-
Algemeen:
star
star
star
star
star
-
Service:
star
star
star
star
star
-
Prijs/kwaliteit:
star
star
star
star
star
Omdat ik graag een upgrade wil boeken van de accommodatie die ik boekte voor mijn gezin heb ik meermaals getracht om iemand te kunnen spreken op de nummers die terug te vinden zijn op de site. Echter ik krijg steeds de boodschap het bevestigingsnummer in te toetsen, wat ik steeds doe. De stem blijft het herhalen, ik heb alles geprobeerd: het nummer intoetsen + hekje, het nummer intoetsen zonder hekje. Opnieuw het contact opnemen in Belgiƫ maar ook in Nederland, helaas zonder enig resultaat! Zeer irritant en frustrerend!! Een aantal jaren geleden heb ik ook eens telefonisch beroep op Booking.com gedaan. Ik was toen zeer tevreden van de bereidwilligheid en service maar dit kan je geen service noemen. Ik heb een score van 2 gegeven omdat 0 er niet bij staat. Zeer zeer jammer!
-
Algemeen:
star
star
star
star
star
-
Service:
star
star
star
star
star
-
Prijs/kwaliteit:
star
star
star
star
star
Contact rechtstreeks is ontzettend belangrijk : ondersteuning en geloofwaardigheid.
Oneindig gezocht op het internet zonder klantvriendelijk resultaat.
Ik wilde een vreemde mail melden waardoor blijkt dat het hotel de boeking annuleerde....
-
Algemeen:
star
star
star
star
star
-
Service:
star
star
star
star
star
-
Prijs/kwaliteit:
star
star
star
star
star
Waardeloos, niet te bereiken. Van creditkaart bedrag afgeschreven, geen bevestigingsmail/nummer. In account niets te vinden van een reservering.
-
Algemeen:
star
star
star
star
star
-
Service:
star
star
star
star
star
-
Prijs/kwaliteit:
star
star
star
star
star
Voor een partner is Booking.com een ramp. Klantenservice slecht te bereiken, komen afspraken niet na en medewerkers zijn niet op de hoogte en kunnen/willen je niet helpen.
-
Algemeen:
star
star
star
star
star
-
Service:
star
star
star
star
star
-
Prijs/kwaliteit:
star
star
star
star
star
Wij hebben gisteravond een hotel geboekt en betaald
Het geld is wel van onze rekening gegaan
We hebben geen e-mail met bevestiging of reserveringsnr. gekregen.
We zijn wel ons geld kwijt.
Wat kunt u hieraan doen?
-
Algemeen:
star
star
star
star
star
-
Service:
star
star
star
star
star
-
Prijs/kwaliteit:
star
star
star
star
star
wij hebben een booking betaald maar krijgen even later een mail dat de booking niet gelukt is , probeer jullie te bereiken maar ik heb geen reserveringsnummer gekregen met de mail dus kan ik niets invoeren als ik bel. dus krijg ik niemand aan de lijn ben verschrikkelijk boos !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
geen reserverisngnummer en wel ons geld kwijt ..........................................................
hoop dat iemand ons even wil bellen met spoed 0615076762
-
Algemeen:
star
star
star
star
star
-
Service:
star
star
star
star
star
-
Prijs/kwaliteit:
star
star
star
star
star
Totaal niet telefonisch te bereiken.
-
Algemeen:
star
star
star
star
star
-
Service:
star
star
star
star
star
-
Prijs/kwaliteit:
star
star
star
star
star
Het was even omslachtig om een telefoonnummer te vinden van Booking.com; ik kwam op eindeloze F A Q pagina's terecht. Echter wilde ik absoluut met een medewerker spreken i.v.m. een onvoorziene urgente annulering. Uiteindelijk is het me gelukt een Engelstalige medewerker te spreken die mij goed heeft geholpen. Dank daarvoor !
-
Algemeen:
star
star
star
star
star
-
Service:
star
star
star
star
star
-
Prijs/kwaliteit:
star
star
star
star
star
Als je het mij voorheen vroeg was ik best tevreden maar nu ā¦
Pffff..
Na een verzoek om een geboekte reis per januari , qua data te willen wijzigen , met de vraag of dit KOSTELOOS kon ,kregen wij de wijziging met een rekening van ā¬200 voorgeschoteld .
Dit wilde wij niet dus belde de klantenservice ( 26 min a ā¬0,80 per minuut ) .
Ene Peter zou alles terug zetten en in orde maken .
De oplossing was de juiste datum maar met een rekening die veel hoger was .
Plus dat al het app verkeer met het hotel en met Booking was gewist .
Mijn vriend belde opnieuw , ( wederom veel geld kwijt ) nu werd door de klantenservice na lang wachten de telefoon Hoorn erop gegooid , daarna werd er terug gebeld maar ook nu werd de hoorn erop gelegd .
Ik ben gaan bellen .
Lief meisje (Stanimira) ook deze begreep alles zag het als de fout van Booking en het zou het in orde maken , nooit meer wat van gehoord
In de middag wilde ik bellen om te kijken of ik Stanimira kon spreken , Ook ik kon niet meer inloggen , nu was ook deze nieuwe boeking verwijderd door Booking .
Ik ben gaan bellen .
Kreeg een vreemde dame ( na 8 minuten ) aan de lijn kon haar nog net vertellen dat ik geen boeking nummer en pin had . Ze viel mij in de rede en ze vroeg mij heel veel gegeveners telefoonnummer huisnummer iets met marketing echt heel bizar .
De E-mail en mijn achternaam vroeg ze ( zijn niet gemakkelijk ) maar verifieerde ze totaal niet en vervolgens zette ze mij in de wacht en kwam niet meer terug .
Nadat er dus was opgehangen . Belde ik terug en kreeg een wissel gesprek met Booking .
De wissel was een dame . Deze was moeilijk te verstaan ver weg en ruis en voor ik het weet stond ik.l in de wacht om vervolgens het bandje te krijgen waar ik het boeking nummer en pincode āDIE ZE HEBBEN GEWIST ā moet invoeren ! Pffff , echt ?
Ik heb net weer 26 minuten keer ā¬0,80 gebeld en daarna werd de telefoon weer opgehangen !
Je zit als klant zo klem want je kunt ze nergens bereiken zonder pin / boeking nummer ,ook niet per mail ! Schandalig !
Dus we zijn 1143 euro kwijt !
We zijn ik weet niet hoeveel belkostenwijzer verder zonder iets of iemand te bereiken die ons professioneel te woord kan staan ..
We zijn ten einde raad !!
-
Algemeen:
star
star
star
star
star
-
Service:
star
star
star
star
star
-
Prijs/kwaliteit:
star
star
star
star
star
Al 3 maanden bezig om mijn geld ā¬167,60 terug te krijgen. Krijg telkens (9x) hetzelfde antwoord: er is een technische storing, nog even geduld.
Het bedrag is het verschil tussen een geannuleerd verblijf en een door Booking aangeboden verblijf wat wij moesten voorschieten en door hun zou worden teruggestort ā¦..
Te trieste helpdesk voor woordenā¦..