NIET in zee met deze partij!

    9 apr. 2023 02:12:45
  • (2)

    Onbetrouwbaar. Als er iets mis gaat stoppen ze alle communicatie

    31 mrt. 2023 10:04:25
  • (2)

    Slechte service en slechte afhandeling van montage. probeert vervolgens contact op te nemen nadat de monteurs zijn vertrokken en kan het bedrijf nergens meer bereiken.

    6 jan. 2023 19:55:45
Gerelateerde bedrijven aan Bestair Technics B.V.
Aanverwante rubrieken