medewerker verzocht om acht computer te gaan zitten en het spaargeld zo snel mogelijk over te boeken naar een "veilig nummer" van de ING dit uiteraard niet gedaan maar wel direct bank gebeld en aangifte gedaan.
ABN Amro. Ik had zelf een wijziging op mijn online account gemaakt. Ik denk dat ze naar aanleiding daarvan belden.
Gebeld door een medewerker van de ABN AMRO ivm met een studentenrekening van mijn zoon. Was een prima gesprek, niet gevraagd om vertrouwelijke gegevens dus in orde.
ABN AMRO. Het gesprek ging over mijn tevredenheid bij ABN. Ze vroegen mij niet om betrouwbare gegevens o.i.d. te delen.
Naar mijn mening 100% betrouwbaar.
Je wordt gebeld door iemand die zich uitgeeft als ABN AMRO medewerker
Geen idee neem onbekende nummers niet op. Nu denk ik dat het geen veilig nummer vanwege eerdere reacties!
Blijkbaar is dit van ABN?
Nou..... Ik zou helemaal niet bij die bank dus zou niet weten waarom ze mij bellen en dan niet eens inspreken. En hoe ze überhaupt aan mijn nummer komen????
Ik had de oproep gemist en heb het nr. teruggebeld. Kreeg een bandje dat het was van ABN/AMRO in verband met verbeteren van de klantervaring maar dat ik verder geen actie hoefde te ondernemen.
Geen idee maar wel reuze irritant