Een callcenter.
Dat continu alle klanten van KPN, met een vast telefoonnummer, lastig valt en het bel-me-niet-register volkomen negeert.
Belt op een dag minimaal 10 keer naar je telefoonnummer. Soms wordt na 3 keer overgaan al opgehangen, soms blijft hij overgaan. als je opneemt is er al opgehangen.
Div. Keren gebeld per dag, gaat twee maal over. Opnemen heeft geen zin, wordt verbroken. Heel vervelend.
Geplaatst op: 26 okt. 2018 10:10Heel vervelende man aan de lijn gehad. Het gesprek verliep niet zoals hij wilde en verbrak plots het gesprek. Heel onbetrouwbaar. Zegt voor t-mobile, ziggo en kpn te bellen
Geplaatst op: 25 okt. 2018 10:10regelmatig word ik gebeld vis dit nummer. direct nadat ik de telefoon heb opgenomen verbreekt men de verbinding. als ik niet opneem wordt de verbinding na enkele malen automatisch verbroken. We vinden dit uiterst onbeschoft.
Geplaatst op: 22 okt. 2018 15:03Belt over de dag verdeeld meerdere keren bijna elke dag.
Geplaatst op: 18 okt. 2018 18:06Geen idee wie hier achter zit. Hoop dar dit gestalk een keer opgepikt wordt door programma's zoals Radar opgelicht of kassa.
Superirritant. Bellen op de meest idiote tijdstippen.
Geplaatst op: 18 okt. 2018 09:09Ik word gebeld en dan zeggen ze niks . Heel vervelend.
Geplaatst op: 17 okt. 2018 09:09Mogelijk een callcenter om iets aan de man te brengen3
Geplaatst op: 15 okt. 2018 12:12Hangt gelijk op als je geen tijd en interesse hebt.
Geplaatst op: 10 okt. 2018 09:09Bel met onze informatiedienst. Wij zoeken telefoonnummers, openingstijden en meer.
Kosten zijn 90ct/min en doorverbonden gesprek.