Booking.com is telefonisch een slecht bereikbaar bedrijf zowel voor verhuurder als wel de huurder.
De e-mail met vragen voor Booking.com gaan naar de verhuurder, dat mag niet, dit moet gescheiden kunnen worden gedaan.
De voorwaarden van Booking.com zijn niet voorbereid op noodtoestanden in landen waar de huurder geboekt heeft en dat de huurder daar niet kan komen maar wel moet betalen bij afzegging, dit is niet correct, daar moet een uitzondering voor zijn in de voorwaarden om de vooruitbetaling terug te storten.
Ton
starstarstarstarstar
Hoe is deze score opgebouwd? expand_more
Algemeen:
starstarstarstarstar
Service:
starstarstarstarstar
Prijs/kwaliteit:
starstarstarstarstar
Geen reactie op HERHAALDELIJK verzoek om contact te krijgen.
Dirk
starstarstarstarstar
Hoe is deze score opgebouwd? expand_more
Algemeen:
starstarstarstarstar
Service:
starstarstarstarstar
Prijs/kwaliteit:
starstarstarstarstar
Bedrijf nauwelijks te bereiken voor informatie of klachten. Steeds zelfde verhaal dat het zo druk is. Als je onderweg bent, kun je bij een probleem geen contact krijgen met de klantenservice.
Hamed Aziz
starstarstarstarstar
Hoe is deze score opgebouwd? expand_more
Algemeen:
starstarstarstarstar
Service:
starstarstarstarstar
Prijs/kwaliteit:
starstarstarstarstar
Heereeeel slecht bereikbaar.
Jan
starstarstarstarstar
Hoe is deze score opgebouwd? expand_more
Algemeen:
starstarstarstarstar
Service:
starstarstarstarstar
Prijs/kwaliteit:
starstarstarstarstar
Ik probeer al een tijd een hotel te boeken via Booking.com maar zie iedere keer een andere prijs staan voor hetzelfde hotel.
op 2 verschillende computers verschijnen 2 verschillende prijzen.
Het betreft hier "Tulip Inn Eindhoven Airport"
Boeking : incheck 30 juni - check uit 1 juli 2020
Ik kan jullie blijkbaar niet bereiken.
Blijkbaar is er iets mis met jullie website, ik boek al jaren via jullie en nooit problemen gehad maar deze keer klopt er iets niet.
Anoniem Anoniem
starstarstarstarstar
Hoe is deze score opgebouwd? expand_more
Algemeen:
starstarstarstarstar
Service:
starstarstarstarstar
Prijs/kwaliteit:
starstarstarstarstar
Jullie reageren amper als er een e-mail wordt gestuurd, ik heb hem als nog over nieuw verstuurd dacht eerst zouden jullie het wel ontvangen hebben maar dat is wel zo maar gerageren ho maar dan doen jullie blijkbaar niet aan terwel er duidelijk sta dat er altijd beschikbaar is, maar kan ook niemand aan de lijn krijgen, en jullie maken een mooie deal sta er op de webstie dat er nog 10% van af zal gaan nou dus niet, zeg dat dan ook niet als het geval is
Willem Frouws
starstarstarstarstar
Hoe is deze score opgebouwd? expand_more
Algemeen:
starstarstarstarstar
Service:
starstarstarstarstar
Prijs/kwaliteit:
starstarstarstarstar
Er zou nog een booking openstaan. Wil dit controleren, maar krijk geen contact.
E Scherpenisse
starstarstarstarstar
Hoe is deze score opgebouwd? expand_more
Algemeen:
starstarstarstarstar
Service:
starstarstarstarstar
Prijs/kwaliteit:
starstarstarstarstar
Telefonisch niet te bereiken
Erik Hollander
starstarstarstarstar
Hoe is deze score opgebouwd? expand_more
Algemeen:
starstarstarstarstar
Service:
starstarstarstarstar
Prijs/kwaliteit:
starstarstarstarstar
Ervaring met boeken is goed maar als je telefonisch contact wil lukt dit niet.
Cashback actie aangeboden maar geen service en geen geld terug na boeken.
Mieke Rekkers
starstarstarstarstar
Hoe is deze score opgebouwd? expand_more
Algemeen:
starstarstarstarstar
Service:
starstarstarstarstar
Prijs/kwaliteit:
starstarstarstarstar
Vandaag een mail gekregen waarin staat dat wij Genius level 1 bereikt hebben na verblijf bij Garbatella Rome en Lärchenhof Lermoos.
Wij hebben echter al heel vaak via Booking.com gereisd.
Deze week nog in Waterfront Hotel in Deal UK.
Dus ik vertrouw deze mail totaal niet,want jullie zullen vast een reëel klanten bestel voeren.
Heel graag een reactie,want telefonisch zijn jullie onbereikbaar.
Vr. Gr.M. Rekkers.