Opnieuw zoeken
Zoeken sluiten

GLS Netherlands Den Bosch

(3.1)
Geverifieerd door de eigenaar

Adres

Ketelaarskampweg 38, 5222 AL Den Bosch

Vestiging: Bekijk locatie

Over GLS Netherlands

GLS Netherlands levert op- en overslag en distributie van pakketten en goederen. GLS Netherlands is gevestigd in Den Bosch.

Onze bezoekers over GLS Netherlands in Den Bosch

  • Telefonische bereikbaarheid
    24%
    bereikbaar
  • Algemene indruk van dit bedrijf
    2.9
    135 beoordelingen
  • Beoordeling service van dit bedrijf
    3.1
    114 beoordelingen
  • Prijs/kwaliteit verhouding van dit bedrijf
    3.5
    91 beoordelingen
  • Totaal:
    3.1
    340 beoordelingen

Openingstijden

  • Maandag
    08:30 - 20:00
  • Dinsdag
    08:30 - 20:00
  • Woensdag
    08:30 - 20:00
  • Donderdag
    08:30 - 20:00
  • Vrijdag
    08:30 - 19:30
  • Zaterdag
    Gesloten
  • Zondag
    Gesloten
Bel Places Nummerinformatie

Bel met onze informatiedienst. Wij zoeken telefoonnummers, openingstijden en meer.
Kosten zijn 90ct/min en doorverbonden gesprek.



Meer in de categorie: Post en koerier in Den Bosch

Reviews over GLS Netherlands in Den Bosch

  • (2)

    Pakket wordt niet bezorgd, bedrijf onbereikbaar. Al 2x meer dan 1 u in de wacht gestaan.

    24 jul. 2023 09:33:30
  • (2)

    Het is weer raak. We zouden een pakket uit Oostenrijk krijgen en alles gaat goed tot het daadwerkelijk in Den Bosch naar ons huis geleverd moet worden. Track en trace gaf tijd al aan wanneer het bezorgd zou worden maar één of andere oetlul bij glas laat de doos vallen. Telefonisch ook totaal niet bereikbaar . Waardeloos bedrijf dit. Dat ze nog bestaan

    4 jul. 2023 16:12:22
  • (2)

    laks lui en onbereikbaar

    31 mei. 2023 14:45:08
  • (3.3)

    Mijn pakket is aangekomen ,het is kapot kun u dit terugsturen. Ik hoor het graag

    12 jan. 2023 13:48:05
  • (2)

    Ik wacht al 2 weken op een pakketje, eerst zou het bezorgd worden bij een ophaalpunt, maar als je het track & trace systeem mag geloven is die Den Bosch niet uitgeweest. Het bedrijf heeft het pakketje is opnieuw opgestuurd omdat de andere kwijt is en vandaag kreeg ik het mooie berichtje dat die geleverd is en dat ik hem ondertekend zou hebben terwijl ik niet thuis was. Hij is niet geleverd en ook niet bij de buren afgegeven.

    28 feb. 2022 17:59:03
  • (8)

    Al enkele jaren sturen wij dagelijks pakketten via GLS. Zelden dat wij klachten hebben over deze pakketdienst. Dat mag ook wel eens gezegd worden. Ook onze klanten zijn veelal tevreden over GLS.

    16 feb. 2022 12:12:52
  • (2)

    Pakket niet geleverd, geen briefje of anders bericht achtergelaten.

    Pakket blijkt al dagen in het pakketcentrum te liggen.
    Reden: Het adres zou onvolledig zijn?!?!
    Nu blijkt dat het adres wel goed genoteerd staat, maar om een ongegronde reden gewoon niet geleverd wordt. (Zoals blijkbaar ook bij vele anderen pakketen die hierdoor vertraging oplopen.)

    DHL schijnt hetzelfde probleem te hebben momenteel.

    Contact met GLS opnemen is onbegonnen werk, telefoonnummer(s) zijn niet bereikbaar en op mails en klachtenformulier wordt niet geantwoord.

    12 nov. 2021 09:28:19
  • (3.3)

    gewoon niet te bereiken en mijn pakket al 4 dagen niet uit leveren

    29 mei. 2021 09:24:09
  • (4)

    Zeer slechte indicatie van de verzending van het pakket

    9 mrt. 2020 11:59:47
  • (2)

    Echt belachelijk. Eerst geen tracking voor een pakket van 150 euro , vervolgens zeggen dat hij morgen geleverd zal worden en op de dag van levering een mail sturen waar in staat dat ze hem nooit in het systeem hebben ingevoerd en ze eigenlijk niet weten hoe ik me pakket nu krijg. Volgende keer koop ik niks meer als iemand zaken doet met GLS , helaas!

    25 sep. 2019 11:30:46
Gerelateerde bedrijven aan GLS Netherlands
Aanverwante rubrieken