Ze was duidelijk op de hoogte van eerdere bestellingen. Toen ik niet op het aanbod in wilde gaan drong ze niet aan, maar vroeg vriendelijk of ze een volgende keer weer mocht bellen. Omdat ik daar geen behoefte aan heb heeft ze beloofd mijn nummer van de lijst te halen.
Geplaatst op: 18 dec. 2019 15:03Persoon stelde zich voor en vertelde in opdracht van Douglas parfumerie te handelen met aanbiedingen, maar echter heb ik dit af gehouden en het gesprek beëindigt.
wel contact opgenomen met klanten service van douglas en die verklaarden dat douglas niet aan telemarketing doet.
NIET op in gaan dus.
Erg irritant dat zij vaak weer bellen en net zolang wachten tot de telefoon in voicemail overgaat
Geplaatst op: 24 sep. 2019 15:03Alle werkdagen rond 14.00 uur. Sowieso een keer per dag.
Geplaatst op: 08 aug. 2019 14:02Ze bellen s'morgens rond 10:30, in de middag rond 14:00 en later tgen 18:30.
Ze plegen ook een paar dagen over te slaan om daarna bijna dagelijks weer te bellen.
Telecom bedrijf of andere commercieel bedrijf dat iets aan je wilt slijten
Geplaatst op: 27 mrt. 2019 16:04Wanneer ik terug bel krijg ik een melding dat het nr.niet in gebruik is.
Geplaatst op: 24 dec. 2018 13:01Geen idee wie er achter zit. Bel je op dit nummer terug, dan hoor je dit nummer is niet in gebruik.
Geplaatst op: 07 nov. 2018 15:03Ik word elke week een paar keer gebeld door dit nummer, ik kan niet terugbellen. Las in eerdere comments dat het Yves rocher is. Ik vind het super irritant, als ik wat wil bestellen bel of bestel ik zelf wel!
Geplaatst op: 29 okt. 2018 12:12Call center, er worden geen berichten achtergelaten
Geplaatst op: 03 sep. 2018 16:04Bel met onze informatiedienst. Wij zoeken telefoonnummers, openingstijden en meer.
Kosten zijn 90ct/min en doorverbonden gesprek.