Ik was niet geïnteresseerd in zijn verhaal en toen vroeg hij of ik gehandicapt was. Omdat ik niet luisterde. Onbeschoft en asociaal. Jammer dat ik niet in de buurt woon. Dan zou ik hem opzoeken en het gesprek voortzetten ...
Geplaatst op: 25 jul. 2018 21:09Al eerder door gebeld, iets met energie. Blijven bellen terwijl ik al meerdere malen heb aangegeven dat ik dit niet wil, zwaar irritant!
Probeert door middel van een verhaal over overstappen van energie leverancier, je bankgegevens te achterhalen. PHISHING
Geplaatst op: 24 jul. 2018 11:11Persoon begon direct te praten al voordat ik mijn naam kon noemen.
Geplaatst op: 23 jul. 2018 22:10Hebben vaak gebeld op verschillende tijdstippen op de dag, nadat ik aangaf geen interesse te hebben in een energie aanbod en geen zin had in een discussie met hem, was de reactie "nou dan gaat u maar lekker meer betalen" en gooide hij de hoorn erop.
Geplaatst op: 23 jul. 2018 18:06Al meerdere malen door gebeld, iets met energie. al aangegeven dat ik in het bel me niet register sta en ook heel duidelijk aangegeven dat ik niet meer gebeld wens te worden. Klacht is al ingediend
Geplaatst op: 23 jul. 2018 16:04Wilde onze energiecontract 'omzetten' en vroeg daarvoor onder andere onze bankgegevens.
Geplaatst op: 20 jul. 2018 17:05Zei dat hij van een energiemaatschappij was, toen ik aangaf geen interesse te hebben werd promp de verbinding verbroken erg onbeschoft
Geplaatst op: 20 jul. 2018 14:02Toen ik vroeg waar het over ging werd ik uitgescholden en werd er opgehangen
Geplaatst op: 19 jul. 2018 23:11Onbeschoft en mega irritant. Bellen herhaaldelijk ondanks mijn verzoeken dit niet meer te doen. Neem niet meer op
Geplaatst op: 12 jul. 2018 23:11Bel met onze informatiedienst. Wij zoeken telefoonnummers, openingstijden en meer.
Kosten zijn 90ct/min en doorverbonden gesprek.