Heb 'm inmiddels geblokkeerd.. Deze wacht dan op m'n voicemail en spreekt niets in.. Zodat ik wel een voicemail melding krijg.. Heel vervelend. Volgens mij energiebedrijf
Geplaatst op: 09 sep. 2019 15:03Ik denk dat het is om mensen nieuwsgierig te maken en zodra je terug belt heb je kosten te betalen.
Geplaatst op: 06 sep. 2019 15:03Zeurpiet die iets over tarieven met mij wil delen.
Geplaatst op: 02 sep. 2019 14:02call center
Geplaatst op: 27 aug. 2019 15:03Bloed irritant! Ondanks dat ik het nummer heb geblokkeerd wordt ik nog ca. 3x per week gebeld.
Nog nooit iemand gesproken, hangen gewoon op als je opneemt...
Ze bellen meerdere mensen tegelijk en hangen dan op als er een andere lijn eerder oppakt.
Geplaatst op: 27 aug. 2019 13:01Zeer vervelend gesprek. Medewerker werd zelfs boos dat ik geen interesse had in haar aangeboden dienstverlening. Met stem verhef stond ze erop haar verhaal te mogen doen. ik heb contact verbroken.
Geplaatst op: 27 aug. 2019 12:12doen alsof uw huidige enrgieleverancier korting of cadeau zal geven, echter slinkse manier u aan andere leverancier te binden.
Geplaatst op: 21 aug. 2019 18:06Hier zit een stel zielige stumpers achter waar je eigenlijk medelijden moet hebben. Dat je zover kan zakken dat je dit soort dingen gaat doen. Euthanasie lijkt mij de beste oplossing.
Geplaatst op: 08 aug. 2019 15:03Heb dit nummer paar maanden geleden geblokkeerd. Vandaag weer gebeld.
Geplaatst op: 06 aug. 2019 12:12Bel met onze informatiedienst. Wij zoeken telefoonnummers, openingstijden en meer.
Kosten zijn 90ct/min en doorverbonden gesprek.