Het was wederom een slechte prestatie van de NS om na 2 uur servicebalie kantoor Deventer (buitengewoon vriendelijk geholpen, uitdraai gebruik OV-kaart/keuzedagen), via telefoonnummer 0900-0980 achterop mijn ov kaart te worden verwezen naar 030-7515155. Hier werd de verbinding bij de eerste belpoging verbroken. Vervolgens heb ik opnieuw via 030-7515155 het hele verhaald verteld, ben ik in de wacht gezet en vervolgens is de verbinding verbroken.
Opnieuw via 030-7515155 het hele verhaal verteld tot de teleurstellende conclusie te komen dat de NS geen service geeft, onaardige mensen in dienst heeft en over mijn rug verdient met een oplossing: keuzedag laten verlopen en dan opnieuw servicebalie bellen en een verzoek indienen voor restitutie van een bedrag dat van mijn saldo werd afgeschreven, terwijl bij inchecken vermeld werd in de display dat ik gebruik maakte van een keuze dag!
Tijd hieraan besteed: 4 uur en 32 minuten! Slechte beurt NS!
R. Mutsaerts.
Maria
starstarstarstarstar
Hoe is deze score opgebouwd? expand_more
Algemeen:
starstarstarstarstar
Service:
starstarstarstarstar
Prijs/kwaliteit:
starstarstarstarstar
Op 6 februari geprobeerd de NS te bellen. Ik heb 16 minuten in de wacht gestaan. Er wordt alleen vermeld dat alle medewerkers in gesprek zijn. Een ogenblik geduld aub.
Ik had geen tijd meer om te wachten. Hoe lang????
Het zou goed zijn om te vermelden hoelang de wachttijd is.
J. M. Van Nimwegen
starstarstarstarstar
Hoe is deze score opgebouwd? expand_more
Algemeen:
starstarstarstarstar
Service:
starstarstarstarstar
Prijs/kwaliteit:
starstarstarstarstar
Zelf fout gemaakt. Is vriendelijk en snel geregeld in de vorm van een restitutie.
Marcel
starstarstarstarstar
Hoe is deze score opgebouwd? expand_more
Algemeen:
starstarstarstarstar
Service:
starstarstarstarstar
Prijs/kwaliteit:
starstarstarstarstar
ik zou met mijn moeder van 75 9 augustus een dagje naar maduro dam gaan is niet door gegaan vanwegge zelfmoord op het spoorsektie tussen eindhoven en best hadden 58 euro betaald en netjes alles op gestuurd en wachten nu nog op het geld terug gestoord wordt ns in eindhoven reden bussen naar tilburg en den bosch waaron niet in best ik vind dit niet goed van jullie
Carolus Van de Ven
starstarstarstarstar
Hoe is deze score opgebouwd? expand_more
Algemeen:
starstarstarstarstar
Service:
starstarstarstarstar
Prijs/kwaliteit:
starstarstarstarstar
Erg vriendelijk en goed geïnformeerd, wat lastig aan de lijn te krijgen.
Ibrahim Janjoris
starstarstarstarstar
Hoe is deze score opgebouwd? expand_more
Algemene indruk:
starstarstarstarstar
Service:
starstarstarstarstar
Prijs/Kwaliteit:
starstarstarstarstar
Zowel laatst op het perron als vandaag telefonisch ben ik op een hooghartige en kleinerende toon aangesproken. Ik werk zelf bij een klantenservice en ben geschokt. Als ik op deze manier met klanten om zou gaan zou ik allang m'n baan kwijt zijn.