Een ook door hen erkende, urgente serieuze klacht wordt niet , maar dan ook helemaal niet opgelost waardoor mijn reis niet door kon gaan
Anonieme Gebruiker
starstarstarstarstar
Hoe is deze score opgebouwd? expand_more
Algemeen:
starstarstarstarstar
Service:
starstarstarstarstar
Prijs/kwaliteit:
starstarstarstarstar
Ik probeer al maanden het tegoed van een Coronavoucher te krijgen. Ik heb bericht gehad dat het bedrag in Zweedse kronen (?) naar mij zou zijn overgeboekt. Veelvuldige navraag schriftelijk én telefonisch, in het Nederlands, Engels en Spaans, brengt geen oplossing alleen telkens de mededeling dat ze er van uitgaan dat de klantenservice mij correct heeft geholpen. Waardeloos!
Peter Deisenhamer
starstarstarstarstar
Hoe is deze score opgebouwd? expand_more
Algemeen:
starstarstarstarstar
Service:
starstarstarstarstar
Prijs/kwaliteit:
starstarstarstarstar
Kein Service keine Erreichbarkeit!
Werde nie wieder über Booking Com Buchen!
Telefonhotline ist zum speiben!!!!
Jetty de Wit
starstarstarstarstar
Hoe is deze score opgebouwd? expand_more
Algemeen:
starstarstarstarstar
Service:
starstarstarstarstar
Prijs/kwaliteit:
starstarstarstarstar
Ik heb twee boekingen gedaan en krijg geen bevestigingsmail. Wel een update voor de agenda. Ik krijg niemand te pakken, omdat ik een bevestigingnr. moet hebben en een pincode. maar die heb ik niet....
Johan Schuurink
starstarstarstarstar
Hoe is deze score opgebouwd? expand_more
Algemeen:
starstarstarstarstar
Service:
starstarstarstarstar
Prijs/kwaliteit:
starstarstarstarstar
telefoonnr is niet te bereiken zonder bevestigingsnummer en dat heb ik dus niet. de e-mails die ik naar de beschikbare adressen heb gestuurd, komen die ik probeer te bereiken komen via maildelivery subsysystem retour als onbestelbaar wegens "fatal errors".
ik probeer er achter te komen wie mij 76 euro in rekening heeft gebracht.
Dit is mij een compleet raadsel.
ICS blijft erbij dat ik wel moet betalen en kan alleen aangeven dat het van booking.com komt.
Wie kan mij helpen?
.
Fred Janssen
starstarstarstarstar
Hoe is deze score opgebouwd? expand_more
Algemeen:
starstarstarstarstar
Service:
starstarstarstarstar
Prijs/kwaliteit:
starstarstarstarstar
moeilijk bereikbaar alleen slecht engels sprekende mensen die niet tot een oplossing komen van een probleem
Nathan Quaison
starstarstarstarstar
Hoe is deze score opgebouwd? expand_more
Algemeen:
starstarstarstarstar
Service:
starstarstarstarstar
Prijs/kwaliteit:
starstarstarstarstar
I have booked for 2 children and 2 adult but the confirmation from the hotel is only 2 adult please i don't understand why ? the bookings number is 3830598715 Hotel CABINN COPENHAGEN .
jan klerkx
starstarstarstarstar
Hoe is deze score opgebouwd? expand_more
Algemeen:
starstarstarstarstar
Service:
starstarstarstarstar
Prijs/kwaliteit:
starstarstarstarstar
Heel slecht bereikbaar
Eduard
starstarstarstarstar
Hoe is deze score opgebouwd? expand_more
Algemeen:
starstarstarstarstar
Service:
starstarstarstarstar
Prijs/kwaliteit:
starstarstarstarstar
Ik probeerde een hotelkamer te boeken, nadat er €117 van mijn rekening was afgeschreven krijg ik te horen dat de transactie was gefaald.
Daarna krijg ik een mail dat mijn €0 euro binnen 7 tot 12 dagen wordt teruggestort.
Pure oplichterij
Yaro VB
starstarstarstarstar
Hoe is deze score opgebouwd? expand_more
Algemeen:
starstarstarstarstar
Service:
starstarstarstarstar
Prijs/kwaliteit:
starstarstarstarstar
niet te bereiken, geen email ontvangen van boeking dus ook geen boekingsnummer en dan kom je niet verder in menu