Hulp nodig?
Places Nummerinformatie
1822
(90ct/min en doorverbonden gesprek)

Saricar Onderhoud en Installatiechniek Rijswijk (Zuid-Holland)

Places.nl geclaimd Geverifieerd
Nijverheidsstraat 44
2288 BB Rijswijk (Zuid-Holland)
Schrijf review
  • Mobiel
    Toon telefoonnummer
  • Bel voor bedrijf zoeken Places Nummerinformatie
    (90 ct/min) en doorverbonden gesprek
    1822 - Places Nummerinformatie
    Bel nu (90 ct/min) en doorverbonden gesprek

Informatie over Saricar Onderhoud en Installatiechniek in Rijswijk (Zuid-Holland)

Saricar Onderhoud en Installatiechniek richt zich op het onderhouden van gebouwen en objecten. Installatie, onderhoud en reparatie van centrale verwarmingsinstallaties.

Places.nl geclaimdBedrijf is geverifieerd door de eigenaar
Bekijk kaart van Saricar Onderhoud en Installatiechniek in Rijswijk (Zuid-Holland)

Onze bezoekers over Saricar Onderhoud en Installatiechniek in Rijswijk (Zuid-Holland)

star star star star star
Gemiddeld cijfer
  • Gemiddelde beoordeling
    star star star star star
    2.9/10
    (48 beoordelingen)
  • Telefonische bereikbaarheid
    star star star star star
    100%
    bereikbaar
  • Algemene indruk
    star star star star star
    3.4/10
    (17 beoordelingen)
  • Beoordeling service
    star star star star star
    2.9/10
    (16 beoordelingen)
  • Prijs/kwaliteit verhouding
    star star star star star
    2.4/10
    (15 beoordelingen)
Geef een beoordeling

Reviews over Saricar Onderhoud en Installatiechniek in Rijswijk (Zuid-Holland)

star star star star star
Hoe is deze score opgebouwd? expand_more
Monteur is hier geweest onder de naam All Heating voor een schoonmaakbeurt van een perfect werkende ketel. Zag er allemaal goed uit volgens de monteur. Hij was een half uurtje bezig. Factuur was 200 euro. Best veel maar ik dacht fijn: ik zit weer goed voorlopig.

Al na een paar uur ontdekte ik dat de verwarming het niet meer deed. Alleen warm water deed het nog. Gebeld met All Heating:
Eerst nog aardig aan de telefoon, waterdruk controleren, opnieuw resetten, etc. Probleem blijft bestaan. Dan zal het de pomp zijn meneer, ik kan vanmiddag nog een monteur langs sturen. Ik vraag voor de zekerheid of dit dan wel gratis is; nee hoor, we rekenen gewoon arbeidsloon en u moet op 300 tot 500 euro rekenen voor een nieuwe pomp.
Als ik aangeef dat de ketel nog perfect funcioneerde tot aan het moment dat de monteur er aan zat en wat er gebeurd is met garanie krijg ik de opmerking; dat is toeval meneer. Als u een nieuwe auto koopt kan er ook iets op dag 1 kapot gaan.
Ik ben er helemaal klaar mee en zal op zoek moeten naar een ander bedrijf. Erg jammer dat ik de rekening al had betaald..
star star star star star
Hoe is deze score opgebouwd? expand_more
Stel oplichters!!! Niet mee in zee gaan
star star star star star
Hoe is deze score opgebouwd? expand_more
Een huurder (expat) gaf onlangs aan dat hij de rekening, voor cv onderhoud, zelf had betaald per pin. Als beheerder had ik dit ook rond die tijd gedaan. De huurder had 2 x per mail netjes gevraagd of zijn betaling teruggestort kon worden. Saricar vroeg om een afschrift van de betaling om het zoeken in de pinbetalingen makkelijker terug te vinden in zijn admin. Ik heb ook namens de huurder 2x gebeld en gemaild.
Vandaag maar weer eens gebeld waarom hij niet reageert.

Reactie van de meneer van Saricar; daar heb ik geen zin in, als dit antwoord u niet bevalt; heeft u dan liever dat ik lieg?.....

