Ze bellen nu iedereen die Robin Energie had. Robin is failliet gegaan en nu bellen ze iedereen op om ze te laten overstappen. Niet bel me register werkt dus weer niet, omdat ze onze klant gegevens hebben "gekocht" van de curator.
Geplaatst op: 20 mei. 2019 17:05Ik werd meerdere keren achter elkaar gebeld, uiteindelijk opgenomen, degene aan de andere kant bleef heel vervelend alleen maar hallo zeggen
Geplaatst op: 16 mrt. 2019 13:01Zeggen dat hij van Eneco is om dat het contract afloopt. En dan vragen ze bij welke energie leverancier ik wil? Ook zegt hij ineens van de consumenten wijzer is. Heel vreemd dit.
Geplaatst op: 08 mrt. 2019 14:02Vraag 'Of je wel goed zit met uw energiecontract', heel irritant, want heb al aangegeven niet geinteresseerd te zijn, maar ze blijven terug bellen.
Geplaatst op: 08 feb. 2019 13:01Consumind sales marketing
Geplaatst op: 13 sep. 2018 14:02Een of ander vaag energie bedrijf die doet alsof hij in opdracht belt vanuit je huidige energie bedrijf. Want je moet over gaan sluiten (in maart gedaan)
Maar op mijn meisjes naam heb ik niets afgesloten, alleen op naam van mijn man.
Mijn telefoonnummer is ook bij geen enkel bedrijf bekend. Dus hoezo mij bellen dan ipv de afsluiter.
En bij de vraag welke maatschappij hij dan vanuit moest bellen kon hij dat niet zien.
Ja koekkoek, daar heb je de opdracht toch van...
De opmerking dat hij wil bellen om reclame te maken voor wie dan ook beviel hem niet goed en besloot hij maar een einde te maken aan het gesprek.
Een of ander bureau voor energie
Geplaatst op: 08 mei. 2018 12:12Bel met onze informatiedienst. Wij zoeken telefoonnummers, openingstijden en meer.
Kosten zijn 90ct/min en doorverbonden gesprek.