Doet zich voor als Ziggo. Dom praatje over glasvezel en toen ik aangaf dat het abonnement niet op mijn naam stond werd er direct opgehangen.
Geplaatst op: 31 jan. 2024 13:01Niemand aan de lijn. Hoorde wel geroezemoes op de achtergrond. Zal wel een callcenter zijn. Nummer geblokkeerd!
Geplaatst op: 31 jan. 2024 12:12Om 15:28 gebeld. Zei geen naam. Nadat ik op had genomen zei hij: alles goed met u? Ik zei: met wie spreek ik? Hij: niet goed dus. Toen heb ik opgehangen.
Geplaatst op: 30 jan. 2024 16:04Beetje gekraak en hingen meteen op.
Geplaatst op: 30 jan. 2024 14:02Ik kreeg iemand aan de lijn van Ziggo zakelijk. Toen ik direct zei dat ik geen interesse had en niet meer gebeld wenste te worden, zei hij dat hij zeker door zou gaan met bellen. Ik heb vervolgens opgehangen en nummer geblokkeerd.
Geplaatst op: 30 jan. 2024 14:02Oplichting of verkoop?
Geplaatst op: 29 jan. 2024 20:08Onzin, niet opnemen.
Geplaatst op: 26 jan. 2024 15:03Spam?
Geplaatst op: 23 jan. 2024 16:04Vandaag al 2x gebeld. 1e x opgenomen met mn naam maar hoorde niet echt wat; iig geen stem. 2e x weggeklikt. Nu geblokkeerd.
Geplaatst op: 18 jan. 2024 17:05Onbekende mijnheer hangt verhaal op over aanleg door Ziggo van glasvezelkabel die vervolgens via de coax kabel je huis inkomt. Fantastisch hoge internetsnelheden (die ik nooit nodig heb) werden in het vooruitzicht gesteld. Verhaal klopt niet: er is in onze straat vooralsnog maar een glasvezelkabel aangelegd. Technisch klinkt een en ander ook onwaarschijnlijk. Verbinding verbroken: ik doe geen zaken met onbekende bellers via de telefoon. Ongewenste colportage.
Geplaatst op: 17 jan. 2024 17:05Bel met onze informatiedienst. Wij zoeken telefoonnummers, openingstijden en meer.
Kosten zijn 90ct/min en doorverbonden gesprek.