Hulp nodig?
Places Nummerinformatie
1822
(90ct/min en doorverbonden gesprek)

Massimo Dutti Nederland B.V. Amsterdam

Places.nl geclaimd Geverifieerd
Nieuwezijds Voorburgwal 305
1012 RM Amsterdam
Schrijf review
  • Telefoonnummer
    Toon telefoonnummer
  • Bel voor bedrijf zoeken Places Nummerinformatie
    (90 ct/min) en doorverbonden gesprek
    1822 - Places Nummerinformatie
    Bel nu (90 ct/min) en doorverbonden gesprek

Informatie over Massimo Dutti Nederland B.V. in Amsterdam

Holding en financiering.

Places.nl geclaimdBedrijf is geverifieerd door de eigenaar
Bekijk kaart van Massimo Dutti Nederland B.V. in Amsterdam

Onze bezoekers over Massimo Dutti Nederland B.V. in Amsterdam

star star star star star
Gemiddeld cijfer
  • Gemiddelde beoordeling
    star star star star star
    2.6/10
    (154 beoordelingen)
  • Telefonische bereikbaarheid
    star star star star star
    8%
    bereikbaar
  • Algemene indruk
    star star star star star
    2.2/10
    (75 beoordelingen)
  • Beoordeling service
    star star star star star
    2.4/10
    (45 beoordelingen)
  • Prijs/kwaliteit verhouding
    star star star star star
    3.6/10
    (34 beoordelingen)
Geef een beoordeling

Reviews over Massimo Dutti Nederland B.V. in Amsterdam

star star star star star
Hoe is deze score opgebouwd? expand_more
12 dec 2021 jas en broek besteld en geld overgemaakt. Bevestiging gehad t/m het distributiepunt met een afleverdatum. Vandaag 6 januari : géén bericht, géén aflevering! Ook géén bericht van een verlate aflevering.
Inmiddels 2 mails gestuurd en 2 telefonades gepleegd, men beloofd van alles, maar géén antwoord op m’n vragen!!
Wat een SLECHTE SERVICE !!!
Moet ik hieruit concluderen : niet goed, geld kwijt!!!
star star star star star
Hoe is deze score opgebouwd? expand_more
Niet bereikbaar
star star star star star
Hoe is deze score opgebouwd? expand_more
Ik heb via creditcard jurk gekocht. Deze was te klein, dus direct weer retour geduurd. ( geen problemen met uitprinten van etiket )
Nieuwe jurk besteld ondertussen ( maatje groter) en lekker vlot ontvangen. Ik maak gebruik van de app. Nu is het al twee weken geleden dat ik iets retour heb gestuurd maar zie niets verschijnen onder retour in mijn app. Ik kan ze niet bereiken of mailen. Ben bang dat nu einde van de maand twee jurkjes via creditcard worden afgetrokken, terwijl er al één weer retour is gegaan twee weken geleden.... Geen idee wat te doen nu! Niet bereikbaar en de chat werkt niet !!
star star star star star
Hoe is deze score opgebouwd? expand_more
Wat een vreselijke slechte service. Heb iets retour gedaan en kan zien dat ze het hebben ontvangen. Ik zit nog steeds, te wachten op mijn geld. Heb inmiddels 10 emails gestuurd, maar nog geen reactie. Bestel er nooit meer iets! *
star star star star star
Hoe is deze score opgebouwd? expand_more
OntZettend slechte klantenservice. Spreken geen Nederlands, en komen geen afspraken na.
star star star star star
Hoe is deze score opgebouwd? expand_more
Ik kan voor geen mogelijkheid een retourbiljet ontvangen via mijn mail. Ik ben al lang klant, maar deze keer kocht ik 2 blouses die te klein zijn, Please help!!! Via jullie site is het onmogelijk
Ineke2003@hotmail.nl
star star star star star
Hoe is deze score opgebouwd? expand_more
Retourneren wordt onmogelijk gemaakt. Zat geen retourbon bij het pakket en klantenservice niet te bereiken. Erg slecht
star star star star star
Hoe is deze score opgebouwd? expand_more
Heel slechte bedrijf!
star star star star star
Hoe is deze score opgebouwd? expand_more
Bestelling gedaan, zonder account en met creditcard. Ik wil retourneren, maar dit wordt je compleet onmogelijk gemaakt. Klantenservice reageert niet op e-mails. Als je belt wordt er niet opgenomen of alleen Spaans gesproken. Ongelooflijk dat dit anno 2019 nog kan als bedrijf.
star star star star star
Hoe is deze score opgebouwd? expand_more
Masssimo Dutti, hoofdkantoor Nederland (0205305660) compleet onbereikbaar, telefonisch doorverbinding naar Barcelona/Spanje (08000234183), dan met een klacht doorverwijzing naar een filiaal want klachten in Spanje worden alleen behandeld wanneer je via online hebt gekocht. Voor aankopen in een filiaal (Haarlem en Den Haag) moet je dus daar terecht.
Telefonisch melden ze zich (in het Engels) aan als 'Customer Service' maar ze kunnen aldaar niets voor je doen.
Helaas, want er worden tegen nette prijzen mooi dingen verkocht.