Een callcenter is een bedrijf dat zich richt op het voeren van telefoonverkeer voor andere bedrijven. Bedrijven die zelf niet de gelegenheid hebben om personeel op grote telefoonwerkzaamheden te zetten, kunnen een callcenter inschakelen om dat werk voor hen te doen. Er wordt onderscheid gemaakt tussen inbound en outbound callcenterwerk. Inbound is het beantwoorden van telefoontjes en klanten helpen. Outbound is actief uitbellen naar mensen met aanbiedingen of enquêtes. Bent u op zoek naar een callcenter in Doorn? Met Telefoonboek.nl kunt u gemakkelijk en snel een callcenter bij u in de buurt vinden.
Meer over Callcenter
Doorn is een plaats in de provincie Utrecht, en tevens de hoofdplaats van gemeente Utrechtse Heuvelrug. De plaats Doorn telt ruim 9.000 inwoners. Doorn is erg veelzijdig. Zo wonen er veel forensen, maar zijn er ook veel mogelijkheden voor recreatie door de vele bos- en natuurgebieden. Met Telefoonboek.nl vindt u snel en gemakkelijk alle bedrijven in Doorn, die ook te vinden zijn in rubriek callcenter!