Bellen meestal tussen 09:00 en 10:00 in de ochtend, elke dag weer. Heel erg irritant.
Geplaatst op: 03 apr. 2019 19:07Ondanks Bel Me Niet-register herhaaldelijk bellen en verschrikkelijk vervelend qua toon.
Geplaatst op: 02 apr. 2019 15:03Mevrouw beweert dat hun bedrijf in 2014 (!) ons huidige contract heeft afgesloten bij Essent en dit heeft gedaan iov onze directeur. Wij zitten echter al ruim 20 jaar bij een andere leverancier en dit bedrijf kennen wij helemaal niet. Ze wilde persé de directeur spreken, maar ik zei dat we al onze energiezaken zelf prima op orde hadden en dat we geen belangstelling hebben. Werd ze nijdig op mij en beweerde dat ik dus helemaal niet bevoegd was om zulke beslissingen te nemen, alleen de directeur zou dat zijn. Ik heb haar hartelijk uitgelachen en gevraagd of ze wist welke datum het vandaag was (1 april). Daarna vriendelijk doch zeer beslist laten weten dat wij geen zaken met hen willen doen.
Geplaatst op: 01 apr. 2019 12:12Word elke dag meerdere malen gebeld door dit nummer, na het op te zoeken op internet besloten om het te negeren, maar het bellen is nu al ruim een week bezig en houdt niet op...
Geplaatst op: 26 mrt. 2019 12:12Blijven maar bellen ook na herhaaldelijk verzoek dit niet te doen en gegevens te verwijderen
Geplaatst op: 22 mrt. 2019 14:02Alles wat van toepassing is staat hierboven al geschreven. Onbegrijpelijk dat dit nog steeds kan in Nederland...
Geplaatst op: 20 mrt. 2019 12:12in de middag is er vanaf dit nummer meermaals gebeld
Geplaatst op: 18 mrt. 2019 17:05Belde vrijwel dagelijks over energiecontracten. Ik heb alles al lang voor elkaar en in eerste instantie na de zoveelste keer vriendelijk verzocht mij gegevens te verwijderen. Doen ze niet en bellen steeds weer. Uiteindelijk heb ik ze 2x helemaal verrot gescholden en de dames in kwestie overal voor uitgemaakt en dan voornamelijk een 4 letter woord wat ook wel "dames van plezier" genoemd wordt. Dit gecombineerd met enge ziektes. Dit zolang vol gehouden dat ze zelf de verbinding verbreken. Het is een paar weken rustig geweest maar nu begint het weer. Deze keer wederom verzocht al mijn gegevens te wissen. De volgende keer gaat het wederom van dik hout zaagt men planken en verwens ik ze de hel in. Bloed irritant, en denken ze nou werkelijk dat het wat oplevert??
Geplaatst op: 14 mrt. 2019 17:05We zouden in het verleden op naam van mijn overleden partner een contract met Nuon hebben afgesloten. Klopt niet. Gesprek verbroken
Geplaatst op: 13 mrt. 2019 14:02Zie hier dat het ongewenst is, dus ga ook zeker niet terugbellen. Maar geen ervaring uit eerste hand.
Geplaatst op: 25 feb. 2019 13:01Bel met onze informatiedienst. Wij zoeken telefoonnummers, openingstijden en meer.
Kosten zijn 90ct/min en doorverbonden gesprek.