Callcenter verhaal van CM.COM. Nummer blokkeren is de beste oplossing. Reageren heeft geen zin. Meestal neem ik wel aan, zeg niets en wacht tot ze ophangen. Iemand (opdrachtgever) betaalt dit en diegene is ook niet erg bij de pinken. Het is een aso manier van deze tijd. Het zij zo. Zielig dat er mensen zijn die op deze manier hun 'brood' verdienen.
Geplaatst op: 17 apr. 2024 17:05Verkoop of andere misleiding
Geplaatst op: 08 apr. 2024 17:05Ik word sinds vorig jaar platgelegd door dit nummer. Al meerdere keren aangegeven om mij uit het systeem te halen. Inmiddels geblokkeerd als spam. Want van opgeven weten ze niet. Kansloos bedrijf wat niet zou mogen bestaan!!
Geplaatst op: 29 mrt. 2024 17:05Geen idee. Meestal geen gehoor. Voicemail is wel eens "ingesproken" - ik hoorde toen enkel iemand wegklikken.
Geplaatst op: 23 mrt. 2024 16:04Greenchoice.
Geplaatst op: 15 mrt. 2024 19:07Een callcenter. Dat acquisitie pleegt voor Greenchoice en dat op een onbehoorlijke manier. Sowieso onbeschoft om niets te zeggen als je opneemt, onbeschoft als je niet inspreekt als dat kan, onbeschoft als je 's avonds laat belt etc. Dus niet voor Greenchoice kiezen is de beste optie, heeft echt niets met GREEN te maken.
Geplaatst op: 12 mrt. 2024 12:12Bedrijf dat belmeniet aan hun laars lapt.
Geplaatst op: 08 mrt. 2024 16:04Is mijn werktelefoon, wordt hierop gebeld met dit nummer. Wordt na opnemen niets gezegd.
Geplaatst op: 15 feb. 2024 13:01Werd gebeld door stem met flink accent. Ze sprak erg warrig maar wist delen van mijn naam en woonplaats. Lijkt op phising, heb maar opgehangen en geblokkeerd.
Geplaatst op: 21 dec. 2023 18:06Fishing.
Geplaatst op: 18 dec. 2023 21:09Bel met onze informatiedienst. Wij zoeken telefoonnummers, openingstijden en meer.
Kosten zijn 90ct/min en doorverbonden gesprek.