Zegt van een adviesbureau te zijn en stuurt een contract op vandaag 3 uur bezig geweest om het on gedaan te maken misschien kan er een klacht in gediend worden ?
Geplaatst op: 06 jan. 2020 18:06Client van mij had deze mevrouw aan de lijn toen ik langs kwam. Vroeg me advies wat hij ermee moest, want de vrouw bleef maar doorpraten. Ik heb hem geadviseerd te zeggen dat hij geen interesse had. Dit deed hij en hing op. Direct belde mevrouw terug! (In het scherm stond 'nummer afgeschermd). Ik nam op. Ze had me horen praten en liet me weten dat ze dat niet vond kunnen. Toen stak ze weer van wal met haar energieverhaal. Ik zei dat we geen interesse hadden. Ze begon te verwijten dat we het blijkbaar niet begrepen, ze had zuiver het beste met ons voor etcetera. Nogmaals netjes gezegd dat we geen interesse hadden. Halverwege mijn zin hing zij op.
Geen (verplicht) bel-me-niet-riedeltje dus achteraf. Veel te opdringerig en verwijtend! Dit kan geen zuivere koffie zijn.
Geen contact mogelijkheid.
Onduidelijk om mail te sturen.
Afspraak afzeggen gaat niet telefonisch of per mail schijnbaar!!
Werd door een Engelstalig iemand met een Indiaas accent gebeld dat mijn computer zou zijn gehakt. Halverwege het gesprek toen ik achterdochtig was kwam iemand anders aan de lijn omdat de eerste medewerker zogenaamd nieuw was. Op de achtergrond was duidelijk te horen dat het om een callcenter gaat. Ze willen via teamviewer toegang tot je computer krijgen. Tegen hun gezegd dat ze met fishing bezig waren en direct opgehangen. Proberen me sindsdien rond het uur te bellen...
Geplaatst op: 18 jul. 2019 17:05Tefonisch geaakte afspraak wil ik verzetten; alle lijnen zijn bezet, blijft u aan de lijn of toets "0" om boodschap achter te laten... Als ik "0" toets krijg ik bezettoon. Ik vertrouw het helaas niet.
Geplaatst op: 09 jul. 2019 13:01Verhaal over een onderzoek dat maakten ivm overlast van verkopende energie bedrijven, en toen kwam het grote woord eruit, ik zie dat u ook.... bedankt en opgehangen
Geplaatst op: 02 mei. 2019 11:11Werd gebeld over mijn energietarieven daaruit bleek dat ik op verhoogde tarieven lag en dat een adviseur mij kon voorzien voor de voordeligste tarieven. Ik wou het aanzien dus de afspraak gemaakt. Na de afspraak heb ik een contract afgesloten met zeker voordelige tarieven. Ik ben er blij mee dat er hulp geboden kan worden ipv dan zelf contact op te nemen met eigen energieleverancier want die willen je alleen houden.
Geplaatst op: 05 mrt. 2019 11:11Hier heb ik onlangs advies gekregen over het verlagen van mijn tarieven. Zelf persoonlijk heb ik geen slechte ervaring met het bedrijf, sterker nog ze hebben mij geholpen om mijn tarief weer netjes naar beneden te krijgen! Het verbaast me dan ook dat er zoveel slechte negatieve beoordelingen vermeld worden. Erg bedankt Mebo!
Geplaatst op: 05 mrt. 2019 11:11Werd gebeld met een verhaal over energieverbruik van mijn woning. Zou teveel zijn en ene Elmar kon langs komen om daar een oplossing voor te geven. Ze kende mijn adres en wilde mijn geboortedatum. Dat leek me niet zo relevant en omdat ik het een vaag verhaal vond de dame gezegd dat ze een brief kon sturen en dat ik daar wel op zou reageren. Dat bleek niet mogelijk. Heb opgehangen.
Geplaatst op: 13 feb. 2019 12:12Irritant belde op mijn zakelijke nummer zeer vervelend gesprek over enegie
Geplaatst op: 12 feb. 2019 13:01Bel met onze informatiedienst. Wij zoeken telefoonnummers, openingstijden en meer.
Kosten zijn 90ct/min en doorverbonden gesprek.