Afhandeling van een klacht
Geplaatst op: 13 feb. 2024 12:12Zeer slecht waardeloos.
Geplaatst op: 08 feb. 2024 15:03Geen gehoor na opnemen.
Geplaatst op: 24 jan. 2024 11:11Kk bedrijf
Geplaatst op: 26 sep. 2023 22:10Heel slecht. Verkoop aan deur wat ik niet vertrouwde, alles gecanceld maar blijf toch sms'jes van ze ontvangen (ondanks dat ik het nummer geblokkeerd heb). Twee keer KPN gebeld waar ik niet in het systeem blijk te staan. Vervolgens wordt ik vandaag gebeld over mijn overstap.
Geplaatst op: 29 aug. 2023 10:10KPN klantenservice
Geplaatst op: 31 mei. 2023 01:01Betreft inderdaad de KPN, je krijgt een bandje en ze geven aan ze mij geprobeerd hebben te bellen (dat had ik inderdaad gezien). Ze geven aan dat ze nog terug bellen of je kunt ze bereiken op de algemene KPN nummers.
Geplaatst op: 06 jan. 2023 16:04Is gewoon een telefoonnummer van de KPN servicedesk
Geplaatst op: 19 okt. 2022 14:02Gebeld door dit nummer hoort niets als je opneemt.
Geplaatst op: 12 okt. 2022 11:11Ik kreeg vooral gekraak te horen. Na 2 x hallo gezegd te hebben, heb ik opgehangen en het nummer geblokkeerd.
Geplaatst op: 30 aug. 2022 19:07Bel met onze informatiedienst. Wij zoeken telefoonnummers, openingstijden en meer.
Kosten zijn 90ct/min en doorverbonden gesprek.