Geen idee wie achter dit mummer zit. Grote stilte als je opneemt.
Wordt steeds, dagelijks - meerdere malen vaak,, gebeld door het nummer: 08005025. Ik neem niet op. Er wordt nooit een voicemail ingesproken. Zeer irritant!
Dit callcentrum belt meerdere keren per dag, laat de telefoon 2x overgaan en hangen dan op. Als je wel opneemt, is het iemand die vanuit een callcentrum belt zogenaamd over de KPN ISDN lijn die wordt opgeheven dit jaar. Ze willen een afspraak maken of een offerte opstellen o.i.d.
Spreken heel snel, vrijwel onverstaanbaar en wijzen aan aan het einde van het gesprek op een belmijniet-register.
Een of andere verkooporganisatie. Na driemaal overgaan bij opname wordt het contact beëindigd. Een en ander is dagelijks na 11.00 uur.
Nam op en belandde meteen in een doorkies menu : "Kies 1 om door te gaan" meteen opgehangen. Rond 11:00 uur gebeld.
Vervelende dagelijkse lastig valerij
Geen idee wie hier achter zit. Als je opneemt hoor je een muziekje alsof je in de wacht zit.
Dagelijks rond 1000h. Krijg een keuze menu