Hulp nodig?
Places Nummerinformatie
1822
(90ct/min en doorverbonden gesprek)

NS Klantenservice Utrecht

Places.nl niet geclaimd Niet geclaimd
Postbus 2372
3500GJ Utrecht
Schrijf review
  • Klantenservice zakelijk
    Toon telefoonnummer
  • Bel voor bedrijf zoeken Places Nummerinformatie
    (90 ct/min) en doorverbonden gesprek
    1822 - Places Nummerinformatie
    Bel nu (90 ct/min) en doorverbonden gesprek
  • Telefoonnummer
    Toon telefoonnummer
  • Klantenservice
    Toon telefoonnummer
  • Openingstijden
    Vandaag
    Maandag
    09:00 - 18:00
    Dinsdag
    09:00 - 18:00
    Woensdag
    09:00 - 18:00
    Donderdag
    09:00 - 18:00
    Vrijdag
    09:00 - 18:00
    Zaterdag
    09:00 - 18:00
    Zondag
    09:00 - 18:00
    Bekijk alle openingstijden
  • Website
Places.nl niet geclaimdBedrijf is niet geclaimd

Bent u de eigenaar van dit bedrijf? Claim gratis uw vermelding en beheer uw gegevens via places.nl

Bekijk kaart van NS Klantenservice in Utrecht

Onze bezoekers over NS Klantenservice in Utrecht

star star star star star
Gemiddeld cijfer
  • Gemiddelde beoordeling
    star star star star star
    4.1/10
    (1625 beoordelingen)
  • Telefonische bereikbaarheid
    star star star star star
    22%
    bereikbaar
  • Algemene indruk
    star star star star star
    4/10
    (742 beoordelingen)
  • Beoordeling service
    star star star star star
    4.1/10
    (487 beoordelingen)
  • Prijs/kwaliteit verhouding
    star star star star star
    4.3/10
    (396 beoordelingen)
Geef een beoordeling

Reviews over NS Klantenservice in Utrecht

star star star star star
Hoe is deze score opgebouwd? expand_more
Het was wederom een slechte prestatie van de NS om na 2 uur servicebalie kantoor Deventer (buitengewoon vriendelijk geholpen, uitdraai gebruik OV-kaart/keuzedagen), via telefoonnummer 0900-0980 achterop mijn ov kaart te worden verwezen naar 030-7515155. Hier werd de verbinding bij de eerste belpoging verbroken. Vervolgens heb ik opnieuw via 030-7515155 het hele verhaald verteld, ben ik in de wacht gezet en vervolgens is de verbinding verbroken.

Opnieuw via 030-7515155 het hele verhaal verteld tot de teleurstellende conclusie te komen dat de NS geen service geeft, onaardige mensen in dienst heeft en over mijn rug verdient met een oplossing: keuzedag laten verlopen en dan opnieuw servicebalie bellen en een verzoek indienen voor restitutie van een bedrag dat van mijn saldo werd afgeschreven, terwijl bij inchecken vermeld werd in de display dat ik gebruik maakte van een keuze dag!

Tijd hieraan besteed: 4 uur en 32 minuten! Slechte beurt NS!

R. Mutsaerts.
star star star star star
Hoe is deze score opgebouwd? expand_more
Op 6 februari geprobeerd de NS te bellen. Ik heb 16 minuten in de wacht gestaan. Er wordt alleen vermeld dat alle medewerkers in gesprek zijn. Een ogenblik geduld aub.
Ik had geen tijd meer om te wachten. Hoe lang????
Het zou goed zijn om te vermelden hoelang de wachttijd is.
star star star star star
Hoe is deze score opgebouwd? expand_more
Zelf fout gemaakt. Is vriendelijk en snel geregeld in de vorm van een restitutie.
star star star star star
Hoe is deze score opgebouwd? expand_more
ik zou met mijn moeder van 75 9 augustus een dagje naar maduro dam gaan is niet door gegaan vanwegge zelfmoord op het spoorsektie tussen eindhoven en best hadden 58 euro betaald en netjes alles op gestuurd en wachten nu nog op het geld terug gestoord wordt ns in eindhoven reden bussen naar tilburg en den bosch waaron niet in best ik vind dit niet goed van jullie
star star star star star
Hoe is deze score opgebouwd? expand_more
Erg vriendelijk en goed geïnformeerd, wat lastig aan de lijn te krijgen.
star star star star star
Hoe is deze score opgebouwd? expand_more
Zowel laatst op het perron als vandaag telefonisch ben ik op een hooghartige en kleinerende toon aangesproken. Ik werk zelf bij een klantenservice en ben geschokt. Als ik op deze manier met klanten om zou gaan zou ik allang m'n baan kwijt zijn.