Callcenter maar doet zich voor als accountmanagers
Geplaatst op: 02 jul. 2018 18:06Een aantal keren gebeld door dit nummer waarbij direct werd opgehangen.
Teruggebeld waarna ik een mevrouw aan de lijn kreeg die erg opdringerig was om over te stappen naar een nieuwe energieleverancier. Afgewimpeld, maar ze blijven nu bellen. Telefoonnummer geblokkeerd.
Gebeld 14.32 uur, twee keer overgegaan, niemand gesproken.
Geplaatst op: 22 jun. 2018 17:051x per dag of s ochtend of eind van de middag
Geplaatst op: 11 jun. 2018 13:01Lisa zegt te bellen voor een of ander vaag bedrijf dat de "eerlijkheid" van je stroom/gasrekening met je wil doorrekenen. Ze zegt dat ze "in contact" staat met "20 netbeheerders", maar blijft vaag om te vertellen in opdracht van wie ze belt. In mijn geval zegt ze dat ze m'n gegevens van Liander heeft, en ze aast op je toestemming om je verbruiksgegevens in te zien. In het kader van de nieuwe privacy-wet kan dit nooit legaal zijn, en ik neem zeker contact op met Liander om daar het een en ander na te vragen. Mijn gok is dat Lisa werkt voor een of ander malafide bedrijfje dat een commissie krijgt van een gas/stroom-aanbieder om klantjes te werven. Ga er niet op in.
Geplaatst op: 07 jun. 2018 13:01Ik weet t niet misschien een of andere grapjas???
Geplaatst op: 31 mei. 2018 18:06Gaat steeds 1 keer over... krijg niet eens de kans om op te nemen. Maar ga ook niet terugbellen want ik ken het nummer niet/ vertrouw het niet.
Geplaatst op: 31 mei. 2018 12:12Bel met onze informatiedienst. Wij zoeken telefoonnummers, openingstijden en meer.
Kosten zijn 90ct/min en doorverbonden gesprek.