Belde en zei dat ze namens mijn huidige leverancier bellen en mij de energiefakturen sturen, op mijn vraag wie mijn leverancier dan is werd er Stedin gezegd, maar dat is geen leverancier maar de netbeheerder. Ze wilde mijn gegevens doornemen maar kon de naam van mijn huidige energieleverancier niet noemen waarop ik de verbinding verbroken heb. Willen waarschijnlijk met de verkregen gegevens een nieuw energiecontract aan je slijten en je huidige contract tegen je wil opzeggen. meteen ophangen is het beste.
Geplaatst op: 08 jun. 2023 20:08Geeft aan dat het huidige energie contract met 80% omhoog gaat. Dit is niet waar. Oplichters!
Geplaatst op: 08 jun. 2023 18:06Afgelopen weken meerdere keren door verschillende nummers gebeld. Toevallig nam ik deze keer op, kreeg een dame aan de lijn. Iets over energie en contract, ik gaf aan dat ze mij niet meer moesten bellen. Ze gaf aan dat mijn telefoonnummer op het contract staat, ik gaf aan dat kan niet want mijn partner gaat over energie. Heb opgehangen, het is irritant.
Geplaatst op: 08 jun. 2023 18:06een keer iemand aan de lijn gehad. hoop gerommel op de achtergrond maar verder niemand gesproken
Geplaatst op: 08 jun. 2023 12:12Belt om te zeggen dat mijn energieleverancier per 1 juli de tarieven met 80% verhoogd. Gevraagd wie mijn energieleverancier dan is kon hij geen antwoord opgeven. Na doorvragen werd de verbinding verbroken
Geplaatst op: 07 jun. 2023 11:11Rare gast die had het over een contract en hangt daarna op.
Geplaatst op: 06 jun. 2023 19:07Ze bellen in de hoop dat zij uw gegevens krijgen om een nieuw energiecontract met u af te sluiten. Op de achtergrond meerdere mannenstemmen die lollig waren. Geen informatie delen!
Geplaatst op: 06 jun. 2023 18:06Twee keer gebeld zonder bericht.
Geplaatst op: 05 jun. 2023 17:05Bel met onze informatiedienst. Wij zoeken telefoonnummers, openingstijden en meer.
Kosten zijn 90ct/min en doorverbonden gesprek.