Opnieuw zoeken
Zoeken sluiten

GLS Netherlands Den Bosch

(3.1)
Geverifieerd door de eigenaar

Adres

Ketelaarskampweg 38, 5222 AL Den Bosch

Vestiging: Bekijk locatie

Over GLS Netherlands

GLS Netherlands levert op- en overslag en distributie van pakketten en goederen. GLS Netherlands is gevestigd in Den Bosch.

Onze bezoekers over GLS Netherlands in Den Bosch

  • Telefonische bereikbaarheid
    24%
    bereikbaar
  • Algemene indruk van dit bedrijf
    2.9
    135 beoordelingen
  • Beoordeling service van dit bedrijf
    3.1
    114 beoordelingen
  • Prijs/kwaliteit verhouding van dit bedrijf
    3.5
    91 beoordelingen
  • Totaal:
    3.1
    340 beoordelingen

Openingstijden

  • Maandag
    08:30 - 20:00
  • Dinsdag
    08:30 - 20:00
  • Woensdag
    08:30 - 20:00
  • Donderdag
    08:30 - 20:00
  • Vrijdag
    08:30 - 19:30
  • Zaterdag
    Gesloten
  • Zondag
    Gesloten
Bel Places Nummerinformatie

Bel met onze informatiedienst. Wij zoeken telefoonnummers, openingstijden en meer.
Kosten zijn 90ct/min en doorverbonden gesprek.



Meer in de categorie: Post en koerier in Den Bosch

Reviews over GLS Netherlands in Den Bosch

  • (2)

    Niet thuis bericht achtergelaten terwijl ik wel thuis was. Op de website de code ingevoerd om een nieuwe bezorging in te plannen, maar de code wordt niet herkend. Vervolgens mijn telefoonnummers achtergelaten waarbij ze beloven contact op te nemen, maar dit gebeurt niet...

    17 sep. 2018 19:07:33
  • (2)

    Slecht. Ze maken zelf een fout door pakket als afgeleverd te zetten terwijl ze deze terug hebben meegenomen naar depot. Al uren aan het bellen en in de wacht staan om te achterhalen of mijn pakket nog komt.

    6 sep. 2018 14:00:04
  • (2)

    Klant laat 2 pakketten bij ons ophalen door GLS met bestemming Polen.

    1e incident; Chauffeer maakt een melding aan dat de pakketten niet klaar staat in het magazijn. Hierdoor belt de klant belt kwaad op dat de zending niet klaar staat, dit terwijl de pakketten klaar staan in het magazijn om opgehaald te worden en wij geen chauffeur hebben gezien... Klantenservice GLS gebeld, gesproken met Mas die regelt dat de pakketten de volgende dag worden opgehaald.
    2e incident; Chauffeur komt langs met 1 sticker en garandeert dat de sticker goed is voor de 2 pakketten. Chauffeur neemt beide pakketten mee.
    3e incident; Dag na ophalen van de pakketten brengt de chauffeur 1 pakket terug het andere pakket is naar Polen verzonden... Pakket is opengemaakt en producten beschadigd.
    4e incident; Klantenservice GLS gebeld, gesproken met Mike die verzekert mij dat het nieuwe pakket (omdat het andere beschadigd is) voor het weekend word opgehaald. Vrijdag einde dag geen chauffeur gezien.
    5e incident; Wederom klantenservice GLS gebeld dat het pakket niet is opgehaald gesproken met Frans. Die maakt een melding aan het management dat het pakket urgent opgehaald moet worden voor het einde van de dag over morgen.
    6e incident; Na 2 dagen is er nog geen pakket opgehaald of chauffeur gezien... Wederom klantenservice GLS gebeld gesproken met Steve die verteld dat de chauffeur wederom een melding heeft gemaakt dat het pakket niet klaar staat! Steve maakt wederom melding aan het management dat het urgent opgehaald moet worden en we zijn nu in afwachting of het pakket wel of niet word opgehaald.

    Conclusie
    Na 2 weken is het pakket nog niet opgehaald, goederen beschadigd en een teleur gestelde klant. Allen te danken aan GLS, die de indruk wekt dat de pakketten niet klaar staan... Mijn advies; gebruik geen GLS in de regio Waalwijk.

    30 nov. 2017 11:17:42
  • (2)

    Geen bezorg venster, je kan de hele dag thuis zitten zonder te weten wanneer het komt. Ze horen voor maximaal 17:00 bezorgt te hebben. Tot die tijd thuis gebleven, de hele dag dus en voor niks zo bleek. Toen maar weg gegaan, om uiteindelijk te zien dat ze om half 6 voor de deur hebben gestaan. Op za/zo zijn ze dicht, anno 2017 echt volkomen onacceptabel.

    15 apr. 2017 11:20:09
  • (2)

    Ontzettend slecht koeriersbedrijf. Geen up-to-date track informatie, onvriendelijke klantenservice en afspraken worden niet nagekomen (volgende dag levering bijvoorbeeld). Ik zou alle ondernemers ten zeerste afraden gebruik te maken van GLS, het gaat je klanten kosten.

    15 feb. 2017 12:50:04
  • (2)

    Nog steeds geen pakketje, dit is al de tweede keer dat ik 2 dagen moet wachten en nu staat er dat mijn adres niet klopt. Nou die klopt zeker wel!

    10 aug. 2016 21:44:56
  • (2)

    Pakket zou bezorgd moeten zijn rond 10 in de ochtend aldus de track and trace. Geen hond gezien of gehoord, geen buren geraadpleegd, en ook geen niet thuis briefje ontvangen. Waar mijn pakket is (dat ik met spoed heb laten bezorgen) mag Joost weten en ik sta met lege handen bij een verjaardag.

    14 jul. 2016 19:19:44
Gerelateerde bedrijven aan GLS Netherlands
Aanverwante rubrieken