Informatie over Budbee Netherlands B.V. in Amsterdam
Budbee B.V. is er voor het verlenen van technologische diensten, leveringsdiensten, logistieke diensten en vervoersdiensten.
Budbee B.V. is gevestigd in Amsterdam.
Onze bezoekers over Budbee Netherlands B.V. in Amsterdam
starstarstarstarstar
Gemiddeld cijfer
Gemiddelde beoordeling
starstarstarstarstar
2.2/10
(490 beoordelingen)
Telefonische bereikbaarheid
starstarstarstarstar
0%
bereikbaar
Algemene indruk
starstarstarstarstar
2.2/10
(202 beoordelingen)
Beoordeling service
starstarstarstarstar
2.2/10
(162 beoordelingen)
Prijs/kwaliteit verhouding
starstarstarstarstar
2.3/10
(126 beoordelingen)
Geef een beoordeling
Reviews over Budbee Netherlands B.V. in Amsterdam
Zuzanna W
starstarstarstarstar
Hoe is deze score opgebouwd? expand_more
Algemeen:
starstarstarstarstar
Service:
starstarstarstarstar
Prijs/kwaliteit:
starstarstarstarstar
Disaster! After 4 days of lies, still havent receive my package. I just cant believe that such a company exists
Joost Stam
starstarstarstarstar
Hoe is deze score opgebouwd? expand_more
Algemeen:
starstarstarstarstar
Service:
starstarstarstarstar
Prijs/kwaliteit:
starstarstarstarstar
Wat een waardeloze club. Ik ben nu al een kleine maand opzoek naar 2 retourpakketen. Ik ben benieuwd of ik ooit nog iemand van Budbee te spreken krijg of dat iemand op 1 van mijn toenaderingen reageert. Ik zal nooit meer gebruik maken van deze bezorgservice !!!
Kirsten Erkens
starstarstarstarstar
Hoe is deze score opgebouwd? expand_more
Algemeen:
starstarstarstarstar
Service:
starstarstarstarstar
Prijs/kwaliteit:
starstarstarstarstar
Ik wacht nu ruim 3 weken op een pakket. Contact is bijna onmogelijk. 41 minuten (minstens) telefonisch in de wacht "gehangen" , om uiteindelijk nul informatie te hebben ontvangen. Via de chat functie is er ook geen deugdelijk contact te krijgen. Meerdere keren gewoon geen reactie gekregen. Ik ben normaal niet de eerste om een negatieve beoordeling te plaatsen, omdat ik liever met de betreffende firma tot een oplossing kom. Maar dat is in dit geval niet mogelijk. Mooie woorden , zeer slechte tot geen uitvoering. Abominabel slecht.
Diana
starstarstarstarstar
Hoe is deze score opgebouwd? expand_more
Algemeen:
starstarstarstarstar
Service:
starstarstarstarstar
Prijs/kwaliteit:
starstarstarstarstar
They neither ring the bell nor deliver it to the neighbours (even though I gave my permission).
After 2 failed deliveries I'd rather let my package go back to the sender than being in contact with budbee ever again.
Wiktoria
starstarstarstarstar
Hoe is deze score opgebouwd? expand_more
Algemeen:
starstarstarstarstar
Service:
starstarstarstarstar
Prijs/kwaliteit:
starstarstarstarstar
Customer service is onacceptabel. Waarom bestaat een chat-functie als niemand op jouw vraag antwoord zou sturen? Ik ben voor een respons aan het wachten *meer* dan 48uur.
Anoniem
starstarstarstarstar
Hoe is deze score opgebouwd? expand_more
Algemeen:
starstarstarstarstar
Service:
starstarstarstarstar
Prijs/kwaliteit:
starstarstarstarstar
What a terrible service!
First you force your customers to give information about the method of delivery and the way we live. Feel free to ask such things, but don't force us. If we don't give this info you don't show the time of delivery. Very childish and unfriendly to customers.
Then you sort my package wrong and don't deliver it on the stated day in The Netherlands. Can happen. But it takes you more than 1, 5 day(!) to inform me when it will be delivered (of course also this time without the time of delivery...). And that only after I asked the seller to prompt you to deliver my parcel.
Your postman doesn't ring at my door but just leaves my parcel of several hundreds of euro's unattended in full sight outside in front of my door! Even though I was forced to inform you that I wantend my parcel to be handed over at the door to me or to be delivered to my neighbours. (I had to give this information after I clicked on your tracking code.)
It is not hard to understand why I couldn't find your phone number on your website or the internet.
So I was very angry an dissappointed that you lived up to the negative reviews on Trustpilot lately.