Zeer zeer zeer slechte service. Rolstoel passagier geweigerd en achtergelaten op Schiphol. Ondanks dat assistentie 2 weken voor vertrek is aangevraagd. We worden van het kastje naar het muurtje gestuurd. CallCenter is bager! Als het te moeilijk voor ze wordt, wordt de verbinding verbroken of ze verzinnen ter plekke nieuwe regeltjes!
Arrogante schoften zijn het ! Geen enkel ster hebben ze verdiend.
Hamie Ghamir
starstarstarstarstar
Hoe is deze score opgebouwd? expand_more
Algemeen:
starstarstarstarstar
Service:
starstarstarstarstar
Prijs/kwaliteit:
starstarstarstarstar
Zeer tevereden, shoekrane.
Hille
starstarstarstarstar
Hoe is deze score opgebouwd? expand_more
Algemeen:
starstarstarstarstar
Service:
starstarstarstarstar
Prijs/kwaliteit:
starstarstarstarstar
Mijn vlucht van SNA naar CAS was een dag vertraagd en automatisch doorgeboekt in Freetown. De vervolgvlucht van Cas naar AMS konden ze niet automatisch doorboeken. Dat moest bij het reisbureau in Amsterdam gebeuren waar de ticket geboekt was. Wat een onzin! Het kantoor in Amsterdam gebeld dus. Het kantoor nummer is het call center nummer. Ik moest voorkiezen of ik in het Nederlands te woord gestaan wilde worden (verdere voorkeuze voor kantoor of callcenter bestaat niet) en vervolgens kreeg ik iemand aan de lijn die geen Nederlands sprak en ook niet echt engels verstond. "Kunt u alsjeblieft Arabisch spreken of Frans?" Is dat service? Het call center kon de ticket alleen tegen betaling wijzigen. Zij hadden niets te maken met mijn reisagent en diens afspraken met mij.
Ze mochten daar ook het nummer van het reisbureau in het RAM kantoor niet geven. Waardeloos Totaal onbereikbaar. De RAM kantoren coördineren zeer slecht met elkaar.
Nu probeer ik via jullie of het kantoor ook in het telefoonboek staat. Helaas, ook jullie hebben alleen het call center nummer maar tot jullie beschikking.
Sadik El ghaddar
starstarstarstarstar
Hoe is deze score opgebouwd? expand_more
Algemeen:
starstarstarstarstar
Service:
starstarstarstarstar
Prijs/kwaliteit:
starstarstarstarstar
Goeie service. Ik ben zeker te vreden
Jo
starstarstarstarstar
Hoe is deze score opgebouwd? expand_more
Algemeen:
starstarstarstarstar
Service:
starstarstarstarstar
Prijs/kwaliteit:
starstarstarstarstar
Ik vind dat Royal Air Maroc betrouwbaar is, vooral na een slechte ervaring met een goedkoop vliegticket van een andere bedrijf.
Mirjam Hilal
starstarstarstarstar
Hoe is deze score opgebouwd? expand_more
Prijs/Kwaliteit:
starstarstarstarstar
Service:
starstarstarstarstar
Algemene indruk:
starstarstarstarstar
Een zeer gesloten bedrijf waar communicatie niet mogelijk is.
Aan klachten of vragen wordt niet meegewerkt, het is tickets boeken en wegwezen.
Mails, telefoons of brieven worden nooit beantwoord.
Op de het hoofdkantoor ben ik zeer onbeschoft te woord gestaan en daarna de deur gewezen!!!
Mounia
starstarstarstarstar
Hoe is deze score opgebouwd? expand_more
Algemeen:
starstarstarstarstar
Service:
starstarstarstarstar
Prijs/kwaliteit:
starstarstarstarstar
Super super slecht, Arrogant, Uit de hoogte, Frustrerend, Duur, Geen service, Kantoor amsterdam niet bereikbaar