Kaartweergave Massimo Dutti Nederland B.V. Amsterdam
Onze bezoekers over Massimo Dutti Nederland B.V. in Amsterdam
starstarstarstarstar
Gemiddeld cijfer
Gemiddelde beoordeling
starstarstarstarstar
2.6/10
(154 beoordelingen)
Telefonische bereikbaarheid
starstarstarstarstar
8%
bereikbaar
Algemene indruk
starstarstarstarstar
2.2/10
(75 beoordelingen)
Beoordeling service
starstarstarstarstar
2.4/10
(45 beoordelingen)
Prijs/kwaliteit verhouding
starstarstarstarstar
3.6/10
(34 beoordelingen)
Geef een beoordeling
Reviews over Massimo Dutti Nederland B.V. in Amsterdam
Nicole
starstarstarstarstar
Hoe is deze score opgebouwd? expand_more
Algemeen:
starstarstarstarstar
Service:
starstarstarstarstar
Prijs/kwaliteit:
starstarstarstarstar
Het is een ramp om een serviceverzoek garantie te doen. Een nieuw bontje voor een jas, een nieuw horlogebandje, niet te krijgen. Het horloge heeft een speciaal bandje met een uitsparing. Geen enkele juwelier in Nederland heeft deze, Massimo Dutti ook niet (meer). Ondraagbaar horloge. Klantenservice slecht, medewerker Amsterdam gehaast en verveeld aan de telefoon (niet teruggebeld n.a.v. horlogeband). Filiaal Utrecht (Frans) was wel heel aardig en ging meteen het magazijn in en belde netjes terug (met helaas negatief nieuws).
Koop voortaan in een goede zaak, zonder hoofdkantoor in Spanje....
Joost Rog
starstarstarstarstar
Hoe is deze score opgebouwd? expand_more
Algemeen:
starstarstarstarstar
Service:
starstarstarstarstar
Prijs/kwaliteit:
starstarstarstarstar
Leuk zo`n organisatie met het moederbedrijf in Spanje, als je een klacht hebt kun je nergens terecht. Tevens is het personeel is absoluut niet kundig om überhaupt iets op te lossen of daar verantwoordelijkheid voor te nemen. Zwaar frustrerend.
Ik heb tevergeefs gezocht naar iemand van Massimodutti Nederland die mijn klacht serieus wilt nemen.
Carla Vugts
starstarstarstarstar
Hoe is deze score opgebouwd? expand_more
Algemeen:
starstarstarstarstar
Service:
starstarstarstarstar
Prijs/kwaliteit:
starstarstarstarstar
Personeel is niet echt behulpzaam, klacht jas ging pullen en er kwam dons uit, tegoedbon gehad , moest binnen 30 dagen terugkomen,
Erg slecht jas was slechts 2 maanden oud, kortom dit begrijp ik echt niet.
Begrijp dus dat mijn jas binnen 1 maand stuk moest zijn, anders mag je niet meer terugkomen.
Lydua
starstarstarstarstar
Hoe is deze score opgebouwd? expand_more
Algemeen:
starstarstarstarstar
Service:
starstarstarstarstar
Prijs/kwaliteit:
starstarstarstarstar
Geen goede service. Ze verkopen goedkope troep, de leren tas (zwart) geeft af en de hele dure jas is verziekt. Inmiddels laten ze al 28 dagen niets van zich horen.