Ik heb het nog een keer geprobeerd van deze man (0641150150) een normaal antwoord te krijgen maar dat lukte dus niet.
star star star star star
Hoe is deze score opgebouwd? expand_more
Mijn probleem met mijn vloerverwarming is niet opgelost. Ik heb 200 euro betaald voor slechts enkele instellingen veranderen dat totaal niet hielp. Een andere installateur had het probleem binnen een minuut getackeld en binnen een dag opgelost. Saricar heeft geen enkele verantwoordelijkheid genomen maar wel 200 euro geïncasseerd. Ik bel ze nooit meer!!
star star star star star
Hoe is deze score opgebouwd? expand_more
Vanochtend hadden we een afspraak om een aantal cv leidingen en koppelingen te laten vervangen. Er zouden 2 monteurs langs komen. Na een uur gebeld. Bleek dat er maar 1 was ingepland. Deze kwam ook 2 uur later en is 5 minuten binnen geweest.

Om de werkzaamheden uit te voeren is het nodig om de cv te demonteren en daarna weer terug te plaatsen. Hier had hij duidelijk geen zin in. We moesten Eneco maar bellen. Daarna vertrok hij weer.

Zeer slechte service.
star star star star star
Hoe is deze score opgebouwd? expand_more
Eerst dure reparatie, vervolgens slechte service door niet verschijnen op afspraak. Jammer dat ik de reviews op Google niet eerder gelezen had. Niet aan te bevelen dus!!
star star star star star
Hoe is deze score opgebouwd? expand_more

Ook ik heb een klacht m.b.t mijn reparatieverzoek door Saricar van d.d. 30 maart 2018. Ik ben namelijk van mening dat de reparatie niet tot de gewenste resultaat heeft geleid en dat ook de communicatie na dien niet tot een passende oplossing heeft kunnen leiden.

Op vrijdag 30 maart 2018 ben ik op afspraak bezocht door een monteur van het bedrijf. Het bezoek had te maken met het feit dat mijn CV ketel van de merk Agpo Ferrolli regelmatig de storingscode A16 aangaf en hierdoor niet meer goed functioneerde.
Tijdens het bezoek hebben mijn man en ik hem de volgende klachten doorgegeven:
- CV ketel valt een paar keer per dag uit en geeft storingscode A16 aan
- Water lekt van de CV ketel
- Verminderd toevoer van warm water
Daarnaast heb ik aangeven dat de CV ketel ruim 15 jaar oud is en mogelijk aan vervanging toe is. De monteur heeft grondig alles bekeken en de branderautomaat en expansievat vervangen.
Volgens de monteur was de storing en andere genoemde klachten te verhelpen door de twee onderdelen te vervangen. Dit zag ik echter als een meevaller, omdat ik ervan uitgegaan was dat mijn cv ketel direct vervangen zou moeten worden.
Helaas bleek op diezelfde dag dat het probleem niet opgelost was en dat de CV ketel nog steeds uitviel met dezelfde code, waarna ik meerdere keren contact heb gehad met Saricar, wat zeer moeizaam is verlopen. Zie hieronder a.u.b.

Overzicht contactmomenten Saricar

Vrijdag 30 maart 2018
Reparatie uitgevoerd op afspraak, maar in de avond blijkt de storing nog aanwezig.

Dinsdag 3 april 2018
- I.v.m. het paasweekend pas 4 dagen later gebeld met Saricar en aangegeven dat klachten nog bestaan.
Nieuwe afspraak ingepland voor 44 tussen 16.00 uur en 18.00 uur

Woensdag 4 april 2018
- Zonder tegenbericht niemand verschenen op afspraak. Meerdere
keren gebeld geen gehoor.

Donderdag 5 april 2019
- 2 keer voicemail ingesproken ? niet teruggebeld.
- Niets vernomen weer contact gezocht met de
monteur. Ditmaal kreeg ik de monteur aan de lijn. Er werd mij verteld
dat er brand was uitgebroken, alle gegevens kwijt waren en geen
gehoor aan de afspraak gegeven kon worden. Nieuwe afspraak
ingepland voor donderdag 5 april 2018 tussen 16.00 en 18.00 uur.

Donderdag 5 april 2018
Wederom bleek de monteur zonder bericht om 20,00 uur nog niet aanwezig. Hierop heb ik weer gebeld, waarop er kortaf gereageerd werd met de opmerking: : Ik kom er zo aan?.
Uiteindelijk kwam de monteur rond 20.45 uur en heeft weer de branderautomaat vervangen.
Echter blijft de CV ketel nog steeds dezelfde problemen vertonen en blijft de ketel een paar keer per dag uitvallen met dezelfde code.

