Callcentre belt ook met een nummer dat eindigt op 84 en 75
Geplaatst op: 24 sep. 2019 21:09Weet iemand welk energie bedrijf belt met dit nummer . Ze bellen me zoon van 16 hele tijd dat ze energie contract is vernieuwd.
Geplaatst op: 02 jun. 2019 19:07Call center
Geplaatst op: 03 mei. 2019 15:03Geen idee wie dit is maar zoals hieronder te lezen waarschijnlijk een energiemaatschappij. Op de voicemail hoorde ik wel echt zo’n callcenter setting.
Super irritant bellen meerdere keren per dag en meerdere keren per week terwijl ik ze gewoon blijf weg drukken
Heel irritant, niet opgenomen. Vaak iemand van een energiemaatschappij.
Ik word al 2 weken lang gebeld door dit nummer en steeds de voicemail terwijl ik ze al geblokeerd heb. Om de dag bellen ze me ook anoniem met andere nummers
Geplaatst op: 20 feb. 2019 15:03Energiemaatschappie
Geplaatst op: 10 dec. 2018 19:07Word vaker gebeld, verschillende tijdstippen, soms meerde malen per dag. Kort de voicemails geluisterd maar het enige wat ik hoorde waren mensen die zacht in de achtergrond aan het praten waren.
Geplaatst op: 28 nov. 2018 21:09Ze zijn lid van een energie maatschappij
Uw nieuwe overeenkomst.
Ik zij duidelijk dat ik geen interesse had en toch krijg ik dit:
Gefeliciteerd met uw keuze! Voor de volledigheid ontvangt u bijgaand uw nieuwe overeenkomst en bijhorende voorwaarden.
Wij zullen uiteraard zorgdragen voor de communicatie richting de energieleverancier. U hoeft hierin niets meer te doen.
Modelformulier ontbinding herroeping
NLE Contractvoorwaarden consument
NLE Energiecontractvoorwaarden
NLE V VAST5 100 PARTNER 18M08
Zij zijn irritan, brutaal en gevaarlijk. Jammer dat Bel-me-niet.nl hier nieks kan aan doen.
Meneer belt dat hij van Nuon is met een raar accent. Gelijk opgehangen. En beller geblokkeerd
Geplaatst op: 10 mei. 2018 19:07Bel met onze informatiedienst. Wij zoeken telefoonnummers, openingstijden en meer.
Kosten zijn 90ct/min en doorverbonden gesprek.