Wilde me bijna ongevraagd een aanvullend abonnement aansmeren. Luisterde niet en draaide een 'plaatje' af. Gaf aan geen interesse te hebben waarna de verbinding subiet werd verbroken. Uiterst irritant. De Volkskrant zou er goed aan doen dit soort telemarketing medewerksters te weren.
Geplaatst op: 10 mrt. 2017 14:02ik begrijp de Volkskrant
als je terugbelt wordt er niet opgenomen
Ze bellen voor een proefabonnement voor de Volkskrant.
Geplaatst op: 23 feb. 2017 12:12Er is al drie keer gebeld tussen 13.45u. en 14.45u. Geen idee wie dit kan zijn.
Geplaatst op: 17 feb. 2017 01:01Zojuist voor de 2e keer door dit nr gebeld, als ik opneem wordt de verbinding verbroken. Bij terugbellen neemt niemand op.
Geplaatst op: 10 feb. 2017 18:06Toen ik opnam hoorde ik niets en toen ik terugbelde hoorde ik enkel callcenter geluiden.
Geplaatst op: 07 feb. 2017 22:10Dit betreft de abonnementenservice van de Volkskrant.
Geplaatst op: 03 feb. 2017 16:04Al een aantal keren door dit nummer gebeld, bij opnemen is er niemand aan de andere kant. Teruggebeld, maar er werd niet opgenomen.
Geplaatst op: 25 jan. 2017 16:04Dit betreft de abonnementenservice van de Volkskrant. Ik vroeg om het kort te houden, maar kreeg een heel verhaal. Dus opgehangen. Zeer irritant.
Geplaatst op: 25 jan. 2017 15:03Ik verwacht een telefoontje en weet niet waar vandaan dus ja... ik ben terug gaan bellen maar er werd niet opgenomen. Hopelijk geen gekke dingen nu met mijn abonnement.
Geplaatst op: 20 jan. 2017 13:01Bel met onze informatiedienst. Wij zoeken telefoonnummers, openingstijden en meer.
Kosten zijn 90ct/min en doorverbonden gesprek.