Ik vind het spijtig dat bij de hotels in de lijsten van BOOKING.COM bijna nergens een vermelding staat over het aantal kamers dat het hotel beschikt.
Ik ben nu op zoek naar een klein hotel/restaurants waar ik zeven kamers wil huren.
Ik moet steeds een mail sturen met de vraag over het aantal kamers of naar het hotel bellen. Een klein hotel is knusser en persoonlijker terwijl de grote hotels meer 'fabrieken' zijn. En dit zeker voor een gastronomisch weekend.
Naar mijn mening is het een kleine inspanning om deze service aan te bieden.
Ik zal niet de enigste zijn die dit probleem heeft en zeker als men met een groep wil gaan.
lily bijnen
starstarstarstarstar
Hoe is deze score opgebouwd? expand_more
Algemeen:
starstarstarstarstar
Service:
starstarstarstarstar
Prijs/kwaliteit:
starstarstarstarstar
wij proberen al uren een hotel en auto te reserveren in Napels en sorrento, de boeking via de creditcard via international cardservice wordt afgewezen en is volgens het bedrijf niet mogelijk dooir een fout in het systeem van booking.com
Alfred ter Stege
starstarstarstarstar
Hoe is deze score opgebouwd? expand_more
Algemeen:
starstarstarstarstar
Service:
starstarstarstarstar
Prijs/kwaliteit:
starstarstarstarstar
niet bereikbaar . credit kaart dubbel afgeschreven
Johan Weinberg
starstarstarstarstar
Hoe is deze score opgebouwd? expand_more
Algemeen:
starstarstarstarstar
Service:
starstarstarstarstar
Prijs/kwaliteit:
starstarstarstarstar
al twee dagen aan het bellen sta nu alweer 30 min in de wacht schandalig gisteren na 40 hebben ze gewoon opgehangen
Mat Lamberigts
starstarstarstarstar
Hoe is deze score opgebouwd? expand_more
Algemeen:
starstarstarstarstar
Service:
starstarstarstarstar
Prijs/kwaliteit:
starstarstarstarstar
Je krijgt telefonisch geen contact en op mail wordt niet gereageerd, dus maar kassa inschakelen
mohamd moussa
starstarstarstarstar
Hoe is deze score opgebouwd? expand_more
Algemeen:
starstarstarstarstar
Service:
starstarstarstarstar
Prijs/kwaliteit:
starstarstarstarstar
Ik heb een reis geboekt naar de Kieve en jullie 2 keer geld van mijn rekening gehaald. De eerste keer heb ik geboekt en betaald maar kreeg geen boekingsnummer gekregen In de veronderstelling dat ik niets geboekt heb, heb ik opnieuw de reis geboekt. Van deze reis heb ik wel een boekingsnummer gekregen. Ik heb maar 1 reis nodig de andere kan geanuleerd worden en graag mij geld terug storten en ik was meer een maand met je pratten maar ik heb geen antwoord
GJ
starstarstarstarstar
Hoe is deze score opgebouwd? expand_more
Algemeen:
starstarstarstarstar
Service:
starstarstarstarstar
Prijs/kwaliteit:
starstarstarstarstar
Gewoon al een maand bezig om teveel afgeschreven geld terug te krijgen. Krijg gewoon geen reactie en telefonisch (1x gelukt) krijg je een mail om bewijsstukken aan te leveren. Gedaan en nu een maand verder nog niets vernomen.
Albertine
starstarstarstarstar
Hoe is deze score opgebouwd? expand_more
Algemeen:
starstarstarstarstar
Service:
starstarstarstarstar
Prijs/kwaliteit:
starstarstarstarstar
Mijn echtgenoot heeft een huisje via Booking geboekt met gratis annuleren. Helaas is een van ons ziek geworden en kunnen wij onze vakantie niet door laten gaan.
Echter,annuleren lukt op geen enkele wijze.
Restinn, waar de vakantie via Booking is geboekt neemt de telefoon niet op, Booking geeft een Engels sprekende juffrouw die, nadat ik de code heb ingetoetst iets vraagt dat ik niet begrijp.
Een Nederlands bedrijf toch? En gratis annuleren moet toch te doen zijn?
Meerdere malen bij jullie geboekt en altijd tevreden maar nu ;NOOIT MEER
Albertine
starstarstarstarstar
Hoe is deze score opgebouwd? expand_more
Algemeen:
starstarstarstarstar
Service:
starstarstarstarstar
Prijs/kwaliteit:
starstarstarstarstar
Onmogelijk te bereiken,begint meteen in het Engels,
Slecht,slecht,slecht!,,,
pieter wolse
starstarstarstarstar
Hoe is deze score opgebouwd? expand_more
Algemeen:
starstarstarstarstar
Service:
starstarstarstarstar
Prijs/kwaliteit:
starstarstarstarstar
heb een boeking betaald , maar het huisje is niet meer te huur, eigenaar heeft al diverse keren dit doorgegeven aan booking, nu wil ik mijn geld terug maar nog steeds niets gehoord