Vrijdag 6 april 2018
Gebeld met Saricar en aangegeven dat klachten blijven bestaan, waarop vervolgens geadviseerd wordt om alsnog de CV ketel te vervangen.
Met medewerker telefonisch overeengekomen dat indien vervanging door Saricar zou gebeuren, de eerder gemaakte kosten in verrekening zouden worden gebracht.
Gevraagd om offerte per mail toe te sturen.

Dinsdag 17 april 2018
- Tot op heden geen offerte ontvangen ? gebeld met Saricar.
- Medewerker geeft aan om een foto van de cv installatie te sturen.
- Was eerder niet aangegeven. Overigens was alle informatie op
geregistreerde ordernummer terug te vinden.
- Email met gevraagde info gemaild naar Saricar.

Vrijdag 20 april 2018
- Niets vernomen ? gebeld met Saricar ? medewerker geeft aan dat het
vandaag in orde wordt gemaakt.

Maandag 23 april 2018
- Gebeld ? medewerker geeft aan dat ik morgen de zaak terug moet
bellen

Donderdag 26 april 2018
Nog steeds geen offerte ontvangen ? gebeld met Saricar ? wordt telefonisch aangegeven dat het 3500 euro gaat kosten en dat offerte gestuurd zou zijn. Aangeven dat ik geen offerte heb ontvangen en of dat er op mijn email met een offerte beantwoord kan worden. Dat zou gedaan worden.

Maandag 4 juni 2018
Advies gevraagd aan het juridisch loket. Vervangingskosten bij soortgelijke organisaties rond de 1200 euro.

Maandag 11 juni 2018
Aangetekende brief verstuurd naar factuuradres:
Saricar Nijverheidstraat 44 2288BB Rijswijk
Op dit adres is geen gehoor gegeven en zending is teruggestuurd.

Dinsdag 25 juni 2018
Via de website ander adres gevonden.
Opnieuw aangetekende brief verstuurd naar Saricar
Lekstraat 85
2515 XB Den Haag
Ook hierop heb ik mijn post retour ontvangen.

Vervolgens per mail gestuurd. Tot op heden geen reactie op mijn mail, geen offerte ontvangen. Enig contact blijft uit.
Ondertussen blijft CV ketel de storing aangeven en meerdere keren per dag uitvallen.

Gewenste Oplossing
De monteur heeft telefonisch aangegeven mijn CV ketel voor een aanschafprijs van 3500 euro te willen verwanten wat absoluut niet reëel is. Op herhaaldelijke verzoeken heb ik geen offerte ontvangen.
Aangezien Saricar op meerdere mailen de gemaakte afspraken niet is nagekomen en ik nog steeds met hetzelfde probleem zit, is mijn vertrouwen erg geschaad in dit bedrijf en ik wil ik de gemaakte kosten van 555 euro terug. Uiteraard mag Saricar de geplaatste producten terug meenemen.

