gewoon goed gesprek gehad, callcentrum
Al meerder keren gebeld door dit nummer. Paar keer 2x overgegaan en meteen opgehangen, nu net opgenomen en meteen een bandje met "Kies 1 om door te gaan". Verbinding maar meteen verbroken, aangezien ik geen keuze ga maken.
Bijzonder irritant want dit nummer maakt ook elke keer gebruik van je voicemail. !!
Enorm irritant en als je iemand aan de lijn krijgt gaat het in no time over naar een vaag keuzemenu.
Callcenter, om je naar een andere energieleveranciers te laten overstappen.
Vandaag, 22 mei, gebeld om 11:33 uur Opgenomen, geen antwoord, alleen stilte en binnen 2 á 3 seconden werd verbinding verbroken. Direct dit nummer toegevoegd aan te blokkeren nummers
Mogelijk scanners om heb terug te laten bellen zodat je betaald voor kosten
Elke dag tussen 9:00 - 11:00 gebeld door dit nummer. Zeggen van KPN Zakelijk/ISDN zijn. Als ik aangeef geen interesse te hebben krijg ik de opmerking dat ik niet kan weten waarover het gaat en dus niet kan zeggen of ik geen interesse heb. Aangegeven hier niet van gediend te zijn mede ik niet verantwoordelijk ben voor de aansluitingen en degene niet hier werkt. Wordt aan het einde gewezen op het bel mij niet register maar dit maakt niet uit omdat wij vroeger klant zijn geweest en dus altijd voor commerciële doeleinden mogen bellen. Erg vervelend.
Geen idee, spreken geen voicemail in. Wie zijn dit? Ik neem niet meer op.