Ongevraagde telefoontjes, niet opgenomen na ervaringen op deze website te hebben gezien.
Geplaatst op: 03 jan. 2019 12:12Deze partij negeert het Bel Me Niet register en schend de AVG. Medewerkster Nadien van CNVO kon/wilde niet vertellen hoe ze aan mijn gegevens kwam en welke gegevens ze exact van mij had.
Geplaatst op: 03 jan. 2019 11:11Irritante verkoper van energie, luisteren niet als je zegt dat je niet meer gebeld wilt worden.
Geplaatst op: 02 jan. 2019 16:04Geen idee wie maar aan de reacties te lezen willen ze je wat aansmeren. Geen zin!
Geplaatst op: 02 jan. 2019 13:01Zeer opdringerig en irritant. Doen net alsof ze alleen een kleine wijzigingen willen doorgeven (wordt gebracht als bonus), terwijl ze op slinkse wijze een energiecontract willen aansmeren.
Geplaatst op: 02 jan. 2019 10:10Betreft energie verkopers. Willen je aan een zakelijk energiecontract helpen met 15% korting. Klinkt leuk maar zakelijk contract, weg consumenten bescherming. Nee dank u.
gaat om https://collectiefvoornederlandseondernemers.nl/
3e keer deze week dat ze me bellen en erg opdringerig zijn.. terwijl ik geregistreerd sta in het bel me niet register. (vorige keren belde ze anoniem)
Geplaatst op: 28 dec. 2018 13:01Bellen met een vaag verhaal zonder duidelijk te maken hoe ze aan je gegevens komen.
Geplaatst op: 28 dec. 2018 12:12Zojuist, 27 december om 18:20, gebeld door een dame via dit nr. (op de achtergrond hoor je overduidelijk een callcenter) Ik kreeg een warrig verhaal te horen over 15% goedkopere energie tarieven. Ze stelde me een aantal vragen om het e.e.a. te "verifiëren". Toen ik weigerde mijn geboortedatum te geven en vroeg waarom ze de nodig had raakte ze geïrriteerd en kon ze me niet vertellen waar ze die voor nodig had. Ik heb haar vriendelijk bedankt en opgehangen. Niet ingaan op de vragen die ze stellen en direct melden!
Geplaatst op: 27 dec. 2018 18:06Ontzettend irritant bedrijf wat dagelijks een paar keer belt, ondanks dat ik geregistreerd sta in het bel me niet register. Daarnaast hebben ze ook nog het lef terug te bellen omdat ze hun verhaal niet hebben afgemaakt nadat ik (uiteraard) had opgehangen halverwege.
Geplaatst op: 27 dec. 2018 15:03Bel met onze informatiedienst. Wij zoeken telefoonnummers, openingstijden en meer.
Kosten zijn 90ct/min en doorverbonden gesprek.