Re: Saricar.nlCiteer XkeeltjeX

 door XkeeltjeX » 23 jan 2017 21:38

Ik heb precies dezelfde situatie gehad met Saricar. Storing van mijn CV ketel gehad in het weekend. Monteur langs gekomen die kwam kijken naar mijn CV. Had een warmtewisselaars storing waarbij ik geen warm water meer had in de douche. Hierbij is de monteur begonnen met kijken of hij het probleem kon vinden. Heeft wat dingen geprobeerd maar de storing bleef aanhouden. Ik heb aangegeven nog garantie te hebben op mijn CV ketel en Remeha langs wilde komen op aanvraag van een Cv monteur. Hierbij gaf hij aan als hij het probleem niet kon oplossen hij remeha in zou schakelen. Hij wilde eerst nog verder sleutelen. De monteur gaf na een tijd gesleuteld te hebben aan dat hij het probleem niet kon oplossen en heeft telefonisch contact gehad met de baas die hem aanraden een zeefje uit de buis te halen voor de warmtewisselaar om de doorstroom te bevorderen. Hierbij heb ik nogmaals gemeld dat zij remeha moesten inschakelen. Dat vond de monteur nog niet nodig. Na 1,5 uur mocht ik ?178 afrekenen voor de tijd dat hij bezig is geweest. Uiteindelijk is het zeefje verwijderd. Bij het opnieuw vullen van mijn CVketel had de monteur de bouten niet goed aangedraaid waardoor het water mijn CVketel en gangkast in liep. Wat ik ook erg slecht vond. Na het vullen van de CV heb Ik aangegeven dat de storing niet altijd optreed bij het aanzetten van de warme douche en dus niet goed na een paar keer aanzetten kon beoordelen of het probleem opgelost is. De monteur had 2 keer de douche aangezet en zei bij nog een storing dat ik maar weer moest bellen. Ik moest meteen ?178 pinnen. 2 weken later had ik weer dezelfde melding. Telefonisch contact opgenomen met Saricare. De monteur zou mij smiddags terugbellen. Bij terugbellen en melden dat ik weer dezelfde storing had gaven zij aan het vervelend te vinden en nog eens langs te willen komen. Ik heb gevraagd of zij Remeha zoals beloofd wilde bellen. De monteur wilde dat niet doen als ik geen onderhoudsplan bij hun afsloot. Ik heb aangegeven dat ik ?178 betaald heb om het probleem te verhelpen en er uiteindelijk niets verholpen is en voor dat bedrag hij best wel telefonisch contact kan opnemen met remeha. De monteur wilde dat niet doen en bood mij een onderhoudsplan aan t.w.v ?178 als ik dat afsloot zou hij met Remeha bellen. Dat heb ik niet gedaan aangezien ik het niet professioneel vond hoe ik behandeld werd. Ook wilde de monteur van Saricar mijn geld niet terug geven aangezien hij 1,5 uur in mijn huis is geweest. Uiteindelijk nogsteeds dezelfde storing, geen geld terug, geen Remeha monteur en ?178 armer, Diep triest!!! Wat een ontiegelijk slecht bedrijf en wat een prutsers! Ik raad niemand aan daar heen te gaan voor een storing.

star star star star star
Hoe is deze score opgebouwd? expand_more
Midden in de nacht warmwaterleiding onder de wastafel gesprongen. Badkamer onder water, stroomde de slaapkamer in. Enkel door de hoofdkraan dicht te draaien en gesloten te houden kreeg ik het onder controle. Had dus snel een loodgieter nodig. Een mij bekende loodgieter had pas een week later tijd, dus bij Saricar uitgekomen.
Na een uurtje werk, inclusief een noodzakelijke nieuwe kraan was 't pinnen of contant: €411,-.
Pas toen ik daarna van de hele toestand aan 't bekomen was, kwam ik erachter dat de uitloop van de nieuw geplaatste kraan veel te kort bleek voor deze wastafel (met de waterstraal voluit komen mijn handen nog tegen de achterste wastafelrand aan). Bovendien is de kraan niet in het midden geplaatst en is nog een gedeelte van het gat van de vorige kraan zichtbaar, wat ik in eerste instantie aangezien had voor vuil! Heb via email tot twee keer toe een klacht ingediend en verzocht om een goed passende kraan. Geen reactie. Meerdere malen telefonisch contact gezocht en zeer onwelwillend behandeld. Men wil niet langskomen om het geleverde werk te beoordelen en "email lezen wij niet". Dit soort verhalen van oplichterij kende ik tot nu toe alleen van horen zeggen, maar nu heb ik er zelf aan moeten geloven. Het is simpelweg grof misbruik maken van mensen die in een noodsituatie zitten. Wat ik er in ieder geval uit geleerd heb is nooít direct het bedrag pinnen, maar een rekening vragen en eerst rustig het geleverde werk controleren!
star star star star star
Hoe is deze score opgebouwd? expand_more
Zaten zaterdag in de kou onze ketel was stuk mijn man is slecht ter been de monteur was er binnen 45 minuten
De ketel was oud en de reparatie was duur iets met de wisselaar had de monteur uitgelegd hij adviseerde om een nieuwe te nemen
Dacht dit gaat enkele dagen duren belden met zijn collega deze was vrij had het probleem uitgelegd 3 uur later hadden we een nieuwe ketel en hij werkte al weer
wat een service en wat een begrip voor de situatie chapeau heren in eenwoord geweldig nogmaals duizend maal dank voor deze fantastische service